Rare jongens, die imams
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je hebt gelijk, jules. Het moet weg uit 'belgische politiek' en verplaatst worden naar 'internationale politiek'
Ik heb een paar blz. hoger al uitgelegd waarom de regels van de islamideologie bij politiek thuishoren: die mensen willen nl. gedragsregels opleggen voor iedereen en niet enkel voor de leden van hun eigen club. Dat is een definitie van politiek, zoals je hopelijk wel weet?
Ik heb een paar blz. hoger al uitgelegd waarom de regels van de islamideologie bij politiek thuishoren: die mensen willen nl. gedragsregels opleggen voor iedereen en niet enkel voor de leden van hun eigen club. Dat is een definitie van politiek, zoals je hopelijk wel weet?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
U was in de leer bij Joseph Goebbels?Wil. schreef: ↑09 jul 2019, 19:59
Misschien eens solliciteren bij de N-VA, toch?
-
Ahmed Billoo is een Californische imam die hoog aangeschreven staat. Hij werkt zelfs als "professor" aan de California Islamic University. Terwijl hij moest wachten in de Ben Gurion luchthaven, voelde hij zich verveeld en schreef hij wat op zijn facebookpagina. Dat ging zo:
'Oh, Allah, verminder het aantal joden, roei hen uit en laat geen enkele van hen in leven' .
Deze man wordt helemaal niet als een extremist beschouwd. Integendeel, hij is ook nog betrokken bij de opleiding van imams in de VS en hij is leraar bij "the Institute of Knowledge".
Wie er nog aan twijfelt dat de islamideologie een politiek ideologie is, heeft er helemaal niks van begrepen.
'Oh, Allah, verminder het aantal joden, roei hen uit en laat geen enkele van hen in leven' .
Deze man wordt helemaal niet als een extremist beschouwd. Integendeel, hij is ook nog betrokken bij de opleiding van imams in de VS en hij is leraar bij "the Institute of Knowledge".
Wie er nog aan twijfelt dat de islamideologie een politiek ideologie is, heeft er helemaal niks van begrepen.

De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Wil, de Broeders van Liefde, de Broeders Alexianen in Tienen zijn bereid U op te nemen voor een intensieve behandeling om U te verlossen van Uw Islam fobie. Stopt met Uw zever, man. Wij weten allemaal dat de ambtenaren geoefende pesters zijn van hun collega's, maar na zoveel jaren pensioen wordt het ondertussen tijd om U te gedragen als een normale volwassene. Ik snap ten andere niet waarom seniorennet deze threads niet afsluit. Het lijkt wel een scheur kalendertje, waar elke dag een nieuwe boodschap wordt verkondigd, maar hier gaat het dagelijks om een haatboodschap. Geen enkele aanleiding tot enige repliek.
-
Kannibaal, jij bedoelt het goed, jongen, maar je bent a) volledig onwetend en b) je gebruikt de verkeerde woorden.De kannibaal schreef: ↑12 jul 2019, 11:25Wil, de Broeders van Liefde, de Broeders Alexianen in Tienen zijn bereid U op te nemen voor een intensieve behandeling om U te verlossen van Uw Islam fobie. Stopt met Uw zever, man. Wij weten allemaal dat de ambtenaren geoefende pesters zijn van hun collega's, maar na zoveel jaren pensioen wordt het ondertussen tijd om U te gedragen als een normale volwassene. Ik snap ten andere niet waarom seniorennet deze threads niet afsluit. Het lijkt wel een scheur kalendertje, waar elke dag een nieuwe boodschap wordt verkondigd, maar hier gaat het dagelijks om een haatboodschap. Geen enkele aanleiding tot enige repliek.
Laat me je wat bijlezen.
1. islamfobie. Wat is een fobie? Het is een irrationele angst voor iets zonder dat men die angst met iets kan verbinden. Bv. pleinvrees of agorafobie. De betrokkene kan geen enkele logische reden aanhalen waarom iemand angst zou moeten hebben van een grote open ruimte. Welke zijn de bedreigende factoren daar? Die zijn er niet.
