Er was een tijd ...
-
meredith - Lid geworden op: 18 jan 2009, 13:57
Wel, Meredith, komt er nog wat van?[/quote]MichelN schreef:[quote="MichelN"Ha ja, noem eens wat namen van VU-mandatarissen de illegale Koerden in hun privéwoning verstopten?
Nee, ik geef hier geen namen.En weet ge waarom ? Omdat jij en een hoop lezers en gebruikers van dit forum zeer goed weten over wie het gaat .
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Ze moeten hier blijven om later te dienen als kiesvee voor rood en groen.Wat wil je,nog slechts een paar onnozelaars van hier stemmen nog op rood en groen,dus moeten ze hun kiesvee elders gaan zoeken.voorn schreef:Ze komen ongevraagd binnen en van rood ,groen en enkele simplisten moeten ze hier blijven.Of er volgen processen.
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Na de uitspraak van BDW in het nieuws van gisteravond, al ben ik geen fan van BDW maar hier heeft hij 100% gelijk.
Je moet als ouders rekening houden met je kinderen en hen nooit in gevaarlijke situaties brengen.
Die ouders zijn al uit verschillende landen gewezen en toch proberen ze het telkens opnieuw.
Hebben zelfs in een koelwagen gezeten waar is de verantwoordelijkheid van de ouders?
En als men dan in een land regualisatie aanbiedt dan willen ze dat niet want ze willen persé naar Engeland.
En stop aub met ze slachtoffers te noemen , ze moeten zich maar houden aan de wet.
Waarom noemen ze de naam van de bestuurder niet?
Trouwens de chauffeur moest stoppen op politiebevel. was hij gestopt dan hadden we nu een ander, minder dramatisch, verhaal.
Door hun roekeloze en hardleerse gedrag en het niet naleven van de wetten hebben de ouders hun dierbaarste bezit opgeofferd.
Vraag mij zelfs af ,had het kind moeten doodgevroren zijn in die koelwagen, wie was er dan verantwoordelijk??; de chauffeur misschien??
De omgekeerde wereld is de regel geworden voor de links politiek correct denkende politieke minderheid. Zij kunnen niet meer om met juiste analyses en kritiek. Gelukkig wordt Jan met de pet slimmer met de dag om zelf zijn mening te vormen .
Je moet als ouders rekening houden met je kinderen en hen nooit in gevaarlijke situaties brengen.
Die ouders zijn al uit verschillende landen gewezen en toch proberen ze het telkens opnieuw.
Hebben zelfs in een koelwagen gezeten waar is de verantwoordelijkheid van de ouders?
En als men dan in een land regualisatie aanbiedt dan willen ze dat niet want ze willen persé naar Engeland.
En stop aub met ze slachtoffers te noemen , ze moeten zich maar houden aan de wet.
Waarom noemen ze de naam van de bestuurder niet?
Trouwens de chauffeur moest stoppen op politiebevel. was hij gestopt dan hadden we nu een ander, minder dramatisch, verhaal.
Door hun roekeloze en hardleerse gedrag en het niet naleven van de wetten hebben de ouders hun dierbaarste bezit opgeofferd.
Vraag mij zelfs af ,had het kind moeten doodgevroren zijn in die koelwagen, wie was er dan verantwoordelijk??; de chauffeur misschien??
De omgekeerde wereld is de regel geworden voor de links politiek correct denkende politieke minderheid. Zij kunnen niet meer om met juiste analyses en kritiek. Gelukkig wordt Jan met de pet slimmer met de dag om zelf zijn mening te vormen .
-
Gast
Als ik dat zo hier allemaal lees , waarom dan geen Kalashnikov gebruiken als een wagen , wie er ook moge in inzitten , niet wil stoppen. Is de Vlaming aan 't verbeesten ? Hij is in elk geval dommer aan 't worden om geen ander middel uit te denken dan er maar op los te schieten.
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Sof,
als gij aangemaand wordt om te stoppen en ge stopt niet , ge vlucht weg ,je wordt achtervolgt en uiteindelijk worden er schoten gelost en jij of één van de inzittenden wordt door een (al dan niet verdwaalde kogel getroffen.)
Iedereen zal ook zeggen Sof zal wel een of andere reden gehad hebben om niet te stoppen ,t'is jammer maar ja???
Zijn wij daarom aan het VERBEESTEN???
