De leugens van De Wever
-
Gast
Na 10 jaar ? Of na 15 jaar ?Wil. schreef:En vanaf wanneer begint dat effect dan wél voelbaar te zijn? We kunnen de toename van het inkomen met sprongetjes van 5 euro simuleren. Zeg het maar wanneer we de effecten gaan zien, Sof.
De kasteelheren van toen konden zich ook geen privé-jet permitterenWil. schreef:...
Dan zou sinds de tijd van de kasteelheren het consumptiegedrag van de burger ook niet veranderd mogen zijn. Dat is duidelijk wél het geval. Elke burger die ongeveer het mediaaninkomen heeft, leidt nu een leven waar die kasteelheren amper konden van dromen. Dat komt omdat die burger nu veel meer kan spenderen en dat is het gevolg van het feit dat zijn beschikbaar inkomen is toegenomen.
.....
Laatst gewijzigd door Gast op 20 mar 2018, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Een thuis(huis)vrouw is geen hangmatter,ze is kuisvrouw,wasvrouw, doet kinder-opvang,is kokkin, taxi chauffeur voor de kinderen , een luisterend oor, en huiswerk verbeteraar........allemaal gratis,en daardoor veel geld uitsparen,ooit heeft er zo iets van moeders aan de haard bestaan,maar hangmatter dat is er ver over,ik heb respect voor huisvrouwen.Op dat laatste woord heeft julio nog altijd geen antwoord gevonden: is een thuiswerkende vrouw/man een hangmatter omdat
die geen écht geld (zoals julio heeft verdiend) in het laatje brengt. Ik
vermoed dat hij nog altijd ligt na te denken in zijn persoonlijk
statutaire hangmat.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
dejules
U trapt in de val van leegloper Willy.tokkio schreef:Een thuis(huis)vrouw is geen hangmatter,ze is kuisvrouw,wasvrouw, doet kinder-opvang,is kokkin, taxi chauffeur voor de kinderen , een luisterend oor, en huiswerk verbeteraar........allemaal gratis,en daardoor veel geld uitsparen,ooit heeft er zo iets van moeders aan de haard bestaan,maar hangmatter dat is er ver over,ik heb respect voor huisvrouwen.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Nogmaals: dat was de vraag niet. Je zit in een hoekje waar je niet meer uitgeraakt zonder gezichtsverlies, julio.dejules schreef:U was geen huisman.Wil. schreef:is een thuiswerkende vrouw/man
Herhaling: is een huisvrouw/-man een hangmatter? Z/Hij brengt nl. geen écht geld (ha, ha) in het bakje en is dus een last voor het gezin. Toch?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Aboe Jaja is pijnlijk op zijn pik getrapt door BDW. Hij gaat helemaal los op twitter en in een reactie op de uitspraken van BDW.
"Zionistenknecht, racist, idioot" zijn de favoriete naamwoordjes die A.JJ. hanteert. Misschien moet hij nog eens naar mijn plaatje van de vorige blz. komen kijken en dan aanduiden wat hij niet verstaat.

"Zionistenknecht, racist, idioot" zijn de favoriete naamwoordjes die A.JJ. hanteert. Misschien moet hij nog eens naar mijn plaatje van de vorige blz. komen kijken en dan aanduiden wat hij niet verstaat.

dejules
Waarom stelt U die vraag aan mij.Wil. schreef: Herhaling: is een huisvrouw/-man een hangmatter? Z/Hij brengt nl. geen écht geld (ha, ha) in het bakje en is dus een last voor het gezin. Toch?
Die huisvrouw wordt toch niet als ambtenaar betaald? Die krijgt niets vd Staat.
U komt uit de statutaire leegloperij, toch? Of was U huisman?
-
Omdat ik van jou een antwoord wil krijgen, tiens.dejules schreef:Waarom stelt U die vraag aan mij?Wil. schreef: Herhaling: is een huisvrouw/-man een hangmatter? Z/Hij brengt nl. geen écht geld (ha, ha) in het bakje en is dus een last voor het gezin. Toch?
Vooraf dit, zodat je mee bent:

Een gezin is dus een micro-economie. Een land daarentegen vormt in zijn geheel een macro-economie.
De vraag blijft hangen: is die huisvrouw/-man in die micro-economie van het gezin, een hangmatter? Z/Hij brengt immers geen écht geld

Binnen de partij van Aboe Jahjah lopen de meningen over BDW 180 graden uit elkaar. Zoals hogerop geschreven, vindt Aboe de burgemeester een zionistenknecht, maar Karim Hasoun, medeoprichter van de partij, noemt BDW dan weer een antisemiet.
Blijf er maar eens aan uit kunnen.
Blijf er maar eens aan uit kunnen.

