Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

URSULAMI
Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33

01 mei 2022, 13:32

Pas gelezen

Na de Tweede Wereldoorlog, toen half Europa in puin lag, begon het Amerikaanse Marshallplan te werken. De economieën van 17 Europese landen ontvingen meer dan $ 13 miljard en werden in recordtijd herbouwd. Dit waren enorme landen naar Europese normen - Groot-Brittannië, Frankrijk, Italië, Duitsland, Zweden, Noorwegen, enz.



Volgens de Wereldbank ontvingen de Palestijnen vier keer meer hulp dan heel Europa onder het Marshallplan. De Arabieren hadden dit geld kunnen gebruiken om een paradijs op hun land te bouwen, maar ze sliepen allemaal door. Ze besteedden aan de oorlog met Israël en aan het ondersteunen van hun shaheeds. Gestolen. Het fortuin van Yasser Arafat alleen al bedroeg zes miljard dollar.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

03 mei 2022, 19:44

Ze hebben hun best gedaan, die 'goede' moslims. Ze zijn er nl. in geslaagd om méér dan 1.000 vijanden van Allah om het hoekje te helpen op 1 maand tijd. Een goede score dit jaar; niet uitzonderlijk maar toch echt wel een doortastende maand. Die 51 doden in een "rivaliserende moskee" in Kaboel en de 10 lijken in Somalië helemaal op het laatste, hebben de weegschaal goed doen overhellen.

Gemiddeld 36 doden per dag. Dat is élke dag zo ongeveer een Zaventem/Maalbeek.

De Religie van de Vrede zal daarmee haar faam wel weer een beetje aangescherpt hebben, neem ik aan.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 mei 2022, 22:09

In Elad (Israël) zijn vandaag 3 mensen vermoord door twee Palestijnen. 7 gewonden vielen ook te betreuren.
5 mei is Independence Day voor de Israëli's en dat wordt gevierd in het land.

In 2022 zijn in 8 moslimterreuraanslagen al 20 mensen vermoord.

Hamas heeft de aanslagen van vandaag al toegejuicht.

Zou het verwondering wekken indien er eerstdaags nog eens een groot offensief van Israëlische kant zou komen?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 mei 2022, 09:26

Het is vandaag 20 jaar geleden dat Pim Fortuyn werd vermoord omwille van zijn politieke visie

Afbeelding


Zijn moordenaar kreeg 18 jaar gevangenis maar na 2/3 van de tijd is hij al voorwaardelijk vrijgelaten (2014). Vandaag is hij opnieuw een volledig 'vrij man' want hij heeft zijn straf uitgezeten.

Volkert VdG heeft als motief voor zijn daad aangegeven dat Pim Fortuyn moest uitgeschakeld worden omdat hij in hem een gevaar voor de samenleving zag, met name voor kwetsbare groepen zoals o.a. moslims.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 mei 2022, 15:07

Parijs, vanmorgen


Een man dringt de ambassade van Qatar binnen, roept 'Allahu Akbar' en vermoordt een vrouwelijke bewakingsagent.

Het motief? Daar is het nog het raden naar. Een terreuraanslag wordt niet uitgesloten.

Hmmm, allahu akbar ... motief .... wat zou dát kunnen zijn?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

24 mei 2022, 11:05

24 mei 2014 was de dag dat in het joods museum in Brussel een moslim - Mehdi Nemmouche - 4 mensen doodschoot.

Wat was ook weer de drijfveer van de dader?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

24 mei 2022, 12:27

Wil. schreef:
24 mei 2022, 11:05
24 mei 2014 was de dag dat in het joods museum in Brussel een moslim - Mehdi Nemmouche - 4 mensen doodschoot.

Wat was ook weer de drijfveer van de dader?
Hij had het niet zo echt begrepen op de joden. Uit zijn oogpunt, een gerechtvaardigde actie.

