Een nieuwszender en zelfs een krant die geloofwaardig is en onbevooroordeeld ken je aan de items die ze brengen, maar ook -en dat is belangrijker- aan het nieuws dat ze niet brengen.
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Waarom zou ik midden op de dag, op een onwezenlijk uur dan nog, voor de ellendige treurbuis moeten gaan zitten?
Een Vlaams nationalistische site...Wil. schreef: ↑05 mar 2020, 23:35Op Doorbraak lees ik geregeld zeer goed uitgewerkte stukken. Daar staan ook teksten van linkse jongens en meisjes. Dat is dan weer niet het geval bij de linkse sites zoals De Wereld Morgen, waar afwijken van de pensée unique niet wordt getolereerd.
Ik heb veel respect voor de Nederlander Wierd Duk en zijn landgenoot Arnold Karskens. Vroeger vrt-correspondent, maar daar om één of andere reden in ongenade gevallen en nu op eigen vleugels.
Voor economisch nieuws lees ik geregeld John Mauldin die een breed beeld op de wereld heeft.
Alle nieuwszenders hebben hun waarde, maar je moet daar heel omzichtig mee omspringen aangezien ze er niet voor terugdeinzen je te misleiden. De kleine websites hebben vaak niet de middelen om mensen ter plaatse te sturen, maar slagen er toch geregeld in om interessante inzichten te brengen.
De Waarheid is geen eigendom van één meester, maar er lopen verscheidene meesters rond die haar niet goed behandelen. Daarom lees ik veel en toets de kwaliteit die ze leveren af aan wat ze zoal schrijven over onderwerpen waarover ik meen zelf een behoorlijke kennis te hebben verworven.
Wat doen die artikels van die linkiewinkies dan op die site?Lars schreef:
Een Vlaams nationalistische site...
Dat had ik nu echt niet verwacht.
ge moet niet kijken ... zelf was om 13 h 30 km fietsen voor de buien ! Ik kijk s'morgens naar NPO - ARD - BBC en TVE ! Op de staatszender loopt de ganse nacht tot 9 h het avondnieuws van 23 h !! Dan herfstbeelden , spannend !
Dat is garnering.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zeg, Lars, je liet zo hier en daar al eens vallen dat je 'gestudeerd' hebt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Het zou kunnen, want wat horen we, alles moet dicht, de kerken geven zelfs geen doopsel en huwelijken meer, maar nog niet gehoord dat de moslims uit de moskee moeten blijven..........Wil. schreef: ↑17 mar 2020, 13:40ISIS geeft raad aan de jihadi's: Blijf weg uit Europa, maar als je tóch ziek wordt, besmet dan zo veel mogelijk ongelovigen!
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.