Wat dan met islamfobie? Ik ken de gevaren van de islamideologie. Die wil ultimo nl. de hele wereld onder de islam brengen, willens nillens. Daarvan zijn genoeg bewijzen voorradig zowel in de praktijk maar veel meer nog in de 'statuten' van die ideologie: de bronteksten. En die ken ik behoorlijk goed. Voor mij is het daarom nu volgens de wetten van de logica onmogelijk om nog een fobie voor de islam te ontwikkelen - een irrationele angst dus.
Mijn situatie (en die van tal van geïnformeerde lezers) valt te vergelijken met die van een kind dat op een keer te weten komt wie de Goedheilige Man is. Vanaf dan is er geen weg terug. Het kind kan onmogelijk terug naar de periode van onwetendheid.
Zo ook voor mij: ik kan on-mo-ge-lijk nog een fobie voor de islam hebben. Vrees of angst nog wel, maar een fobie? Uitgesloten.
2. 'Haatboodschap' schrijf je? Wat is dat 'haat' ? Staat er ergens in één enkele posting dat ik een moslim haat? Ik heb het altijd over de islamideologie. Wanneer er mensen zijn die deze ideologie in hun ganse doen en laten incorporeren en be-leven, dan hebben we te maken met een majeur probleemgeval en daartegen wil elke westerse staat (naast vele andere) optreden. Die mensen worden zo veel mogelijk uit de maatschappij gebannen.
Ik neem tegenover de islamideologie dezelfde houding aan als tegenover de nazi-ideologie. Verspreid ik dan 'haat' ? Haat jij de nazi-ideologie? Ik ook. Mag dat dan niet? Zou ik een andere ideologie dan niet evengoed mogen haten? Mag ik het kapitalisme haten? De website van de PVDA staat vol met aanvallen op het kapitalisme. Is dat haat verspreiden? De vraag stellen is ze beantwoorden.
Kun je één enkele posting (zelfs een kleintje
De islamideologie is een politieke ideologie. Daartegen wil ik reageren en ik haal geregeld feiten aan die duidelijk maken dat we met een gevaarlijk stelsel van gedachten te maken hebben. Of dacht je dat de imam die ik vermeld heb in mijn vorige posting zomaar loze woorden uitkraamt wanneer hij vraagt om elke jood te vernietigen. Misschien wil je die man wel met wat mooipraterij verschonen. Het is enkele decennia geleden ook eens gebeurd.

Er hapert iets aan de knop 'Verstuur'. Soms wordt een tekst twee keer geplaatst en dan is het onmogelijk om hem weer te verwijderen, zelfs al is het de laatste posting in het draadje.

Laatst gewijzigd door Wil. op 12 jul 2019, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.

frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Wat een zwakzinnig gewauwel. De website van nationalistische partijen staat vol met aanvallen op België, de Walen.... Is dat haat verspreiden?De vraag stellen is ze beantwoorden.De website van de PVDA staat vol met aanvallen op het kapitalisme. Is dat haat verspreiden? De vraag stellen is ze beantwoorden.
-
Ik raad je aan de tekst eens te herlezen die ik geschreven heb.frits1955 schreef: ↑12 jul 2019, 15:23Wat een zwakzinnig gewauwel. De website van nationalistische partijen staat vol met aanvallen op België, de Walen.... Is dat haat verspreiden?De vraag stellen is ze beantwoorden.De website van de PVDA staat vol met aanvallen op het kapitalisme. Is dat haat verspreiden? De vraag stellen is ze beantwoorden.
Je beaamt helemaal wat ik wil zeggen.

Mij gaat het om het soepje dat jij van je voorbeelden kookt: de islamideologie en de nazi -ideologie en de PVDA worden door dezelfde mixer vermalen. Neem voor de verandering daar eens bv. het Vlaams-nationalisme bij.Ik raad je aan de tekst eens te herlezen die ik geschreven heb.
-
Waarschijnlijk veel te schoon om waar te zijn. Sennet biedt U de mogelijkheid om een BLOG te schrijven, waarin gij dagelijks Uw frustraties in kwijtgeraakt. Een excellente titel, “ dagboekje van een islamofoob”.