Eergisteren terroriseerden Franstalige Brusselse "jongeren" een overvolle trein met merendeels Vlaamse toeristen. Op de bus naar Gent-Sint-Pieters veroorzaakten ze ook al "een incident". En dit gebeurt al sedert lange tijd. "Incidenten" zijn een eufemisme voor terreur geworden. Zo lang er nog geen doden vallen, spreekt men over incidenten.
Wanneer de overheid van plan is om zowel op bussen als treinen, de politie in te schakelen om het openbaar vervoer te beveiligen, dan denk ik dat we ook hier over terreur mogen spreken. Duidelijk vooraf gepland en hier in Europa.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

24 mei 2022, 12:38

Gisteren heeft een jonge moslim (vermoedelijk met Afrikaanse roots) een 90-jarige jood uit het venster of over het balkon geduwd. 17 verdiepingen hoog woonde die joodse man.

De brave jongen bleek onder invloed van marihuana. Justitie verkoos de aanvaller niet te vervolgen. Hij is in een ziekenhuis opgenomen. De jood wordt begraven.

Toevallig is dat dezelfde modus operandi die een andere moslim in 2017 toegepast heeft op een joodse bejaarde vrouw - Sarah Halimi: ook zij werd uit haar appartement naar beneden gegooid.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

25 mei 2022, 11:58

De ISWAP (IS West-Afrikaanse Provincie) heeft een video rondgestuurd. Daarin worden 20 christenen de keel overgesneden of doodgeschoten. Het gaat om mensen uit Borno (N-O Nigeria)

IS noemt het 'een waarschuwing aan christenen over heel de wereld'. Ze voegen eraan toe 'dat jihadi's met hen op voet van oorlog zijn en dit tot het einde der tijden'.

Raad eens wie die laatste woorden voor het eerst heeft uitgesproken? Tip: dat was 14 eeuwen geleden.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 mei 2022, 15:13

In Burkina Faso zijn 50 mannen neergeschoten door jihadi's. De slachtoffers trachtten te ontsnappen aan een blokkade van de moslimterroristen.


In de westerse media was hier (naar gewoonte) weer weinig over te horen. Een 20-tal kinderen die werden neergeschoten in een Amerikaanse school, lieten geen plaats meer over voor deze slachtpartij. Bovendien waren de daders jihadi's.

Hush, hush.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 jun 2022, 23:51

Het was zelfs te zien op VTM: tussen 50 en 100 mensen zijn vermoord in een kerk in Nigeria op Pinksteren.

De religie van de vrede heeft weer toegeslagen. 30 seconden in het nieuws en vergeten. Een halve uitzending van De Afspraak over een persoonlijk voornaamwoord dat met non-binaire of trans-mensen dient te worden gebruikt.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

08 jun 2022, 22:25

dader meermaals met 150 km/u op mensen inreed. ,zonder abo: https://www.telegraaf.nl/nieuws/1899217 ... n-rampauto
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

14 jun 2022, 18:44

Herinnert u zich de marathon van Boston waar de moslimterroristen een bom lieten ontploffen in de mensenmassa?

Een gelijkaardig plan werd verijdeld door de geheime diensten van Oostenrijk. Voor de marathon van Wenen hadden enkele moslims hetzelfde plan beraamd om de dood van één van de IS-leiders te wreken.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

17 jun 2022, 10:19

Het is deze week 6 jaar geleden dat een moslimterrorist een nachtclub (met vooral homo's aanwezig) in Orlando binnenging en daar een ongelooflijk bloedbad aanrichtte.

Tijdens een herdenking slaagt Kamala Harris erin om die terreurdaad van een moslim in naam van Allah (!) om te draaien tot een zaak die het gevolg is van de republikeinse houding tov wapens.

Harris weet dat ze liegt. De mensen rond haar weten dat ze liegt. De pers weet dat ze liegt. Maar toch blijven ze de leugen maar herhalen zonder dat er voor hen consequenties aan verbonden zijn.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 jul 2022, 14:27

In Congo (DRC) zijn 4 dagen geleden zes vrouwen en twee kinderen vermoord door moedige strijders voor Allah. Deze kerels behoren bij het ADF, dat sinds 2017 verbonden is met IS.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.