België is een ambtenarenland
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
De kost zal blijven bestaan voor de huidige statutaire ambtenaren die ook nog eens op pensioen gaan. Rommelen in de marge zoals aan die ziektedagen zitten bv werd destijds al afgevoerd en brengen niet al teveel besparingen met zich mee. Ik heb de laatste 20 jaar nooit anders geweten dat ze dit gingen hervormen.dejules schreef:
Dat dossier ligt bovenaan bij de onderhandelingen vd federale regeringsvorming.
De huidige statutairen gaan rustig hun rit kunnen uitdoen, met hier en daar een beetje te verwaarlozen hervormingen misschien, en kunnen dan gaan genieten van hun uitgestelde wedde.
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Mensen als kost beschouwen, een noodzakelijke stap in het dehumaniseringsproces...Dicksy schreef: ↑11 okt 2019, 18:58De kost zal blijven bestaan voor de huidige statutaire ambtenaren die ook nog eens op pensioen gaan. Rommelen in de marge zoals aan die ziektedagen zitten bv werd destijds al afgevoerd en brengen niet al teveel besparingen met zich mee. Ik heb de laatste 20 jaar nooit anders geweten dat ze dit gingen hervormen.dejules schreef:
Dat dossier ligt bovenaan bij de onderhandelingen vd federale regeringsvorming.
De huidige statutairen gaan rustig hun rit kunnen uitdoen, met hier en daar een beetje te verwaarlozen hervormingen misschien, en kunnen dan gaan genieten van hun uitgestelde wedde.
-
Wie anders denkt de mond proberen te snoeren.
Check!
-
Ik mag een uitspraak op de korrel nemen, dat is eigen aan een forum.
U speelt op de man (mijn job).
Merkt u het verschil?
-
U neemt ‘mijn uitspraak’ op de korrel. Dus u neemt mij op de korrel want ik heb dat geschreven. U verwijt mij weer wat u zelf doet.Ik mag een uitspraak op de korrel nemen, dat is eigen aan een forum.
Merk je niet dat er geen verschil is.
-
Neen, u begrijpt het niet.Dicksy schreef: ↑11 okt 2019, 22:01U neemt ‘mijn uitspraak’ op de korrel. Dus u neemt mij op de korrel want ik heb dat geschreven. U verwijt mij weer wat u zelf doet.Ik mag een uitspraak op de korrel nemen, dat is eigen aan een forum.
Ik weet niks van u en gebruik dan dan ook niet in mijn argumentatie, dat hoeft ook niet.
Ik neem gewoon een uitspraak van u op de korrel, en u begint mij persoonlijk (doe dat met uw leerlingen, linkiewnkie, enz...) te provoceren.
-
Uw persoon en uw uitspraken, dat zijn 2 verschillende zaken.Lars schreef: ↑11 okt 2019, 22:06Neen, u begrijpt het niet.Dicksy schreef: ↑11 okt 2019, 22:01U neemt ‘mijn uitspraak’ op de korrel. Dus u neemt mij op de korrel want ik heb dat geschreven. U verwijt mij weer wat u zelf doet.Ik mag een uitspraak op de korrel nemen, dat is eigen aan een forum.
Ik weet niks van u en gebruik dan dan ook niet in mijn argumentatie, dat hoeft ook niet.
Ik neem gewoon een uitspraak van u op de korrel, en u begint mij persoonlijk (doe dat met uw leerlingen, linkiewnkie, enz...) te provoceren.
-
Inderdaad, u weet niks van mij en kunt dat dan ook niet gebruiken in uw argumentatie. De logica zelve.Neen, u begrijpt het niet.
Ik weet van u dat u in het onderwijs zit en zou dus evengoed kunnen geschreven hebben ‘laat die schoolmeestermentaliteit’ gerust achterwege. Mijn posting was duidelijk genoeg omtrent ‘de kost zal blijven bestaan,’ juister gesteld de kost(en) verbonden aan het statuut van statutair zijn. Dat behoefde geen corrigeren en u spreekt dan over provoceren?
-
Ondertussen schrijft u het wel....Dicksy schreef: ↑11 okt 2019, 22:17Inderdaad, u weet niks van mij en kunt dat dan ook niet gebruiken in uw argumentatie. De logica zelve.Neen, u begrijpt het niet.
Ik weet van u dat u in het onderwijs zit en zou dus evengoed kunnen geschreven hebben ‘laat die schoolmeestermentaliteit’ gerust achterwege. Mijn posting was duidelijk genoeg omtrent ‘de kost zal blijven bestaan,’ juister gesteld de kost(en) verbonden aan het statuut van statutair zijn. Dat behoefde geen corrigeren en u spreekt dan over provoceren?