Clinton dreigt tijdens een intervieuw in 2011 aan CBS:
1.- " Ik wel dat de Iraniërs beseffen dat
als ik president ben wij Iran zullen aanvallen. Wij zullen hen totaal kunnen vernietigen.
2.- Clinton dreigt met militaire acties als Rusland nog eens durft te beweren dat ze niets van de hacking afweten.
3.- Clinton wil een No-fly zone instellen boven Syrië omdat Russische en Syrische vliegtuigen de rebellen bestoken. Wie steunt hier wie ?
enz..........
- De ongebreidelde ontplooiing van de Navo en EU naar het Oosten, tot tegen de grens van Rusland.
- Handelsboycot tegen Rusland omdat ze de Krim annexeren nadat er een Westerse staatsgreep werd gepleegd om de pro-Russische president van Oekraïne af te zetten.
Als het nu nog niet duidelijk is dat men Rusland al maanden/jaren aan het provoceren is dan begrijp ik het ook niet meer.
Moesten de nucleaire codes in de handen van Clinton geweest zijn dan zouden ze pas in de handen van een echte psychopaat gevallen zijn.
Op dit vlak heeft Trump voor mij nog altijd het voordeel van de twijfel omdat hij ook aangegeven heeft om het lont uit het kruitvat te trekken met betrekking tot Rusland.
Ik zou graag eens lezen waarom voor sommigen Trumpie een goede president is voor de Amerikanen. Is het omdat hij de grens met Mexico wil barricaderen , of zijn er nog andere redenen ?
Of hij een goede President wordt voor de Amerikanen daar moeten de Amerikanen de volgende 4 jaar over oordelen. Voor mij blijft hij het voordeel van de twijfel genieten op wereldvlak.
Dat hij nu zijn eigen land eerst op punt wil stellen zonder zich te bekommeren om de rest van de wereld is zijn goed recht en zelfs zijn plicht. De zakkenvullers van de EU moeten nu uit hun pijp komen en eindelijk eens beginnen werken voor hun dikke pré en niet zoals een Guchtje destijds als commissaris bij EU. Gedaan met profiteren op de kap van Amerika.