Als iedereen bij een controle wegvlucht , ja waar zijn we dan mee bezig?
Herinner me nog dat wij in 1975 naar het vroegere Joegoslavie reden ,en aan de grens stonden ze daar met geweren bij de grenscontrole, heb ook niet geriskeerd van weg te vluchten.
Er moet toch nog iets van orde zijn in een land en wetten anders stevenen we af op chaos.
als gij aangemaand wordt om te stoppen en ge stopt niet , ge vlucht weg ,je wordt achtervolgt en uiteindelijk worden er schoten gelost en jij of één van de inzittenden wordt door een (al dan niet verdwaalde kogel getroffen.)
Iedereen zal ook zeggen Sof zal wel een of andere reden gehad hebben om niet te stoppen ,t'is jammer maar ja???
Zijn wij daarom aan het VERBEESTEN???
Als iedereen bij een controle wegvlucht , ja waar zijn we dan mee bezig?
Herinner me nog dat wij in 1975 naar het vroegere Joegoslavie reden ,en aan de grens stonden ze daar met geweren bij de grenscontrole, heb ook niet geriskeerd van weg te vluchten.
Er moet toch nog iets van orde zijn in een land en wetten anders stevenen we af op chaos.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In Soedan gaan ze er nog vinniger tegenaan: regeringstroepen hebben daar vluchtelingen beschoten; die soldaten waren helemáál niet bedreigd. Het is trouwens niet de eerste keer. Nu werden mensen die op een kerkhof stonden te rouwen beschoten. Daarbij vielen doden en gewonden.
Het gaat hier bovendien om IDP's: internally displaced persons - dat zijn vluchtelingen in eigen land die werden doodgeschoten. Zonder waarschuwing.
bron
Het gaat hier bovendien om IDP's: internally displaced persons - dat zijn vluchtelingen in eigen land die werden doodgeschoten. Zonder waarschuwing.
bron

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Als je WK bedoelt zit je er mijlenver naast, ik ben er dikwijls genoeg thuis geweest. Binnen de VU zelf was er een hoop onenigheid over de Koerden.meredith schreef:Nee, ik geef hier geen namen.En weet ge waarom ? Omdat jij en een hoop lezers en gebruikers van dit forum zeer goed weten over wie het gaat .
-
Ice
Wat voor redenering is dat nu weer?!The Spirit of Flanders schreef:Als ik dat zo hier allemaal lees , waarom dan geen Kalashnikov gebruiken als een wagen , wie er ook moge in inzitten , niet wil stoppen. Is de Vlaming aan 't verbeesten ? Hij is in elk geval dommer aan 't worden om geen ander middel uit te denken dan er maar op los te schieten.
Anarchie? Hoeft de wet niet meer gevolgd te worden of geldt die enkel nog voor de autochtone burger?
Is de Vlaming aan het verbeesten als meedogenloze (moslim)criminelen (vaak nu al mét kalashnikov!) weigeren onze wetten te volgen en de politie nog maar een laatste optie heeft om ze te stoppen door te schieten?
Meer dan 60% vd moslims komt er trouwens voor uit dat ze hun sharia bóven onze wetten stellen en dus weígeren onze wetten te volgen, ligt dáár dan misschien de oorzaak?
Dus wíj zijn dommer geworden omdat vreemd crapuul onze wetten aan hun laars lappen?
Wij hóeven géén ander middel 'uit te denken' om onze wetten te doen naleven!
We kunnen ook al dat gespuis buiten gooien en buiten houden door de grenzen potdicht te houden, wat denk je daarvan?
Alleen heb je dan politici nodig die hun eigen volk willen beschermen ipv criminelen en illegalen!
Nogmaals: wat mankeert jou eigenlijk?!
-
Gast
Bestond er vroeger chaos zonder al het dito geschiet ? Wil je in een politiestaat terechtkomen zoals , inderdaad de oostbloklanden van destijds ? De enige chaos die ik opmerk zijn de files op de weg ....wardje schreef:...
De enige "slimme" methode om een vluchtende wagen tot stilstand te brengen is het gebruik van een helicopter en een "uitputtingsrit" , t.t.z. de wagen volgen tot wanneer die zelf om één of andere reden halt houdt. Maar waarschijnlijk worden de agenten daar te moe van en kost het te veel geld , nietwaar.
@Ice
Haal uw eigen kalashnikov boven en begin de moslims neer te maaien. Van mij krijgt ge een "license to kill" ...
