Wordt Demir VICE minister-president?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Is dat de plaats waar nieuwe wetsvoorstellen worden ingediend? Dat wist ik echt niet.
Ze antwoordde op de vraag van leerlingen en gaf haar persoonlijke mening.De uitspraken van Demir zijn dan steekvlampropaganda

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Het partijstandpunt is daar niet gegeven. Als je niet gesnapt had dat ze daar in persoonlijke naam sprak, tja, dan is er nog werk aan de winkel, ET. Nochtans trek je van leer tegen die uiting van een individuele mening en achteraf zeg je dat je daar niks aan hebt.
Rare jongens, die Limburgers.

Een goed verstaander had onmiddellijk door dat ze daar in persoonlijke naam sprak. Dat jij dat niet door had, zegt natuurlijk wel wat over jou...
Wil je de N-VA-standpunten kennen, dan vind je die op het internet.

frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Nog in dezelfde week dat Demir (NVA) de post van Minister van Onderwijs claimde en kreeg laat ze nu weten dat ze - mits voldoende stemmen- burgemeester van Genk wil worden en de ministerpost zal laten vallen. Wie gelooft nog in dat soort tafelspringers?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Het is uit noodzaak dat er een Vlaamse regering moest gevormd worden vóór men serieus aan het Federale luik kon beginnen en dus is Demir de depanneur van dienst. Haar zomaar laten vallen kon of kan de N-VA zich helemaal niet permitteren.
Zuhal Demir tenslotte is een probleemgeval voor de N-VA. Trouwe partijsoldaat? Neen dus. Maar met Zuhal verveelt men zich zelden. Zoals u weet raakte ze tijdens de onderhandelingen slaags met haar partijgenote Annick De Ridder. Ze is zeer populair in haar Limburgse gouw, en bijgevolg incontournable, maar ook onvoorspelbaar en explosief. Ideologisch leunt ze aan bij groenlinks, wat velen in de partij stoort. Heeft De Wever haar daarom bij wijze van bezigheidstherapie Onderwijs toegeschoven, Vlaanderens grote zorgenkind?
Daar zal in de Vlaamse regering stiekem geduimd en kaarsjes gebrand worden in de hoop dat ze naar Genk kan verhuizen anders gaat er op onderwijs stevig tegen de schenen geschopt worden alsook tegen deze van de CD&V.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Dat wijf lacht gewoon haar kiezers in het gezicht uit.
Buiten met dat schepsel ze verdient niet beter.
Hier word nogmaals bewezen dat het puur om postjes gaat en zoveel mogelijk binnen rijven
Elke Belg zou niet moeten gaan kiezen ze zullen dan wel anders klappen
Ik ga in ieder geval niet
Buiten met dat schepsel ze verdient niet beter.
Hier word nogmaals bewezen dat het puur om postjes gaat en zoveel mogelijk binnen rijven
Elke Belg zou niet moeten gaan kiezen ze zullen dan wel anders klappen
Ik ga in ieder geval niet
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Ik begreep helemaal niet wat jouw reactie met het topic te maken heeft, maar nu snap ik het: je bedoelt: Demir, vieze-president.
Goed gevonden, Hobo.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.