Israël en de Palestijnen: enige toelichting
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Geheim marsbevel Hamas onthult geplande massamoord: “Zo veel mogelijk personen doden en ontvoeren”
Hamasstrijders hebben bewust een massamoord gepleegd tijdens hun aanval op Israël. Dat was namelijk volledig in overeenstemming met de officiële orders van hun leiderschap, zo blijkt uit een schriftelijk marsbevel dat bij een van de terroristen is gevonden.
https://www.hln.be/buitenland/geheim-ma ... ~a685fcbe/
Geheim marsbevel Hamas onthult geplande massamoord: “Zo veel mogelijk personen doden en ontvoeren”
Hamasstrijders hebben bewust een massamoord gepleegd tijdens hun aanval op Israël. Dat was namelijk volledig in overeenstemming met de officiële orders van hun leiderschap, zo blijkt uit een schriftelijk marsbevel dat bij een van de terroristen is gevonden.
https://www.hln.be/buitenland/geheim-ma ... ~a685fcbe/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Als ze dat marsbevel dus niet gevonden hadden dan hadden ze nooit geweten wat die gasten daar eigenlijk kwamen doen.Hamasstrijders hebben bewust een massamoord gepleegd tijdens hun aanval op Israël. Dat was namelijk volledig in overeenstemming met de officiële orders van hun leiderschap, zo blijkt uit een schriftelijk marsbevel dat bij een van de terroristen is gevonden.
Dat die gasten Israël niet binnenvielen om aan de Klaagmuur hun beklag te komen doen daar verandert dat marsbevel niets aan, dat heeft het verleden al genoeg aangetoond.
Ze zouden beter eens de wereld insturen hoe een land met één van de beste inlichtingsdiensten van de wereld dit niet hebben zien aankomen. Zoals ik eerder las over de Israëlische geheime dienst: "Als in Gaza iemand een scheet laat, wees maar zeker dat ze het in Israël gehoord en geweten hebben".
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De Wever is altijd al oorlogszuchtig geweest ...
-
RyanR - Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
In Nederland is het ook niet het geval. Militairen zijn geen alternatief voor de politie.
Verder worden misdaden in de moderne media uitgebreid belicht, omdat sensatie betaald.
Het is een feit, dat er tegenwoordig veel minder criminaliteit is dan vroeger, rechtse politici hoor je daar nooit over, die vinden repressie wel lekker.
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Tijdens de bezetting door de Nazi's moésten Joden een ster op hun kledij dragen.
Indien ik Jood zou zijn, en me (in een grootstad zoals Antwerpen of Brussel e.d.) bedreigd voelen,
zou ik me zeker niet opvallend kleden.
Vrijheid = blijheid...maar men moet toch geen soldaten op straat laten patrouilleren!?
Indien ik Jood zou zijn, en me (in een grootstad zoals Antwerpen of Brussel e.d.) bedreigd voelen,
zou ik me zeker niet opvallend kleden.
Vrijheid = blijheid...maar men moet toch geen soldaten op straat laten patrouilleren!?
-
Als die bewaakt worden slaan de extremisten ergens elders toe. Denk aan de aanslagen in Zaventem en in Parijs. "Het rare" is dat die extremisten steeds bekend blijken te zijn bij politie en de veiligheidsdiensten. Die hebben dus reeds iets op hun kerfstok staan. Waarom kan men hen niet verplichten zich alle dagen aan te melden ? De werklozen van destijds moesten ook alle dagen hun "stempel" in het stempel lokaal gaan halen , en dat waren niet eens criminelen.
De Wever wil dat de bevolking gewend geraakt aan het tonen van machtsontplooiing in de straten. Dat past perfect in het plaatje van een totalitaire staat ....
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Bij CNN of die andere BBC news hoor je uitleg over hunne volksverhuizing naar het zuiden, denkelijk zullen onder die Gaza rivier geen tunnels zitten?-De mensen laten die Hamas doen, ze zeggen daar niks tegen dat ze slecht aan het doen zijn, laat de poes maar pissen.
+Dat ondergronds veel tunnels zitten waar bommen gemaakt worden en mensen voor betaald zijn.
Of die Hamas zijn tirannen die iedereen in hun grip houden.
+Dat ondergronds veel tunnels zitten waar bommen gemaakt worden en mensen voor betaald zijn.
Of die Hamas zijn tirannen die iedereen in hun grip houden.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
De christenen niet , toch niet sinds de Kruisvaarten van Godfried van Bouillon. Wie zei ook al weer dat Israel eigenlijk België toebehoort wegens den Godfried ?
Gans het zaakje is een schijtaffaire. Men maakt er al ruzie sinds 1948 voor wat lappen grond , en dan nog is men ervan overtuigd dat er een "twee staten oplossing" moet komen. Dat lukt nooit ....