Francken
-
Gast
Dat wil ik wel best accepteren , maar ik kan tenminste op een correcte manier duits lezen. Daarvoor had ik de "boodschap" van Dicksy niet nodig.Wil. schreef:Waarschijnlijk ben ik ook nog eens een stuk taalvaardiger dan jij,
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Amaai, het onderwerp “ Francken” gaat over in een taal discussie
linkiewienkie,mierenneuker, en dan even verbeteren hoe correct moet geschreven worden. Top ambtenaars onder elkaar. Sorry hoor ,ik ben maar een boerke, maar ik weet wel dat Francken liegt dat hem zwart zou moeten kleuren.
Maar. Meningen verschillen,afhankelijk van wel kamp.
En , ik ga niet liegen, al het verweer zal weinig aarde aan de dijk brengen voor de oppositie.
Francken, De Wever ( baas in Vlaanderen) zijn ongenaakbaar en zullen alle verkiezingen winnen. Het zij zo.
De rest zullen we wel voelen. En met de rest bedoel ik de oudere generatie
Gepensioneerden, mensen die een nieuwe knie nodig hebben, oudere zieken, oudere doppers, Weg ermee! Alles voor Aleksander ( of is het Alexander?) en niks voor een ander.
linkiewienkie,mierenneuker, en dan even verbeteren hoe correct moet geschreven worden. Top ambtenaars onder elkaar. Sorry hoor ,ik ben maar een boerke, maar ik weet wel dat Francken liegt dat hem zwart zou moeten kleuren.
En , ik ga niet liegen, al het verweer zal weinig aarde aan de dijk brengen voor de oppositie.
Francken, De Wever ( baas in Vlaanderen) zijn ongenaakbaar en zullen alle verkiezingen winnen. Het zij zo.
Gepensioneerden, mensen die een nieuwe knie nodig hebben, oudere zieken, oudere doppers, Weg ermee! Alles voor Aleksander ( of is het Alexander?) en niks voor een ander.
-
Amaai, het onderwerp “ Francken” gaat over in een taal discussie
-
Alla, deze topic zou mogen eindigen
Francken weg? NVA ook weg!! Den Baas heeft gesproken. Wat een volksmenner. Het doet me denken aan vroeger.
De oppositie zal nog wat moeten gedogen. En wij zullen afwachten wat de verkiezingen zullen brengen.
35 procent zal deze keer niet genoeg zijn om te proberen Belgie te splitsen!
Francken weg? NVA ook weg!! Den Baas heeft gesproken. Wat een volksmenner. Het doet me denken aan vroeger.
De oppositie zal nog wat moeten gedogen. En wij zullen afwachten wat de verkiezingen zullen brengen.
35 procent zal deze keer niet genoeg zijn om te proberen Belgie te splitsen!
-
Gast
Gewoon chantage .... Of De Wever wil misschien de tsjeven eruit met een soort minderheidsregering. Ik denk dat hij daar helemaal geen schrik voor heeft , hij blaft de oppositie toch nu al onder tafel.paullamb schreef:Alla, deze topic zou mogen eindigen
Francken weg? NVA ook weg!! Den Baas heeft gesproken. Wat een volksmenner. ...
-
Gast
Chantage? Het werd eens tijd dat de puntjes op de i gezet werden. En een minderheidsregering vormen kun je misschien beter aan de tsjeven vragen, die hebben daar ervaring mee. De nodige afspraken/beloftes met de linkse Waalse partijen, alles betonneren tot in de eeuwigheid en laten betalen door Vlaanderen. Dat noemen ze tsjevenstreken.Gewoon chantage .... Of De Wever wil misschien de tsjeven eruit met een soort minderheidsregering. Ik denk dat hij daar helemaal geen schrik voor heeft , hij blaft de oppositie toch nu al onder tafel.
-
flupke2 - Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Mag ik er van uitgaan dat Francken , tot vóór het incident waarover nu zo veel te doen is, zijn werk goed tot zeer goed deed ?? Ik denk dat iedereen , behalve enkelen die niets goed vinden wat die partij doet, daarmee akkoord gaan.
Nu heeft de man één fout gedaan en zou hij moeten aftreden. wat voor zever is dat?
Gaat men dan iedereen die één fout doet aan de deur zetten? Binnenkort hebben we dan niemand meer die ook maar iets doet.
Enkele mogelijke voorbeelden :
-politieman maakt tikfout in naam van een misdadiger waardoor deze vrij komt . Politieman aan de deur??
-een buschauffeur maakt een fout waardoor de reizigers te laat op hun werk komen.
