Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa
-
Ice
https://www.hln.be/regio/brussel/ouders ... ~ad6abad8/
Het is ónaanvaardbaar dat zulk wangedrag en rellen onbestraft blijven.
Eerst hysterisch vals beschuldigen en amok maken om zich dan te schamen...en nu opdraaien voor de schade en straffen voor hun smerige roddel!De ouders van het 4-jarige meisje in Schaarbeek geloven nu toch de bevindingen van de wetsdokter dat hun dochter niet misbruikt is. Dat zegt hun advocaat aan VTM NIEUWS.
De ouders schamen zich voor de heisa die het hele verhaal heeft veroorzaakt en roepen op tot kalmte.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Moet ge afvragen wat men ginds in hunne zandbak allemaal uitsteekt. De witte paters zijn ginds niet meer, maar iedereen komt naar hier.
Gisteren nog gehoord dat er teveel corruptie is, onontwarbaar.
U weet goedkope vliegtickets, huizen of wat er op lijkt worden bevolkt. Facetime tot in uwe kookpot,etc.
Gisteren nog gehoord dat er teveel corruptie is, onontwarbaar.
U weet goedkope vliegtickets, huizen of wat er op lijkt worden bevolkt. Facetime tot in uwe kookpot,etc.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Inderdaad onaanvaardbaar.Ice schreef: ↑03 mei 2019, 10:24De ouders schamen zich voor de heisa die het hele verhaal heeft veroorzaakt en roepen op tot kalmte.
Eerst hysterisch vals beschuldigen en amok maken om zich dan te schamen...en nu opdraaien voor de schade en straffen voor hun smerige roddel!
Dergelijke families dragen niets bij aan onze samenleving, integendeel ze staan er vernielzuchtig tegenover.
Verwijderen uit onze samenleving is de enige juiste optie.
Het vliegtuig op met een enkel ticket.
Terug naar afzender !
Ondank is 's werelds loon
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Dat mag, ze mogen ook liegen, bedriegen,vrouwen lastig vallen, en mensen koeioneren, omdat ze onze wetten niet aanvaarden, hun wet is de shaira,en daar wij in hun ogen ongelovigen zijn,mag alles...mogen allochtonen/moslims ongestraft, zonder gevolg onze wetten overtreden?!
En daar ze steeds genoegdoening krijgen, hun niets in de weg gelegd wordt,gaan ze steeds langzaam een stapje verder,.
Nu mogen ze zelfs op studio brussel hun zegje doen , over hoe en wat met de ramadan,ze noemen het een luchig programma, en zelfs de niet moslim medewerkers moeten doen zoals hun, D.W.Z. dat ze maar pas mogen eten vanavond als de zon ondergaat en van heel de dag niets mogen nuttigen,wat zegt zo een orakel...dan gaat ge branden in de hel.....
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/zu ... ~a3a28d60/
Wordt het geen tijd om die pipo's een te zeggen dat er geen hel, hemel, of aards paradijs is,geen 72 maagden zijn ,dat alles gebaseerd is op een flut verhaal, afgekeken van de bijbel,en de Thora,dat er hierna niks is,en waarom ze dan zo gewelddadig zijn tegen anders denkende?
Hun haat zit zo diep dat ze zelfs geen respect hebben voor de slachtoffers van hun terreurdaden,zolang het gene van hun groep is......want dan is het kot te klein.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/te ... ~a052ed74/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De Ramadan begint deze week. Dat is de periode waarin Allah de echte gelovigen helpt om grote overwinningen te behalen op de ongelovigen. Daarbij vallen elk jaar honderden doden. Vorig jaar slechts een goede 850 maar dat was een rustig jaar. In 2017 haalden ze het getal van 1.500 met gemak.
In de mythische verhalen van de profeet en zijn opvolgers zijn ook grote veldslagen gestreden, zo leert men de moslims aan. Dus: volg het voorbeeld van de profeet en vecht voor de vrede
In de mythische verhalen van de profeet en zijn opvolgers zijn ook grote veldslagen gestreden, zo leert men de moslims aan. Dus: volg het voorbeeld van de profeet en vecht voor de vrede

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fazal
Waar de goden allemaal niet goed voor zijn.
Alloeah akbbrr, en god zij geloofd.
Eén ding hebben ze allemaal met elkaar gemeen.
Ze geloven allemaal in spoken.
Het is dus één bende idioten!
Alloeah akbbrr, en god zij geloofd.
Eén ding hebben ze allemaal met elkaar gemeen.
Ze geloven allemaal in spoken.
Het is dus één bende idioten!
-
Fazal
Er zijn ontelbare goden, en toch geloven in één satan!?
Zou satan dan niet de 'allergrootste' zijn?
Het zou toch hij zijn die de hele wereld naar de kl* helpt!?
En geen enkele god lijkt ertegen opgewassen!?
Vanaf nu dus: "satan akbar".

Zou satan dan niet de 'allergrootste' zijn?
Het zou toch hij zijn die de hele wereld naar de kl* helpt!?
En geen enkele god lijkt ertegen opgewassen!?
Vanaf nu dus: "satan akbar".

-
Fazal
https://nieuws.vtm.be/binnenland/chauff ... ordstation
https://nieuws.vtm.be/vtm-nieuws/binnen ... ordstation
Hoelang gaat dat daar nog duren???
En naar waar zal het probleem zich daarna verplaatsen?
Is de overheid dan echt zo een machteloze organisatie???
Moeten ze daar nu zo lang over debatteren?
Ja, als de regering, zoals trouwens iedereen weet, uit haken en ogen bestaat, dan is onmogelijk om hun onmacht te verbergen!
https://nieuws.vtm.be/vtm-nieuws/binnen ... ordstation
Hoelang gaat dat daar nog duren???
En naar waar zal het probleem zich daarna verplaatsen?
Is de overheid dan echt zo een machteloze organisatie???
Moeten ze daar nu zo lang over debatteren?
Ja, als de regering, zoals trouwens iedereen weet, uit haken en ogen bestaat, dan is onmogelijk om hun onmacht te verbergen!
-
Fazal
Ik twijfelde beste Wil, maar ik zag niet zo direct een andere plaats waar dit beter thuis zou horen. 
Laatst gewijzigd door Fazal op 04 jun 2019, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
"De Belgen, de dappersten van de Galliërs"
Ons kleine, dappere landje - Brave, little Belgium, weet je nog? - doet zijn naam weer alle eer aan: Abu Yasir Al-Belgiki wordt door de topman van de Islamitische Staat, Abu Bakr, genoemd als een slachtoffer van de recente veldslagen waarbij IS uit Baghouz is verdreven.
Deze Al-Belgiki is hoogstwaarschijnlijk een student uit Antwerpen die de media-tak van IS heeft helpen verzorgen.
Ons kleine, dappere landje - Brave, little Belgium, weet je nog? - doet zijn naam weer alle eer aan: Abu Yasir Al-Belgiki wordt door de topman van de Islamitische Staat, Abu Bakr, genoemd als een slachtoffer van de recente veldslagen waarbij IS uit Baghouz is verdreven.
Deze Al-Belgiki is hoogstwaarschijnlijk een student uit Antwerpen die de media-tak van IS heeft helpen verzorgen.

We zijn nu ocharme 3 dagen ver in de ramadan en de teller staat al op 74 doden. Het merendeel in Afghanistan: 2 keer 20 doden en dan nog eens 5 en 8, dat tikt aan, hé? Allah zal nogal beloningen moeten uitdelen, denk ik zo.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.