Israël en de Palestijnen: enige toelichting
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
'De oorlogsmisdaden van Israël stapelen zich elke dag verder op', schrijft Frits.
Ik kan die redenering volgen en voeg eraan toe dat Dresden ook zo'n oorlogsmisdaad was, maar daar maakten onze ouders zich helemaal niet druk om.
Belachelijke vergelijking, schrijft Frits maar Ryan R. geeft me gelijk dat Dresden een gelijkaardige oorlogsmisdaad was.
Op dit moment gebeurt er iets dat het gevolg is van iets anders. Tijd om eens na te denken waarom we vandaag met die situatie zitten ---- ik bedoel vooral: tijd voor terreurgroep Hamas om eens na te denken.
Ik kan die redenering volgen en voeg eraan toe dat Dresden ook zo'n oorlogsmisdaad was, maar daar maakten onze ouders zich helemaal niet druk om.
Belachelijke vergelijking, schrijft Frits maar Ryan R. geeft me gelijk dat Dresden een gelijkaardige oorlogsmisdaad was.
Op dit moment gebeurt er iets dat het gevolg is van iets anders. Tijd om eens na te denken waarom we vandaag met die situatie zitten ---- ik bedoel vooral: tijd voor terreurgroep Hamas om eens na te denken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
De Britse imam Abu Ibrahim Hussnayn: De Joden kennen geen schaamte, hebben geen moraliteit; Ze begaan ergere wreedheden dan er tegen hen zijn begaan;
Volgens de hadith zullen de bomen en stenen de moslims vertellen waar de joden zich verstoppen, zodat ze hen kunnen doden.
Een imam in het VK citeert de heilige bronteksten van de islam???
Waarom moeit een een Britse imam zich met het conflict?
Ik dacht hier al een paar keer gelezen te hebben dat dit conflict niks met godsdienst te maken had?
Ryan weet zelfs dat het hier 'twee nationalistische entiteiten' zijn die elkaar bestoken.
Volgens de hadith zullen de bomen en stenen de moslims vertellen waar de joden zich verstoppen, zodat ze hen kunnen doden.
Een imam in het VK citeert de heilige bronteksten van de islam???
Ik dacht hier al een paar keer gelezen te hebben dat dit conflict niks met godsdienst te maken had?
Ryan weet zelfs dat het hier 'twee nationalistische entiteiten' zijn die elkaar bestoken.

Op de Libanese tv (Mayadeen tv) zei Hamas-leider Ismail Haniyeh: "We hebben het bloed van vrouwen, kinderen en ouderen van Gaza nodig zodat hun bloed onze revolutionaire spirit zal opwekken."
Dát is de goeie mentaliteit, zie: maak ze maar af, onze vrouwen, kinderen, ouderen.
Dát is de goeie mentaliteit, zie: maak ze maar af, onze vrouwen, kinderen, ouderen.

Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Hoe dan ook, ik ben, en blijf van mening, dat iemand, of het nu een persoon of een land is, die of dat, wordt aangevallen, het recht heeft zich te verdedigen, en ja, desnoods met alle middelen dat 'hij/zij' of 'het' ter beschikking heeft. En ..., als het even nodig is, dan mogen er voor mijn part, tegenaanvallen, ook als vergelding, gebeuren. Want meestal en per verassing, kan je u niet verdedigen, ook al omdat de aanvaller meestal goed voorbereid is. Dat de goeie het dan met de slechte moeten bekopen, dat is al altijd en overal zo geweest. En dat zal nòòit veranderen. Als ik word aangevallen, dan zal ik mij verdedigen, en als dat op dat ogenblik niet lukt, maar ik de aanval heb overleefd, dan kan de aanvaller zich binnen de kortste keren, en op elk moment, aan het ergste verwachten. Meer nog, ik zal niet afgeven tot ik hem heb waar ik hem hebben wil!
En of iemand dat nu goed- of afkeurt, maakt mij niets uit.
En of iemand dat nu goed- of afkeurt, maakt mij niets uit.
Laatst gewijzigd door Fazal op 28 okt 2023, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
In Colorado (VS) wakkert een imam de haat tegen joden aan. Zijn toehoorders zijn voornamelijk kinderen.

