TRUMP wordt een goede president
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Ja zunne, da's zekers dadde: Vietnam,Yemen, Angola, Congo-Katanga, the Troubles, Zesdaagse Oorlog, Jom Kippoer, Varkensbaai, Dominicaanse republiek, Rhodesia...hoeveel moet ik er nog opnoemen uit de golden sixties?The Spirit of Flanders schreef:Ik beschouw de golden"sixties" nog altijd als het resultaat van wat mensen tijdens WOII hebben geleerd , en toen wisten wat "niet goed" was.
-
plopperdeplop - Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Dat is nu de man of president die de christelijke waarden hoog in zijn vaandel draagt.Hoe dit te rijmen valt met "christelijke waarden" mogen de trumpisten mij eens proberen uit te leggen. Om nog te zwijgen over zijn pussy uitspraken. Soit zijn conservatieve kiezers dekken dat dat waarschijnlijk allemaal toe met de mantel der christelijke liefde.Ik weet het niet maar"hij" zou in den tijd zekers zijn draai hebben gevonden in de entourage van de Borgias.En elkeen die ooit kennis en gelezen heeft hoe het er toen in het Vaticaan aan toe ging begrijpt wel wat ik bedoel zekers!Flashback schreef:Ach ja, 70 jaar, 3 x getrouw en 5 kinderen ... komt natuurlijk weer van de roddel ... pers !Paul Siemons schreef:... Het heeft ook een aantal sterke bijwerkingen. Je wordt er bijvoorbeeld impotent van.
-
Gast
Jij hebt je quotum voor vandaag ook bijna bereikt, nog ééntje tegoed en dan heb je morgen weer 2 beurten.Dat is nu de man of president die de christelijke waarden hoog in zijn vaandel draagt.Hoe dit te rijmen valt met "christelijke waarden" mogen de trumpisten mij eens proberen uit te leggen. Om nog te zwijgen over zijn pussy uitspraken.
Wie een keertje overslaat, wordt al snel verdacht van collaboratie. Zwijgen is meer dan ooit toestemmen geworden. Al wie Trump niet regelmatig uitspuwt, wordt gebrandmerkt als mini-Trump, onmens, fascist, nazi en ultieme doodgraver van onze Westerse democratie.
Trumpisten stond er nog niet bij, zal vragen aan de opsteller van het artikel of dit alsnog kan toegevoegd worden.
-
Gast
Die landen hadden het dan blijkbaar niet geleerd , of stonden aan de zijlijn tijdens WOII.MichelN schreef:Ja zunne, da's zekers dadde: Vietnam,Yemen, Angola, Congo-Katanga, the Troubles, Zesdaagse Oorlog, Jom Kippoer, Varkensbaai, Dominicaanse republiek, Rhodesia...hoeveel moet ik er nog opnoemen uit de golden sixties?The Spirit of Flanders schreef:Ik beschouw de golden"sixties" nog altijd als het resultaat van wat mensen tijdens WOII hebben geleerd , en toen wisten wat "niet goed" was.
Is het trouwens ook niet zo dat het communisme is ontstaan als reactie tegen "macht" die ook nog eens maniakaal "kapitaal" verafgode ? Het communisme is dood , maar alles wijst er op dat er iets in de plaats zal komen als tegenpool voor het volkje waar Trump toe behoort.
Laatst gewijzigd door Gast op 03 feb 2017, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gast
Zal mij worst wezen , ik doe mijn goesting.Dicksy schreef:Jij hebt je quotum voor vandaag ook bijna bereikt, nog ééntje tegoed en dan heb je morgen weer 2 beurten.Dat is nu de man of president die de christelijke waarden hoog in zijn vaandel draagt.Hoe dit te rijmen valt met "christelijke waarden" mogen de trumpisten mij eens proberen uit te leggen. Om nog te zwijgen over zijn pussy uitspraken.![]()
![]()
![]()
Laat demoncracy en demoncrazy ook maar opnemen in zijn lijstje
Wie een keertje overslaat, wordt al snel verdacht van collaboratie. Zwijgen is meer dan ooit toestemmen geworden. Al wie Trump niet regelmatig uitspuwt, wordt gebrandmerkt als mini-Trump, onmens, fascist, nazi en ultieme doodgraver van onze Westerse democratie.