Om Uw ijdelheid te strelen, organiseert Sennet zelfs een Top 100. Probeer als streber in de Top 10 te geraken. Naast dit onderwerp, zijn er ook nog “Westerse democratie en de islamideologie: fricties” en niet te vergeten “Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa”, allemaal Uw persoonlijke geesteskinderen, met als doel, de Arabische bevolking naar de brandstapel te leiden en vooral bijdrages die niet thuis horen op een forum, daar het gaat om een one man show, zonder al te veel repliek. Voldoende stof om dagelijks Uw blog te vullen met citaten van buitenlands extremistische websites. De lezers stemmen U naar de Top 10.
Soms stel ik mij de vraag of gij op het forum niet werkzaam zijt als betaalde freelance copywriter van P De Winter. De hedendaagse Vlaamse ouderen zijn de doelgroep van het VB en de NVA, maar het racistische vuur moet aangewakkerd blijven.
-
Voor extreem-rechts terrorisme - alom stevig in opmars - is er blijkbaar geen plaats in het Williaanse universum. Enkele weken geleden werd de CDU politicus Walter Lübke vermoord door een rechts-extremist; geen woord , geen topic over die aanslag in deze kolommen. De man was parlementair en regeringspresident in Hessen. Stel U voor dat een jihadist in Vlaanderen NVA politica Homans een nekschot zou geven - hoeveel topics zouden Wil. & Co daar de volgende jaren aan wijden? 
-
Ice
Voor jou geldt dan de blog "dagboekje van een oikofoob" - het spuwen op jezelf en je afkomst om de ware aard vd islamideologie te blijven ontkennen.De kannibaal schreef: ↑12 jul 2019, 16:41Waarschijnlijk veel te schoon om waar te zijn. Sennet biedt U de mogelijkheid om een BLOG te schrijven, waarin gij dagelijks Uw frustraties in kwijtgeraakt. Een excellente titel, “ dagboekje van een islamofoob”.
Om Uw ijdelheid te strelen, organiseert Sennet zelfs een Top 100. Probeer als streber in de Top 10 te geraken. Naast dit onderwerp, zijn er ook nog “Westerse democratie en de islamideologie: fricties” en niet te vergeten “Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa”, allemaal Uw persoonlijke geesteskinderen, met als doel, de Arabische bevolking naar de brandstapel te leiden en vooral bijdrages die niet thuis horen op een forum, daar het gaat om een one man show, zonder al te veel repliek. Voldoende stof om dagelijks Uw blog te vullen met citaten van buitenlands extremistische websites. De lezers stemmen U naar de Top 10.
Soms stel ik mij de vraag of gij op het forum niet werkzaam zijt als betaalde freelance copywriter van P De Winter. De hedendaagse Vlaamse ouderen zijn de doelgroep van het VB en de NVA, maar het racistische vuur moet aangewakkerd blijven.
Ondanks de talloze bewijzen...alléz, toch voor normale mensen...bekijk alleen maar eens onze openbare zwembaden in de schoolvakanties? Oh, dan is vast onze onzedige badkleding de aanleiding tot aanrandingen, overlast en lastig vallen van badgasten?
En wie is voor jou anders de schuldige als marokkaans tuig in groep een turks gezin lastigvalt en de turkse vader reageert? Is de turkse vader dan ook islamofoob/racist of geldt dat alleen maar voor vlamingen?
"Westerse democratie en de islamideologie: fricties" en “Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa”, gaan duidelijk je begripsvermogen te boven tenzij je als struisvogel ook denkt dat niemand je kan zien zolang je kop in het zand steekt..
Je weet toch dat als je de vlaming als islamofoob bestempeld, jij daar ook toe behoort?
Tenzij je zélf een islam trol bent? Dat hypocriete verwijten naar anderen voor wat je zelf doet komt steeds vaker aan het licht..
Wat bezielt een vlaming (?) om zijn overheersing door een uitheemse, achterlijke ideologie te blijven verdoezelen met misplaatste en achterhaalde dooddoeners zoals racist, islamofoob ondanks de overweldigende bewijzen?
