TRUMP wordt een goede president
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Leah, als je mijn "hoogintelligente" bijdragen volgt zou je moeten weten dat ik een "vrijdenker" ben. Je moet soms wel eens tussen de regels kunnen lezen...*leah* schreef:Fokke
Ben jij ook al tegen BDW?
Albert,
Als er een andere regering komt, denk je dat er dan iets gaat veranderen?
Op wie ga je dan kappen?
Ik drink nooit thee!
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Gast
Wie zou jij dan "aan de macht" willen zien?
Volgens mij denken al die politiekers alleen maar aan hun eigen goed gevulde portemonnee, hoe zou je zelf zijn?
Volgens mij denken al die politiekers alleen maar aan hun eigen goed gevulde portemonnee, hoe zou je zelf zijn?
-
Is het tegen mij dagge het hebt? Indien ja, dan dit:*leah* schreef:Wie zou jij dan "aan de macht" willen zien?
Ik beoordeel de politiekers op hun daden en niet op hun woorden. Daarom kijk ik bijna nooit nog naar debatten op den tellevies of ergens te velde omdat ze daar alleen zeggen wat ze kwijt willen en in hun kraampje past en wat de naïeve burger mag weten.
Ik ga in mijn oordeel er op de eerste plaats uit van de vraag:"Wat DOEN ze voor Vlaamse zelfstandigheid!". Zaniken over de niet-toepassing van de taalwetten in België in het algemeen en in Brussel in het bijzonder is voor mij niet genoeg! Zij hebben al tientallen jaren de kans gehad om daar iets aan te DOEN maar dat is blijkbaar taboe voor de zogezegde Vlaams-Nationale politiekers, al of niet minister... Dat is maar één voorbeeldJE! en zo kan ik nog wel uuuuren doorgaan!
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Gast
Fokke
Ik stelde die vraag in feite aan Albert, omdat hij altijd zo te keer gaat tegen BDW.
Ik vind het echter interessant om te lezen hoe jij over het onderwerp denkt.
Fijne zondag nog gewenst.
Ik stelde die vraag in feite aan Albert, omdat hij altijd zo te keer gaat tegen BDW.
-
Gast
partij van de arbeid is er niet om hun zakken te vullen,he?*leah* schreef:Fokke
die hebben nog voeling met de modale man (vrouw)
-
Gast
Hillary Clinton staat op nummer 1 in het ontvangen van sponsorgeld, voor haar verkiezingscampagne, van de wapenindustrie. Men weet dat sponsorgeld moet renderen dus kan men al denken wat er ons ( en het Amerikaanse defensiebudget ) te wachten staat als ze president wordt !
Is het Ruslandbashen van de laatste maanden ( jaar ) hier al een voorbode van ?
Is het Ruslandbashen van de laatste maanden ( jaar ) hier al een voorbode van ?
-
Gast
ik had het meer voor die leuke ouwe ,
maar inderdaad liever een gek dan een wapenverkoopster!
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Alsof het voor de wapenindustrie of voor welke wereldfirma een verschil zou uitmaken wie de president wordt.albert229 schreef:ik had het meer voor die leuke ouwe ,
Ik had wel eens graag meegemaakt hoe een vrouw, in zoverre ze dan vrouw blijft, het er als opperste formele machthebber zou van afbrengen. Het voorbeeld van M. Thatcher kan ze in elk geval beter niet volgen. Anderzijds doet Angela Merkel het op die hoge post toch heel behoorlijk, het feit van vrouw te zijn heeft haar duidelijk niet belet meer dan eens gekozen te worden.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Angela van "Laat maar komen, Grietje! Wir schaffen das!"socrates schreef:Alsof het voor de wapenindustrie of voor welke wereldfirma een verschil zou uitmaken wie de president wordt.albert229 schreef:ik had het meer voor die leuke ouwe ,
Ik had wel eens graag meegemaakt hoe een vrouw, in zoverre ze dan vrouw blijft, het er als opperste formele machthebber zou van afbrengen. Het voorbeeld van M. Thatcher kan ze in elk geval beter niet volgen. Anderzijds doet Angela Merkel het op die hoge post toch heel behoorlijk, het feit van vrouw te zijn heeft haar duidelijk niet belet meer dan eens gekozen te worden.
-
Gast
socrates schreef:Alsof het voor de wapenindustrie of voor welke wereldfirma een verschil zou uitmaken wie de president wordt.albert229 schreef:ik had het meer voor die leuke ouwe ,
man of vrouw...dat speelt geen rol meer, of zou geen rol meer mogen spelen.
maar als je het amerikaans systeem bekijkt lijkt het chinese nog niet zo mis.
-
Flashback - Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Republikeinen tegen democraten :

Voor de onwetenden even een paar dingen op een rijtje ...
https://toponderzoek.wordpress.com/2016 ... blikeinen/

Voor de onwetenden even een paar dingen op een rijtje ...
https://toponderzoek.wordpress.com/2016 ... blikeinen/
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Waarvan moet Amerika dan worden gered ? Van het recht op vrije wapendracht ? Van een verplichte ziekteverzekering ? Van een Europees Sociale Zekerheidssysteem ? Van de afgrond tussen arm en rijk ? Van de indianenreservaten ? Van een enorme geldverlindende legermacht ? Van een gekocht presidentschap ? Van de C.I.A. ? Van ....?spiksin schreef: Omdat de republikeinen Amerika moeten redden .
De republikeinen die dus, conform hun naam, geen democraten zijn, zullen nogal wat reddingswerk hebben.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.