TRUMP wordt een goede president
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
NEE Vera.Prima Vera schreef:Jij bent duidelijk een aanhanger van Trump en dat zegt genoeg. Als jij niet wil erkennen dat Trump een dictator is, tja ........
TRUMP is geen dictator.
Trump is democratisch verkozen door het Amerikaanse volk.
Kim van Noord-Korea, die voldoet aan de definitie van dictator.
Ondank is 's werelds loon
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Ik ben geen aanhanger van Trump maar een tegenstander van de dagelijkse goednieuwsshow die ons door de strot wordt geramd! Dat is een stille dictatuur die als sluipend gif wordt toegediend aan de naïeve kijker/luisteraar/lezer! Het staat je uiteraard vrij dat gretig te slikken!Prima Vera schreef:Jij bent duidelijk een aanhanger van Trump en dat zegt genoeg. Als jij niet wil erkennen dat Trump een dictator is, tja ........
Net zoals ik geen adept ben van Bart Dewever en zijn N-VA maar mij erger aan de onnozele aantijgingen telkens als BDW of één van zijn ministers hun mond open doen, zelfs als ze de nagel op de kop slaan!
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Gast
Allez , hou de kerk in 't midden : "Trump is een democratisch verkozen dictator"maior domus schreef:NEE Vera.Prima Vera schreef:Jij bent duidelijk een aanhanger van Trump en dat zegt genoeg. Als jij niet wil erkennen dat Trump een dictator is, tja ........
TRUMP is geen dictator.
Trump is democratisch verkozen door het Amerikaanse volk.
Kim van Noord-Korea, die voldoet aan de definitie van dictator.
-
Gast
Tja , de laatste ernstige uitspraak , en dan was het nog een vraag , kwam voor mij van Francken , nl. hoe het komt dat Saoudi's nog altijd de VS binnen mogen en anderen niet. Ik kan me geen andere intelligente uitspraak van een NV(A)-er herinnneren , het spijt me.Fokke schreef: Net zoals ik geen adept ben van Bart Dewever en zijn N-VA maar mij erger aan de onnozele aantijgingen telkens als BDW of één van zijn ministers hun mond open doen, zelfs als ze de nagel op de kop slaan!![]()
![]()
-
Gast
Jawohl , alle vluchtende IS strijders daarheen !LUC7515 schreef:Saudi king agrees in call with Trump to support Syria, Yemen safe zones: White House
http://www.reuters.com/article/us-usa-t ... SKBN15D14L
vertaling: De Amerikaanse president Donald Trump wil vluchtelingen in het Midden-Oosten ter plaatse helpen met veiligheidszones. Daarvoor heeft hij nu de ondersteuning van koning Salman van Saoedi-Arabië gekregen.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Luister eens naar verstandige mensen zoals John Cleese.... 
In een executive order aan het Amerikaanse volk schreef hij dat de Verenigde Staten "met onmiddellijke ingang" opnieuw eigendom worden van Groot-Brittannië. Reden: ""Jullie mislukking om een competente president te kiezen en om jullie land zelfstandig te besturen." Opdat deze transitie vlot zou verlopen, wordt een aantal regels afgekondigd. Zo moeten Amerikanen zich voortaan houden aan een correct Engels taalgebruik en moeten ze onmiddellijk stoppen met American football en baseball. "Echt voetbal is voortaan de norm." Nog een voorwaarde: Amerikanen mogen geen wapens meer dragen, omdat ze anders een gevaar vormen voor hun eigen voortbestaan. Aardappelmesjes zijn nog wel toegestaan, mits vergunning.
In een executive order aan het Amerikaanse volk schreef hij dat de Verenigde Staten "met onmiddellijke ingang" opnieuw eigendom worden van Groot-Brittannië. Reden: ""Jullie mislukking om een competente president te kiezen en om jullie land zelfstandig te besturen." Opdat deze transitie vlot zou verlopen, wordt een aantal regels afgekondigd. Zo moeten Amerikanen zich voortaan houden aan een correct Engels taalgebruik en moeten ze onmiddellijk stoppen met American football en baseball. "Echt voetbal is voortaan de norm." Nog een voorwaarde: Amerikanen mogen geen wapens meer dragen, omdat ze anders een gevaar vormen voor hun eigen voortbestaan. Aardappelmesjes zijn nog wel toegestaan, mits vergunning.
-
walteropdemaan - Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56
Hij wil de grenzen sluiten voor de islam want volgens hem hangen de moslims een totalitair gedachtengoed aan dat tegen scheiding van staat en moskee is. Dat zou niet compatibel zijn met de Amerikaanse waarden . De islam ideologie zou zijn dat de baarmoeder hun wapen is dit wordt door hun leiders publiekelijk geroepen. Ze zouden streven naar numerieke macht.In de scholen blijft hun aantal maar stijgen.