' Een imam uit Colorado leert kinderen in de moskee dat joden niet te vertrouwen zijn; Allah veranderde joodse vissers in apen; De joden doodden hun profeten, probeerden Jezus te doden.'
Die haat van Hamas en de Palestijnen tegenover joden heeft met 'het stelen van hun land' te maken, naar het schijnt en heeft niks te zien met de islamideologie --- dat is een verzinsel.
Een andere diepe denker weet dan weer dat het allemaal een strijd is tussen twee nationalistische entiteiten.

' Een imam uit Colorado leert kinderen in de moskee dat joden niet te vertrouwen zijn; Allah veranderde joodse vissers in apen; De joden doodden hun profeten, probeerden Jezus te doden.'
Die haat van Hamas en de Palestijnen tegenover joden heeft met 'het stelen van hun land' te maken, naar het schijnt en heeft niks te zien met de islamideologie --- dat is een verzinsel.
Een andere diepe denker weet dan weer dat het allemaal een strijd is tussen twee nationalistische entiteiten.

Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Moslimvrouw gaat uit de bol in een Genkse Lidl.......
.....om een pakje Franse bloem die de "kleuren van Israel" heeft.....(wit & blauw)
Wordt ook tijd dat die leert lezen en zich deftig integreert....
https://www.hln.be/genk/kijk-vrouw-maak ... ~acb7002f/
https://www.hln.be/video/productie/alle ... rkt-406955

.....om een pakje Franse bloem die de "kleuren van Israel" heeft.....(wit & blauw)
Wordt ook tijd dat die leert lezen en zich deftig integreert....
https://www.hln.be/genk/kijk-vrouw-maak ... ~acb7002f/
https://www.hln.be/video/productie/alle ... rkt-406955

Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
"Allemaal joden!" Verhitte discussie in Lidl-supermarkt
28 oktober 2023
"Dit moet ik niet hebben, jullie zijn allemaal joden!" Een discussie tussen een moslimvrouw en kassamedewerkers in een Genkse Lidl-supermarkt over een verpakking van bloem wordt druk gedeeld op sociale media.
(De tweede link)
28 oktober 2023
"Dit moet ik niet hebben, jullie zijn allemaal joden!" Een discussie tussen een moslimvrouw en kassamedewerkers in een Genkse Lidl-supermarkt over een verpakking van bloem wordt druk gedeeld op sociale media.
(De tweede link)
-
Dat zal zeker zo zijn in hoofde van de Israëli's.
Voor de Palestijnen maakt het niks uit: die waren al door en door gemarineerd in de haatsaus die ze via hun 'morele leiders' - imams - dagelijks tot zich nemen en dat gaat zo al vele eeuwen door.

twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Het ottomaanse rijk aan die kant van de middellandse zee is al meer dan honderd jaar in handen van het westen vooral Britten en dat wordt nu verdergezet door Israël ,welke voor de VS een manier is om controle te houden over het midden oosten. Men moet met tijd meegaan en niet blijven hangen in jezuskes tijd
Spinnst du oder was
-
Dus, dat enorme Ottomaanse rijk wordt nu onder controle gehouden door Israël, een land dat je amper ziet liggen op de kaart...twistenopdemaan schreef: ↑29 okt 2023, 11:08Het ottomaanse rijk aan die kant van de middellandse zee is al meer dan honderd jaar in handen van het westen vooral Britten en dat wordt nu verdergezet door Israël

Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Indoctrinatie nam al vaker waanzinnige vormen aan.
Fanatici een opleiding laten volgen om later vliegtuigen te kapen
en daarmee zich te pletter vliegen tegen 2 buildings in New York.
Voordien waren er in WO2 Japanners die zich Kamikaze noemden
En helaas zal het nooit stoppen.
Waar is men nog veilig...
En welke impact gaat dat hebben op de prijzen
in ons dagelijkse leven!?
Fanatici een opleiding laten volgen om later vliegtuigen te kapen
en daarmee zich te pletter vliegen tegen 2 buildings in New York.
Voordien waren er in WO2 Japanners die zich Kamikaze noemden
En helaas zal het nooit stoppen.
Waar is men nog veilig...
En welke impact gaat dat hebben op de prijzen
in ons dagelijkse leven!?