Herhaling: nog aan het nadenken, julio?
Wil. schreef:
Een gezin is dus een micro-economie. Een land daarentegen vormt in zijn geheel een macro-economie.
De vraag blijft hangen: is die huisvrouw/-man in die micro-economie van het gezin, een hangmatter? Z/Hij brengt immers geen écht geldbinnen? Integendeel: die thuisblijver kan niet overleven zonder het inkomen van de andere partner die wél echt geld binnenbrengt. H/zij moet dus wel een parasiet zijn, een leegloper, een hangmatter. Toch?

Jockey - Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Vrijzinnige ik klaag je aan man. Jij hebt mij bestolen en bewijs maar eens dat je dat niet gedaan hebt. Dààr heb jij géén bewijzen van! Wàt voor een onnozele praat verkoop jij!Vrijzinnige schreef:Heeft De Wever dan bewijzen in handen die de commissie NIET heeft gezien !
"Door de valse menslievendheid van links lijkt elk ander discours keihard. Dat is de valstrik die links spant. Alles is onmenselijk, zelfs de wet toepassen. Theo Francken (staatssecretaris voor Asiel en Migratie, red.) had zogezegd bloed aan zijn handen omdat hij Soedanezen terugstuurde. Nu blijkt dat er niet gefolterd werd. Waar blijven de excuses?"
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03/18 ... hil-met-m/
Want volgens mij is en waren er geen bewijzen volgens het rapport, maar er waren ook GEEN bewijzen dat die folteringen NIET hadden plaatsgevonden.
En de 32% van de Vlamingen luisteren of beter lezen dit met open mond, en knikken dat hun idool gelijk heeft !![]()
![]()
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
-
Flashback - Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Als jij dan kunt bewijzen dat hij het wél gedaan heeft kan er hier in den Belziek een jarenlang proces gestart worden .... dat kan een flurk met politieke ambities zich niet veroorlovenJockey schreef:... Vrijzinnige ik klaag je aan man. Jij hebt mij bestolen en bewijs maar eens dat je dat niet gedaan hebt. Dààr heb jij géén bewijzen van! Wàt voor een onnozele praat verkoop jij!
-
Vrijzinnige - Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45
Wel Jockey, zonder dat jij het zelf wil raak jij de KERN van de hele discussie.Jockey schreef:Vrijzinnige ik klaag je aan man. Jij hebt mij bestolen en bewijs maar eens dat je dat niet gedaan hebt. Dààr heb jij géén bewijzen van! Wàt voor een onnozele praat verkoop jij!Vrijzinnige schreef:Heeft De Wever dan bewijzen in handen die de commissie NIET heeft gezien !
"Door de valse menslievendheid van links lijkt elk ander discours keihard. Dat is de valstrik die links spant. Alles is onmenselijk, zelfs de wet toepassen. Theo Francken (staatssecretaris voor Asiel en Migratie, red.) had zogezegd bloed aan zijn handen omdat hij Soedanezen terugstuurde. Nu blijkt dat er niet gefolterd werd. Waar blijven de excuses?"
Want volgens mij is en waren er geen bewijzen volgens het rapport, maar er waren ook GEEN bewijzen dat die folteringen NIET hadden plaatsgevonden.
En de 32% van de Vlamingen luisteren of beter lezen dit met open mond, en knikken dat hun idool gelijk heeft !![]()
![]()
20-4-2016
Jambon over 'straatfeesten' en 'dansende moslims': 'Ik heb geen pv's bij, maar ze zijn er wel'
Kamerlid Yüksel reageerde dat politiek op basis van feiten moet gevoerd worden, 'niet van geruchten'. 'Het is niet geruststellend dat u geen pv's nodig hebt.'
www.knack.be/nieuws/belgie/jambon-over- ... 93981.html
En wat doet De Wever in de hele martel discussie !
Hij gebruikt die NIET waarheidsgetrouwe martel verklaringen als BEWIJS van zijn grote gelijk dat er NOOIT martel praktijken hebben plaatsgevonden..
Nu blijkt dat er niet gefolterd werd. Waar blijven de excuses?"
WAAR staat dit in het Soedan rapport ?
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
-
Jockey - Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
20-4-2016
Jambon over 'straatfeesten' en 'dansende moslims': 'Ik heb geen pv's bij, maar ze zijn er wel'
Als minister beschik je over voldoende feiten die daarom inderdaad niet aan pv's zijn gelinkt. Camerabeelden! Getuigenissen van beëdigde ambtenaren! Uitlatingen en insinuatie's van bepaalde moslims! (Neem als voorbeeld hetgeen die moslimwijven die hun vent volgden enkele jaren terug zeiden,en hetgeen ze nu verkondigen...)
Als minister beschik je over voldoende feiten die daarom inderdaad niet aan pv's zijn gelinkt. Camerabeelden! Getuigenissen van beëdigde ambtenaren! Uitlatingen en insinuatie's van bepaalde moslims! (Neem als voorbeeld hetgeen die moslimwijven die hun vent volgden enkele jaren terug zeiden,en hetgeen ze nu verkondigen...)
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...