-
Gast
Ik vrees dat Trump de postings van ons allerbeste forumlid 'Wil.' heeft gelezen.walteropdemaan schreef:Hij wil de grenzen sluiten voor de islam want volgens hem hangen de moslims een totalitair gedachtengoed aan dat tegen scheiding van staat en moskee is. Dat zou niet compatibel zijn met de Amerikaanse waarden . De islam ideologie zou zijn dat de baarmoeder hun wapen is dit wordt door hun leiders publiekelijk geroepen. Ze zouden streven naar numerieke macht.In de scholen blijft hun aantal maar stijgen.
A propos , Saoudi's zijn blijkbaar geen moslims , die mogen gerust binnenwandelen.
-
De enige stoottroepen die zijn opgetreden sedert zijn verkiezing zijn die van de democraten!The Spirit of Flanders schreef:Ik vrees dat Trump de postings van ons allerbeste forumlid 'Wil.' heeft gelezen.walteropdemaan schreef:Hij wil de grenzen sluiten voor de islam want volgens hem hangen de moslims een totalitair gedachtengoed aan dat tegen scheiding van staat en moskee is. Dat zou niet compatibel zijn met de Amerikaanse waarden . De islam ideologie zou zijn dat de baarmoeder hun wapen is dit wordt door hun leiders publiekelijk geroepen. Ze zouden streven naar numerieke macht.In de scholen blijft hun aantal maar stijgen.Trump zou misschien ook eens moeten denken om de KKK op te doeken , of gaat hij zijn binnelandse stootroepen inzetten om "wilde negers" tegen te houden ?
A propos , Saoudi's zijn blijkbaar geen moslims , die mogen gerust binnenwandelen.
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Gast
Noge een klein beetje geduld , a.u.b. Trump is wel een rappe , maar hij moet nog een beetje een reden voor amok uitbroeden.Fokke schreef:De enige stoottroepen die zijn opgetreden sedert zijn verkiezing zijn die van de democraten!The Spirit of Flanders schreef:Ik vrees dat Trump de postings van ons allerbeste forumlid 'Wil.' heeft gelezen.walteropdemaan schreef:Hij wil de grenzen sluiten voor de islam want volgens hem hangen de moslims een totalitair gedachtengoed aan dat tegen scheiding van staat en moskee is. Dat zou niet compatibel zijn met de Amerikaanse waarden . De islam ideologie zou zijn dat de baarmoeder hun wapen is dit wordt door hun leiders publiekelijk geroepen. Ze zouden streven naar numerieke macht.In de scholen blijft hun aantal maar stijgen.Trump zou misschien ook eens moeten denken om de KKK op te doeken , of gaat hij zijn binnelandse stootroepen inzetten om "wilde negers" tegen te houden ?
-
Nee hoor! Zoals het politiekcorrect hoort zal hij zijn andere wang aanbieden!The Spirit of Flanders schreef:Noge een klein beetje geduld , a.u.b. Trump is wel een rappe , maar hij moet nog een beetje een reden voor amok uitbroeden.Fokke schreef:De enige stoottroepen die zijn opgetreden sedert zijn verkiezing zijn die van de democraten!The Spirit of Flanders schreef:Ik vrees dat Trump de postings van ons allerbeste forumlid 'Wil.' heeft gelezen.walteropdemaan schreef:Hij wil de grenzen sluiten voor de islam want volgens hem hangen de moslims een totalitair gedachtengoed aan dat tegen scheiding van staat en moskee is. Dat zou niet compatibel zijn met de Amerikaanse waarden . De islam ideologie zou zijn dat de baarmoeder hun wapen is dit wordt door hun leiders publiekelijk geroepen. Ze zouden streven naar numerieke macht.In de scholen blijft hun aantal maar stijgen.Trump zou misschien ook eens moeten denken om de KKK op te doeken , of gaat hij zijn binnelandse stootroepen inzetten om "wilde negers" tegen te houden ?
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Trump krijgt alleszins steun vanuit Belgie om de muur te bouwen nl. Willy Naessens. Diene stelt zich kandidaat! 
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Dat hij dan ook maar muren zet in het Noorden van de VS, dan zijn de terroristen ingesloten en kunnen ze intra-muros, hun werk nog beter doen. Misschien blijven ze hier dan wel weg.Prima Vera schreef:Trump krijgt alleszins steun vanuit Belgie om de muur te bouwen nl. Willy Naessens. Diene stelt zich kandidaat!
President Trump heeft ook goeie relaties in Israël en daar is ook nog wat te verdienen voor murenbouwers.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Sommigen schrijven sneller dan ze denken ....The Spirit of Flanders schreef: A propos , Saoudi's zijn blijkbaar geen moslims , die mogen gerust binnenwandelen.
Mogen 'onze' Marokkaanse moslims nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen de miljoenen Franse moslims nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen de Pakistaanse moslims nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen Canadese moslims nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen de moslims van Bosnië-Herzegovina nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen de moslims van Tjaad, Jibouti, Gambia en de 200 miljoen moslims van Indonesië nog naar de VS? Ja waarom niet?
Toch gaat het blijkbaar om 'moslims tegenhouden' want de Saoedi's zijn volgens Sof geen moslims aangezien die nog wel mogen heen en weer vliegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.