Trumpisten stond er nog niet bij, zal vragen aan de opsteller van het artikel of dit alsnog kan toegevoegd worden.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Hier gaan we dan: vanaf het moment dat er iets negatiefs wordt geschreven over Obama, worden de goedpraterijformules bovengehaald.socrates schreef:Ik vraag mij af om men het complexe begrip democratie echt wel in cijfertjes kan omzetten en uitdrukken als ware het de Dow Jones.
Zoek eens op hoe ze dat meten.
We slaan die 8 jaar Obama lekker over. 8 jaar tijdens dewelke de 'kwaliteit' van de Am. democratie zachtjes aan verslechterde. Nochtans claimt Obama dat hij x miljoen jobs heeft bijgemaakt. Vanuit die hoek kan het dus naar zijn eigen zeggen niet komen.Uiteraard kan Trump op die paar dagen de democratie niet hebben veranderd, ik zou zelfs eerder geloven dat Bush junior daar veel meer heeft toe bijgedragen met de na 9/11 sterk toenemende greep van de overheid op de burger.
Dit zijn de criteria die worden beoordeeld:Al naargelang de "waarden" die men bij de beoordeling hanteert zijn sommige Staten van de VS misschien nog minder democratisch dan de huidige Turkse samenleving. Als algemeen stemrecht en nummerieke meerderheid volstaan om van een democratie te spreken, dan is het huidige Congo zeker een democratische staat en president Kabila een model democraat die louter ten dienste van zijn volk nog een tijdje de zetel warm houdt voor zijn opvolger.
•electoral process and pluralism
•civil liberties
•the functioning of government
•political participation
•political culture
Je kunt er gewoon niet naast kijken: het is tijdens Obama dat die neergang is opgetekend. Als het omgekeerd was, dan zou hij, en alles wat ook maar enigszins links is, de pluim op de hoed gestoken hebben. Maar nu de consequenties trekken....
"Er is een principe aan het werk dat sterker is dan het rationele denken: wie een overtuiging heeft die enkel op een intuïtief aanvoelen is gebaseerd, die weigert daarvan af te stappen zelfs als de realiteit hem dagelijks om de oren slaat tot ze gloeien."

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Gast
Welke was die neergang ? Waarom is Obama dan nog eens een tweede keer "democratisch" verkozen geweest als het dan toch zo'n slechte was ?Wil. schreef: Dit zijn de criteria die worden beoordeeld:
•civil liberties
•political participation
•political culture
Je kunt er gewoon niet naast kijken: het is tijdens Obama dat die neergang is opgetekend. Als het omgekeerd was, dan zou hij, en alles wat ook maar enigszins links is, de pluim op de hoed gestoken hebben. Maar nu de consequenties trekken....
Was B. Sanders wat jonger geweest dan had die het beslist van Hillary gewonnen en was hij nu ook de VS president ! De VS hebben nu moeten kiezen tussen de pest en de cholera. Ze hebben voor de pest gekozen.
-
Jij reageert wel, maar je hebt duidelijk niet gelezen wat eraan voorafgegaan is....The Spirit of Flanders schreef:Welke was die neergang ?Wil. schreef: Dit zijn de criteria die worden beoordeeld:
•civil liberties
•political participation
•political culture
Om dezelfde reden dat mensen hier verkozen worden als ze maar geld spenderen dat niet van hen is en daarmee "goede dingen doen voor de mensen".Waarom is Obama dan nog eens een tweede keer "democratisch" verkozen geweest als het dan toch zo'n slechte was ?
1. Dat had dan nog steeds het rapport van Obama niet veranderd: hij heeft 8 jaar tijd gehad om de democratie op niveau te houden, maar dat heeft hij niet gedaan.Was B. Sanders wat jonger geweest dan had die het beslist van Hillary gewonnen en was hij nu ook de VS president ! De VS hebben nu moeten kiezen tussen de pest en de cholera. Ze hebben voor de pest gekozen.
2. De verkiezing van Trump of Hillary of Bernie heeft met heel die meting niets te maken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Waarom is Obama dan nog eens een tweede keer "democratisch" verkozen geweest als het dan toch zo'n slechte was ?