Buschauffeur aan de deur ?
En ga zo maar verder.
Het is toch zo makkelijk om vanuit zijn luie zetel iemand af te kraken. Probeer je eerst eens voor te stellen wat deze job inhoudt vooraleer commentaar te geven . Zegt het spreekwoord niet : "de beste stuurlui staan aan wal" ??
En vooraleer iemand op het idee dat ik hier een NVA-er verdedig. Dat is niet het geval, ik verdedig de persoon en zijn functie, die de partij waartoe hij behoort.
Nu heeft de man één fout gedaan en zou hij moeten aftreden. wat voor zever is dat?
Gaat men dan iedereen die één fout doet aan de deur zetten? Binnenkort hebben we dan niemand meer die ook maar iets doet.
Enkele mogelijke voorbeelden :
-politieman maakt tikfout in naam van een misdadiger waardoor deze vrij komt . Politieman aan de deur??
-een buschauffeur maakt een fout waardoor de reizigers te laat op hun werk komen.
Buschauffeur aan de deur ?
En ga zo maar verder.
Het is toch zo makkelijk om vanuit zijn luie zetel iemand af te kraken. Probeer je eerst eens voor te stellen wat deze job inhoudt vooraleer commentaar te geven . Zegt het spreekwoord niet : "de beste stuurlui staan aan wal" ??
En vooraleer iemand op het idee dat ik hier een NVA-er verdedig. Dat is niet het geval, ik verdedig de persoon en zijn functie, die de partij waartoe hij behoort.
-
Gast
Ik ga mijn topicbijdrage van een aantal bladzijden geleden eens re-tweeten 
The Spirit of Flanders schreef:..
Weet je wat het probleem is ? Francken zijn kop doet denken aan een stoned extreem-rechtse skinhead. Gewoon subjectieve perceptie .... waar de man in kwestie het slachtoffer van is.
-
Gast
De ene spreekt over leugen, U spreekt over fout.Nu heeft de man één fout gedaan en zou hij moeten aftreden. wat voor zever is dat?
Als Francken verklaart dat de vlucht van 13 januari onmiddellijk geannuleerd werd nadat hij vernam dat de Soedanezen zouden gefolterd geweest zijn wordt hij hierin niet geloofd. En als hij aan de premier nog diezelfde dag zegt er geen vluchten meer gepland zijn naar Soedan waar heeft hij dan gelogen?
Inderdaad, als U over fout spreekt dan misschien enkel een communicatiefout richting premier, wat ik dan nog sterk in twijfel trek, niks meer en niks minder.
-
Wel,wel Dicksy. U bent anders wel heel goed geïnformeerd, maar nu verdraait u het scenario toch hoor.
Hij heeft EERST verklaard dat er geen vluchten meer waren. Tijdens de debatten krijgt hij van zijn dienst een bericht dat er nog 1 gepland stond. Die heeft hij geannuleerd.
Dat is toch wel een verschil.
Maar goed, is dat die heibel waard? Voor een oppositie wel, want hij heeft vroeger voor minder op de kap van Sossen en Groenen gezeten.
Ontslag? Dat zou een verkiezingsdrama worden voor de andere partijen.
Laat ze maar doen en we zien volgend jaar wel. De Gemeenteraads verkiezingen zullen al wel een indicatie geven. Winnen zal de NVa wel doen, maar of ze nog zozeer gewild zullen zijn om coalitie te sluiten?? Dat moeten we afwachten.
Hij heeft EERST verklaard dat er geen vluchten meer waren. Tijdens de debatten krijgt hij van zijn dienst een bericht dat er nog 1 gepland stond. Die heeft hij geannuleerd.
Dat is toch wel een verschil.
Maar goed, is dat die heibel waard? Voor een oppositie wel, want hij heeft vroeger voor minder op de kap van Sossen en Groenen gezeten.
Ontslag? Dat zou een verkiezingsdrama worden voor de andere partijen.
Laat ze maar doen en we zien volgend jaar wel. De Gemeenteraads verkiezingen zullen al wel een indicatie geven. Winnen zal de NVa wel doen, maar of ze nog zozeer gewild zullen zijn om coalitie te sluiten?? Dat moeten we afwachten.
-
Gast
Inderdaad Paul ere wie ere toekomt maar U hebt hierin gelijk. Ik geef de fout eerlijk toe. Het was op zijn kabinet dat hij in kennis gesteld werd op woensdag van die vlucht van 13 Jan. Waarom hij dan op donderdag nog verklaarde dat er al langere tijd geen vluchten gepland stonden is dan ook een raadsel.