Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wat daar achter zit? Ze lezen het juiste boek en vergaren meer info over hét voorbeeldleven voor elke moslim: Mohammed.
Als hij de norm heeft gesteld en je gedraagt je naar die norm, ben je dan extreem?
Als hij de norm heeft gesteld en je gedraagt je naar die norm, ben je dan extreem?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Als de police zich niet kan of mag beveiligen?
Waar moet dat heen, wellicht leren ze wat bij en zijn ze nu schietschijf. En mogen zich altijd verdedigen. Een druk op hun walkie talkie en hun kameraden zijn er meteen.
Waar moet dat heen, wellicht leren ze wat bij en zijn ze nu schietschijf. En mogen zich altijd verdedigen. Een druk op hun walkie talkie en hun kameraden zijn er meteen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
In Nederland zijn er leraars moeten onderduiken omdat ze de vrije meningswaarde durven te verdedigen , en TV ploeg werd aan gevallen door de lieverdjes van allah.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/4616521 ... bij-school
https://www.ad.nl/binnenland/tonen-van- ... ~ab4ba00e/
Misschien dit bovenstaand gruwelijk beeld laten zien ! Hij werd ritueel geslacht zoals de schapen voor de ramadan !
Foto verwijderd , om een kannibaal met een gevoelig zieltje niet te kwetsen ! !!
Misschien dit bovenstaand gruwelijk beeld laten zien ! Hij werd ritueel geslacht zoals de schapen voor de ramadan !
Foto verwijderd , om een kannibaal met een gevoelig zieltje niet te kwetsen ! !!
Laatst gewijzigd door sibarita op 06 nov 2020, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Een totaal wansmakelijke foto, U waarschijnlijk ter beschikking gesteld door De Winter, of een andere VB'er uit zijn private collectie. Persoonlijk is het op zijn minst al weinig respectvol ten opzichte van de verwanten van de man, om zoiets openbaar te publiceren. U bent waarschijnlijk een grote fan van Halloween en vond dit de meest feestelijke foto om het feest af te sluiten. Ronduit shocking, en shame on You. In Uw plaats zou ik persoonlijk vragen aan de mod om de foto te verwijderen, als aanstootgevend, maar wij leven helaas in een tijd van normvervaging.sibarita schreef: ↑05 nov 2020, 21:50In Nederland zijn er leraars moeten onderduiken omdat ze de vrije meningswaarde durven te verdedigen , en TV ploeg werd aan gevallen door de lieverdjes van allah.
Ik denk ook dat het maar wassen model is, bestemd voor het Madame Tussauds museum, want er zijn zeker tientallen chirurgen jaloers op de kwaliteit van de snit.
Als gij U politiek wilt profileren, dan zijn er momenteel, tal van andere mogelijkheden waardoor gij de wereldpers kunt halen. Richt een open brief aan de Vlaamse President om te eisen dat alle Islamieten uit de hospitalen worden ontslagen om plaats te ruimen voor het eigen volk. Estisch even wansmakelijk als Uw foto, maar gij hebt ten minste actief een eerste stap gezet om de Islamieten te stoppen.
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Anti-terrorism prosecutor Jean-Francois Ricard said a text claiming responsibility and a photograph of the victim were found on the attacker's phone. He also confirmed that a Twitter account under the name Abdoulakh A belonged to the suspect. It posted a photo of the decapitated head minutes after the attack along with the message "I have executed one of the dogs from hell who dared to put Muhammad down."
Foto komt van de dader , op veel websites te zien !
Foto komt van de dader , op veel websites te zien !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
-
figaretto - Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
(was gericht aan Sibarita)De kannibaal schreef: ↑06 nov 2020, 15:46Richt een open brief aan de Vlaamse President om te eisen dat alle Islamieten uit de hospitalen worden ontslagen om plaats te ruimen voor het eigen volk.
Dergelijke praktijken maken hier geen kans. Wij leven immers in een beschaafd land. En de islamieten weten dat maar al te goed. Toen de situatie in Antwerpen uit de hand begon te lopen en Cathy Berx ingreep, was dit nadat ze gedetailleerde informatie kon ontfutselen over de coronabroeihaarden aldaar. Sciensano mocht of wou die niet geven. Alleen het Vlaamse Agentschap Zorg en Gezondheid kon dat. Die losten niets. Maar door een “vergissing”, zijnde een excel-document dat (per ongeluk ?) aan een ander document was gekoppeld, lekte de informatie van Sciensano toch uit : een kwart van alle besmettingen situeerde zich in Borgerhout plus een hogere besmettingsgraad in islamitische wijken van Deurne, de Seefhoek en Stuivenberg. Dit was tijdens het Offerfeest. De politiek wist dat maar al te goed maar mocht niet bekend gemaakt worden om niet te “stigmatiseren” enerzijds en niet in de kaart van “extreem rechts” te spelen anderzijds.