En wat transmigranten betreft , ze weten waarom ze hier niet willen blijven , en waarom ze dan ook niet stiekem "doorlaten" naar Engeland ? We zijn ze kwijt en het kost ons nadien geen geld meer. Iedereen tevreden ( behalve de Britten , maar dat is geen EU land meer en dus ook ons probleem niet meer )
-
Zie je wel? Achtervolgen tot de naft op isDe enige "slimme" methode om een vluchtende wagen tot stilstand te brengen is het gebruik van een helicopter en een "uitputtingsrit" , t.t.z. de wagen volgen tot wanneer die zelf om één of andere reden halt houdt. Maar waarschijnlijk worden de agenten daar te moe van en kost het te veel geld , nietwaar.
Ik heb het toch gezegd? Ha, ha.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ice
Nee maar wij STOPPEN ook als de politie dat opdraagt, dan móeten ze niet schieten om ons te doen stoppen...zó moeilijk kan dat toch niet te begrijpen zijn, of wél?!Bestond er vroeger chaos zonder al het dito geschiet ?
Aaah....dus kijken maar niet ingrijpen, ze laten begaan tot criminelen WILLEN stoppen??
Van jóuw belastinggeld dan, níet van het onze!
Ge zijt het noorden helemaal kwijt!
En transmigranten zijn ILLEGALEN die de wet overtreden....stiekum doorlaten?
Waarom niet verhinderen om binnen te komen of oppakken en verwijderen als ze hier zijn of is dat te moeilijk?
Man, man...symptoombestrijding telkens weer ipv de oorzaak aan te pakken!
-
Gast
Gaat ge een muur bouwen op de grens zoals Trump dat doet , of hoe ziet ge dat ?Ice schreef:....
Waarom niet verhinderen om binnen te komen of oppakken en verwijderen als ze hier zijn of is dat te moeilijk?
-
Gast
Ik heb ook geschreven dat ze naar de motor moeten schieten , de radiator en andere dingen treffen dus ....Een moderne wagen komt bij het kleinste defect tot stilstand ( old timers kunnen het langer uithoudenWil. schreef:Zie je wel? Achtervolgen tot de naft op isDe enige "slimme" methode om een vluchtende wagen tot stilstand te brengen is het gebruik van een helicopter en een "uitputtingsrit" , t.t.z. de wagen volgen tot wanneer die zelf om één of andere reden halt houdt. Maar waarschijnlijk worden de agenten daar te moe van en kost het te veel geld , nietwaar.![]()
![]()
Ik heb het toch gezegd? Ha, ha.
De Wever heeft terug met zijn laatste uitspraak een hoofdvogel afgeschoten , typisch voor iemand zonder emotionele intelligentie , of zonder verstand tout court. Zijn besluit is dus "schiet er maar op los en het mag , het zijn immers geen mensen maar illegalen".
Laatst gewijzigd door Gast op 25 mei 2018, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ice
In plaats van de werkende mens te pesten met flitsmarathons, gericht de hordes illegalen die overal rondhangen controleren, oppakken er eruit gooien - ze lopen gvd open en bloot over straat - en hun smartphones zouden heel rap het werk doen, als een lopend vuurtje zou het verspreidt worden dat ze hier niet moeten zijn...ontradend effect heet dat... 
Maar gelukkig voor jou kan de burger daar niet op rekenen, niet de medewerking van de politie en zeker niet de medewerking van de politiek die spartelen om elke illegaal hier te kunnen houden - ze maken nog nét geen wet dat het strafbaar is om een illegaal te controleren of uit te zetten!
Maar gelukkig voor jou kan de burger daar niet op rekenen, niet de medewerking van de politie en zeker niet de medewerking van de politiek die spartelen om elke illegaal hier te kunnen houden - ze maken nog nét geen wet dat het strafbaar is om een illegaal te controleren of uit te zetten!
-
Sof, ik vraag het niet graag, maar heb je wel meer verstand dan een kleuter die staat te stampvoeten dat de juffrouw dom is?The Spirit of Flanders schreef: DeWever heeft terug met zijn laatste uitspraak een hoofdvogel afgeschoten , typisch voor iemand zonder emotionele intelligentie , of zonder verstand tout court. Zijn besluit is dus "schiet er maar op los en het mag , het zijn immers geen mensen maar illegalen".

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.