Corona virus
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Zijn er hier veel die niet voor mekaar moeten onderdoen ( Taalgebruik)
En dat onder senioren

Net zelfde als bij de regering .Daar mogen ze ook eens verandering in brengen , zijn allemaal hooggeschoolde ,
maar wat brengen ze te weeg !! Miserie iedere dag en stopt niet .Noemen ze dan ook voorbeeldfunctie
Hardere maatregelen toepassen binnen de regering , werk je niet mee ontslag , want anders zal nooit stoppen!
Mogen hun veel permitteren met belastinggeld .
En dat onder senioren
Net zelfde als bij de regering .Daar mogen ze ook eens verandering in brengen , zijn allemaal hooggeschoolde ,
maar wat brengen ze te weeg !! Miserie iedere dag en stopt niet .Noemen ze dan ook voorbeeldfunctie
Hardere maatregelen toepassen binnen de regering , werk je niet mee ontslag , want anders zal nooit stoppen!
Mogen hun veel permitteren met belastinggeld .
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
@ deJulleke,
Jij speelt met vuur.
Heb je toestemming gevraagd aan die persoon om zijn foto hier open en bloot te plaatsen.
Als ik van U was zou ik die maar verwijderen, Wet op de privacy
Denk toch eens 5 minuten na man
Jij speelt met vuur.
Heb je toestemming gevraagd aan die persoon om zijn foto hier open en bloot te plaatsen.
Als ik van U was zou ik die maar verwijderen, Wet op de privacy
Denk toch eens 5 minuten na man
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Ik heb mijn taalgebruik nochtans genuanceerd.gast43 schreef: ↑16 mar 2020, 22:52Lars: Lockdown betekent niet noodzakelijk dat de supermarkten sluiten, idioot.
Wat een taalgebruik tegen over oudere .
Ga u één ding zeggen moet eens bestellen online wij doen dat (risico groep ) tot 2 april dan gaan ZE aanpassen .
Je kan geen bestelling plaatsen in beide winkels ( Voeding winkels) en voor de oudere hebben ze nu iets anders geregeld
in Delhaize tussen 8 en 9 uur !! En de meeste sluiten winkels voor de veiligheid personeel .En idem in Nederland ook .
Daarom ben je wel geen Idioot .
Ben zo oud maar dat hebben wij nog nooit meegemaakt wat er nu gebeurt .
De mensen doen panikeren en aanzetten tot hamsteren (lees plunderen) van winkels is asociaal gedrag dat net ten koste zal zijn van de ouderen, de zwakkeren.
Daarom ook dat je niet meer online kan bestellen, omdat er teveel asocialen van het systeem gebruik maken.
Ik hoop dat in de nabije toekomst mensen die aanzetten tot hamsteren, op dezelfde manier vervolgd worden als mensen die aanzetten tot haat en terreur.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
FACT CHECK:
In gans Italië 28.000 besmettingen tot vandaag. Indien die allemaal in Noord-Italië zouden te vinden zijn (wat niet het geval is) dan zijn het er 28.000 op 28 miljoen. D.w.z 1 op 1000 mensen werd besmet. En dus 999 op 1000 niet.
Zelfs al worden het er nog 10 keer meer (280.000), dan nog spreken we over slechts 1% van de Noord-Italiaanse bevolking.
In gans Italië 28.000 besmettingen tot vandaag. Indien die allemaal in Noord-Italië zouden te vinden zijn (wat niet het geval is) dan zijn het er 28.000 op 28 miljoen. D.w.z 1 op 1000 mensen werd besmet. En dus 999 op 1000 niet.
Zelfs al worden het er nog 10 keer meer (280.000), dan nog spreken we over slechts 1% van de Noord-Italiaanse bevolking.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Vanaf welk percentage zou je het niet meer aanvaardbaar vinden?Wil. schreef: ↑17 mar 2020, 09:24FACT CHECK:
Denk je dat de maatregelen die men dan zou nemen niet rijkelijk te laat zouden komen??
-
1. Ik geef feiten. Die zijn neutraal.
2. Natuurlijk moeten er maatregelen genomen worden. Het is precies door de wijzigingen in gedrag dat de zaak beheersbaar blijft.
3. Indien de percentages van overlijdens niet hoger worden dan in China, dan komen we er goed van af. Je kunt de vraag ook stellen: vanaf welk percentage overlijdens door de griep of door verkeersongevallen zou je het niet meer aanvaardbaar vinden?
Het belangrijkste probleem met deze ziekte is dat de toevloed van patiënten in de ziekenhuizen het hele zorgsysteem doet kraken.
2. Natuurlijk moeten er maatregelen genomen worden. Het is precies door de wijzigingen in gedrag dat de zaak beheersbaar blijft.
3. Indien de percentages van overlijdens niet hoger worden dan in China, dan komen we er goed van af. Je kunt de vraag ook stellen: vanaf welk percentage overlijdens door de griep of door verkeersongevallen zou je het niet meer aanvaardbaar vinden?
Het belangrijkste probleem met deze ziekte is dat de toevloed van patiënten in de ziekenhuizen het hele zorgsysteem doet kraken.

Vetgedrukte tekst betekent dat je iets wil benadrukken.Wil. schreef: ↑17 mar 2020, 09:491. Ik geef feiten. Die zijn neutraal.
Dat maakt uw 1ste punt niet zo neutraal... het duidt op een poging tot relativeren, minimaliseren.
Dat is op zich geen probleem.
Alleen stoort mij het daarop volgende gekronkel.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Komt ge daar nu weeral mee af ? Ik heb voordien ( Gisteren, 16:32 en Gisteren, 18:01) al geschreven dat uw redeneringske geen steek houdt.Wil. schreef: ↑17 mar 2020, 09:24FACT CHECK:
-
Het blijven de feiten, niets meer, niets minder. Je doet ermee wat je wil
Relativeren: ja
Minimaliseren: neen.
Stoort het je dat ik de vraag stel welk percentage overlijdens door griep jij aanvaardbaar vindt?Alleen stoort mij het daarop volgende gekronkel.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
JIJ geeft de indruk dat het hier om een "griepje" gaat waar men niet zo veel aandacht hoeft aan te besteden. Begrijp jij wel wat er zou gebeuren als er geen maatregelen zouden getroffen worden zoals men dat bij een klassieke griep ook niet doet ? Begrijp jij wat er zou gebeuren als men alle personen met longproblemen door het virus niet meer kan beademen wegens gebrek aan apparatuur door de grote toevloed ? Van Ranst beweerde zelfs dat men dan zou moeten beginnen te triëren waarbij men alle 60 plusser laat sterven. Heb je toevallig misschien aandelen in een crematorium liggen, stukske nazi ?
-
dejules
Ik stel voor dat men de onderwijzers zoals U, een gezonde jonge veertiger, die nu zwaar betaald thuis zitten leeg te lopen op een forum voor senioren, te mobiliseren om de boodschappen te gaan doen voor oudere en zwakke mensen.
-
Griepje? Waar staat dat?
Afvoeren die onzin.
Al wat ge zegt, zijt ge zelf. Aaa- aaa.Heb je toevallig misschien aandelen in een crematorium liggen, stukske nazi ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.