In een dictatuur of een land met theocratisch bestuur zouden de ongehoorzamen, respectievelijk de ongelovigen wellicht wel uit het ziekenhuis worden gekieperd, gesteld dat ze er zouden in opgenomen worden.
Maar ja, wij denken daar gelukkig nog niet eens aan, we zijn beschaafd en daardoor ook tolerant. En regelmatig eist dat een zware prijs voor “het eigen volk”.
-
Collega figaretto,figaretto schreef: ↑06 nov 2020, 18:49(was gericht aan Sibarita)De kannibaal schreef: ↑06 nov 2020, 15:46Richt een open brief aan de Vlaamse President om te eisen dat alle Islamieten uit de hospitalen worden ontslagen om plaats te ruimen voor het eigen volk.
Dergelijke praktijken maken hier geen kans. Wij leven immers in een beschaafd land. En de islamieten weten dat maar al te goed. Toen de situatie in Antwerpen uit de hand begon te lopen en Cathy Berx ingreep, was dit nadat ze gedetailleerde informatie kon ontfutselen over de coronabroeihaarden aldaar. Sciensano mocht of wou die niet geven. Alleen het Vlaamse Agentschap Zorg en Gezondheid kon dat. Die losten niets. Maar door een “vergissing”, zijnde een excel-document dat (per ongeluk ?) aan een ander document was gekoppeld, lekte de informatie van Sciensano toch uit : een kwart van alle besmettingen situeerde zich in Borgerhout plus een hogere besmettingsgraad in islamitische wijken van Deurne, de Seefhoek en Stuivenberg. Dit was tijdens het Offerfeest. De politiek wist dat maar al te goed maar mocht niet bekend gemaakt worden om niet te “stigmatiseren” enerzijds en niet in de kaart van “extreem rechts” te spelen anderzijds.
In een dictatuur of een land met theocratisch bestuur zouden de ongehoorzamen, respectievelijk de ongelovigen wellicht wel uit het ziekenhuis worden gekieperd, gesteld dat ze er zouden in opgenomen worden.
Maar ja, wij denken daar gelukkig nog niet eens aan, we zijn beschaafd en daardoor ook tolerant. En regelmatig eist dat een zware prijs voor “het eigen volk”.
Pagina's vol aanklachten tegen de wandaden van de Islam worden hier volgeschreven, de ene al straffer als de andere, sommige waar, andere van een zeer dubieuze herkomst. Allemaal gelul en zever in pakskes, die niks bijdraagt aan een oplossing van het probleem. De inhoud van deze rubriek wordt enkel gebruikt om de stoerheid van de radicale Vlaming op peil te houden, en het stemmenpeil van de partij op niveau te houden. Met een slap handje een paar voze zinnen opschrijven, zoals collega Wil doet, die nota bene 50 % van de postings, hier voor zijn rekening neemt, doet niks aan de oplossing van de aangeklaagde feiten, zeker niet als hij zich zalig blijft wentelen in zijn anonimiteit.
Ik pleit inderdaad voor de harde dictatoriale aanpak, die misschien niet beschaafd is, en die maatregelen vereisen die strijdig zijn met de ethiek. Het ontzeggen van medische hulp aan mensen met een onverantwoord gedragspatroon, is misschien weinig beschaafd, maar werpt snel zijn vruchten af. Door een dergelijk operatie wordt er vermeden dat honderden anderen ziek worden en men ouderen laat sterven door het ontzeggen van zorg. De Islam heeft geen respect voor het leven, wij radicaliseren en hebben niet het minste respect meer voor de Islam. De poep van een Erdogan blijven strelen met een fluwelen doek, heeft geen enkele zin.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wij radicaliseren???De kannibaal schreef: ↑07 nov 2020, 09:47(...) De Islam heeft geen respect voor het leven, wij radicaliseren en hebben niet het minste respect meer voor de Islam.