Om dezelfde reden dat mensen hier verkozen worden als ze maar geld spenderen dat niet van hen is en daarmee "goede dingen doen voor de mensen".
Hij word de "20 trillion man" genoemd:
$20 trillion man: National debt nearly doubles during Obama presidency
When Mr. Obama took over in January 2009, the total national debt stood at $10.6 trillion. That means the debt will have very nearly doubled during his eight years in office, and there is much more debt ahead with the abandonment of “sequestration” spending caps enacted in 2011.
-
Flashback - Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Het beste in de 'Trumpstory' tot heden vind ik de uitgelekte N-VA nota aan zijn parlementariërs !Dicksy schreef:HEBT U TRUMP VANDAAG AL VEROORDEELD?
Gedragslijnen als het over Trump gaat !
Als er nog moest bewezen worden dat de door ons verkozen "volksvertegenwoordigers" niks meer met "het volk" te maken hebben en de particratie alles overheerst ....
Enfin, in de stijl van 'je mag daar zitten, je mag zoveel je wil mee graaien MAAR je leest en zegt alleen maar hardop wat er op mijn briefje staat', ondertekend 'de voorzitter'.
-
Gast
Leg me eens uit wat die "daling van het democratisch niveau" precies inhoudt. Blijkbaar zijn er "krachten" aan het werk die de Van Daele willen herschrijven.Wil. schreef:.....
1. Dat had dan nog steeds het rapport van Obama niet veranderd: hij heeft 8 jaar tijd gehad om de democratie op niveau te houden, maar dat heeft hij niet gedaan.
Jaadade ... De gasten die aan de zijde staan van diegenen die de bankencrisis hebben veroorzaakt verwijten nu dat Obama de VS economie heeft helpen boven water houden. Hoeveel steun heeft Obama toen aan bedrijven gegeven om ze niet falliet te laten gaan ( wat duizenden jobs zou hebben gekost ).Paul Siemons schreef:
When Mr. Obama took over in January 2009, the total national debt stood at $10.6 trillion. That means the debt will have very nearly doubled during his eight years in office, and there is much more debt ahead with the abandonment of “sequestration” spending caps enacted in 2011.
-
Gast
Misschien eens op de beginpagina van sennet het artikel lezen over hoe het bij de andere partijen aan toe gaat als het over richtlijnen met betrekking Trump gaat.enfin, in de stijl van ' je mag daar zitten enz........
Vlaams belang:
...... en zal het voor iedereen binnen de gekende krijtlijnen van het partijprogramma zijn.
CD&V:
........ natuurlijk worden de violen gelijk gestemd op een partijbestuur. En als er vragen komen van parlementsleden, dan krijgen zij als achtergrondinformatie de mening die de partijtop is toegedaan.
Sp.A:
.....Het spreekt voor zich dat op partijbesturen en in fracties een aantal zaken wordt doorgesproken en dat uit een goed debat een zekere lijn naar voren komt.
Groen:
....Wij hebben geen directieven naar onze parlementairen toe. Het is evident dat onze partijtop wekelijks met elkaar in gesprek gaat en overeenkomt op welke manier ze met één stem over onderwerpen zal communiceren.
Meer uitleg is hier niet bij nodig zeker, toch zeker niet als men tussen de regels kan en wil lezen, maar ik ga het hier nog eens schrijven omdat ik het toch zoooooo goed vind:
" Het is altijd goed toeven op de moral highground."
-
Fazal
Op 27/08/16
En HIER, is nog iemand die er zo over denkt.Ik schreef:Trump wil eigenlijk geen president worden!
-
Gast
Ah ja ? Hij heeft niet eens een master diploma behaald maar een bachelor ( graduaat ). Als hij doet wat hij in het begin uithaalde om herhaldelijk failliet te geraken ziet het er voor de VS niet goed uit.LUC7515 schreef:https://nl.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump
Ik denk dat hij slimmer is dan wij allemaal samen
-
Ik ben al tevreden als hij behoorlijk percentages kan uitrekenen en de regel van drie kan toepassen, Sof.The Spirit of Flanders schreef:Ah ja ? Hij heeft niet eens een master diploma behaald maar een bachelor ( graduaat ).LUC7515 schreef:https://nl.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump
Ik denk dat hij slimmer is dan wij allemaal samen

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.