Hoeveel bewijs moet je eigenlijk nog hebben over de bedoelingen van die politieke veroveringsdoctrine islam, gefaciliteerd door onze eigen justitie en politiek en in niet misverstane bewoordingen uitgeschreeuwd door moslims, erdogan, moslim politici, respectloos wangedrag van snotneuzen, criminaliteit, intimidatie, aanrandingen, verkrachtingen, moorden, straffeloosheid van zelfs moslim terroristen?
Enig idee wanneer het eindelijk zou beginnen dagen bij jou? Als de sharia wordt ingevoerd?
@frits: waarom heb je dan zélf geen topic geopend over de moord op lübke als je toch zo graag weer eens zou willen wijzen naar de uitzondering op de regel om je eigen, barbaarse cultuur van terroristen aan te klagen?
Misschien omdat je geen poot hebt om op te staan?
-
Oei, precies een reactie van iemand, die ze gisteren hebben teruggevonden in de verlaten bunker van de nazi's in Wevelgem. Het is voor mij duidelijk, onder de varkens heerst er pest, onder de Vlamingen woekert de nazi bacterie. Uitroeien is hier de boodschap. Wil. kan gerust zijn, zijn toekomstige Blog heeft al één verwoede supporter.Ice schreef: ↑12 jul 2019, 18:55Voor jou geldt dan de blog "dagboekje van een oikofoob" - het spuwen op jezelf en je afkomst om de ware aard vd islamideologie te blijven ontkennen.De kannibaal schreef: ↑12 jul 2019, 16:41Waarschijnlijk veel te schoon om waar te zijn. Sennet biedt U de mogelijkheid om een BLOG te schrijven, waarin gij dagelijks Uw frustraties in kwijtgeraakt. Een excellente titel, “ dagboekje van een islamofoob”.
Ondanks de talloze bewijzen...alléz, toch voor normale mensen...bekijk alleen maar eens onze openbare zwembaden in de schoolvakanties? Oh, dan is vast onze onzedige badkleding de aanleiding tot aanrandingen, overlast en lastig vallen van badgasten?
En wie is voor jou anders de schuldige als marokkaans tuig in groep een turks gezin lastigvalt en de turkse vader reageert? Is de turkse vader dan ook islamofoob/racist of geldt dat alleen maar voor vlamingen?![]()
"Westerse democratie en de islamideologie: fricties" en “Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa”, gaan duidelijk je begripsvermogen te boven tenzij je als struisvogel ook denkt dat niemand je kan zien zolang je kop in het zand steekt..
Je weet toch dat als je de vlaming als islamofoob bestempeld, jij daar ook toe behoort?
Tenzij je zélf een islam trol bent? Dat hypocriete verwijten naar anderen voor wat je zelf doet komt steeds vaker aan het licht..
Wat bezielt een vlaming (?) om zijn overheersing door een uitheemse, achterlijke ideologie te blijven verdoezelen met misplaatste en achterhaalde dooddoeners zoals racist, islamofoob ondanks de overweldigende bewijzen?
Hoeveel bewijs moet je eigenlijk nog hebben over de bedoelingen van die politieke veroveringsdoctrine islam, gefaciliteerd door onze eigen justitie en politiek en in niet misverstane bewoordingen uitgeschreeuwd door moslims, erdogan, moslim politici, respectloos wangedrag van snotneuzen, criminaliteit, intimidatie, aanrandingen, verkrachtingen, moorden, straffeloosheid van zelfs moslim terroristen?
Enig idee wanneer het eindelijk zou beginnen dagen bij jou? Als de sharia wordt ingevoerd?
@frits: waarom heb je dan zélf geen topic geopend over de moord op lübke als je toch zo graag weer eens zou willen wijzen naar de uitzondering op de regel om je eigen, barbaarse cultuur van terroristen aan te klagen?
Misschien omdat je geen poot hebt om op te staan?![]()
-
Je hebt het duidelijk niet begrepen. Je mist de gave om nuance te onderkennen.frits1955 schreef: ↑12 jul 2019, 15:42Mij gaat het om het soepje dat jij van je voorbeelden kookt: de islamideologie en de nazi -ideologie en de PVDA worden door dezelfde mixer vermalen. Neem voor de verandering daar eens bv. het Vlaams-nationalisme bij.Ik raad je aan de tekst eens te herlezen die ik geschreven heb.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.