En wij hebben geen respect meer voor de islam?? Waarom zouden wij respect hebben voor een ideologie die ons tot vijand maakt en die de volgelingen aanzet om ons te haten? Zou er ook maar iemand respect hebben voor de ideologie van de nazi's? Zijn wij dan ook geradicaliseerd t.o.v. het nazisme?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
'Sire, het volk mort' (een uitspraak die elke lading dekt) en nu is het aan de politiek want zij moeten herkozen worden.De Kannibaal schreef:
Collega figaretto,
Pagina's vol aanklachten tegen de wandaden van de Islam worden hier volgeschreven, de ene al straffer als de andere, sommige waar, andere van een zeer dubieuze herkomst. Allemaal gelul en zever in pakskes, die niks bijdraagt aan een oplossing van het probleem. De inhoud van deze rubriek wordt enkel gebruikt om de stoerheid van de radicale Vlaming op peil te houden, en het stemmenpeil van de partij op niveau te houden. Met een slap handje een paar voze zinnen opschrijven, zoals collega Wil doet, die nota bene 50 % van de postings, hier voor zijn rekening neemt, doet niks aan de oplossing van de aangeklaagde feiten, zeker niet als hij zich zalig blijft wentelen in zijn anonimiteit.
Ik pleit inderdaad voor de harde dictatoriale aanpak, die misschien niet beschaafd is, en die maatregelen vereisen die strijdig zijn met de ethiek. Het ontzeggen van medische hulp aan mensen met een onverantwoord gedragspatroon, is misschien weinig beschaafd, maar werpt snel zijn vruchten af. Door een dergelijk operatie wordt er vermeden dat honderden anderen ziek worden en men ouderen laat sterven door het ontzeggen van zorg. De Islam heeft geen respect voor het leven, wij radicaliseren en hebben niet het minste respect meer voor de Islam. De poep van een Erdogan blijven strelen met een fluwelen doek, heeft geen enkele zin.
Mort het volk niet, gaat alles volgens wens.
Een struisvogel die mort niet, die steekt zijn kop in het zand.

-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Ik griezel als ik lees wat in de Koran bedoeld wordt met de islamitische Taqiyya..... Hoeveel honderden of duizenden lopen er hier niet rond die van de één op de andere dag iemands keel kunnen oversnijden.
In een buitenwijk van de naburige stad hier lopen er nogal een hoop geradicaliseerden rond. Gebaarde mannen die met 4 zijn om hun volledig ingepakte vrouw bij de tandartse binnen te sleuren. 2 op de uitkijk aan de straat en één die eerst binnen gaat kijken of er niemand meer is en dan van zo dicht mogelijk tegen de muur op een loopje binnen. Terwijl staan er 2 buiten op wacht om je te tonen dat ge op een ander moment naar je brievenbus moet gaan. Dus ik kijk uit en heb mijn gerief bij als ik die buurt moet passeren om naar de winkel te gaan.
In een buitenwijk van de naburige stad hier lopen er nogal een hoop geradicaliseerden rond. Gebaarde mannen die met 4 zijn om hun volledig ingepakte vrouw bij de tandartse binnen te sleuren. 2 op de uitkijk aan de straat en één die eerst binnen gaat kijken of er niemand meer is en dan van zo dicht mogelijk tegen de muur op een loopje binnen. Terwijl staan er 2 buiten op wacht om je te tonen dat ge op een ander moment naar je brievenbus moet gaan. Dus ik kijk uit en heb mijn gerief bij als ik die buurt moet passeren om naar de winkel te gaan.
De zon is gratis voor iedereen
-
Ik heb zelfs de indruk dat Uw oren dichtslagen van het verschieten. Wij moeten in Europa zelf radicaliseren tegen de Islam voor het te laat is, maar enkel Macron zijn Euro schijnt te vallen. Met Uw natte dweil slagzinnen, zult gij niks bereiken. Voor de volgelingen van de Profeet staat gij voor slappe lul. En dan sleuren wij zoals gewoonlijk de nazi's erbij om elke vorm van protest de kop in te slagen. Of gij houdt Uw lippen stijf op mekaar over de Islamisering van de maatschappij, of gij aanvaardt de ontplooiing van een vorm van communistische dictatuur, die de bevolking opnieuw in de pas leert lopen. Met een slappe Jan en een blètend Bartje gaat gij niks bereiken.Wil. schreef: ↑07 nov 2020, 10:13Wij radicaliseren???De kannibaal schreef: ↑07 nov 2020, 09:47(...) De Islam heeft geen respect voor het leven, wij radicaliseren en hebben niet het minste respect meer voor de Islam.![]()
En wij hebben geen respect meer voor de islam?? Waarom zouden wij respect hebben voor een ideologie die ons tot vijand maakt en die de volgelingen aanzet om ons te haten? Zou er ook maar iemand respect hebben voor de ideologie van de nazi's? Zijn wij dan ook geradicaliseerd t.o.v. het nazisme?