N-VA wil partij Islam verbieden
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Vrouwen met hoofddoeken verbieden, je hoort niets anders.
Die vuile moslims overheersen en mismeesteren hun eigen vrouwen.
Hoe vaak zijn dergelijke bewoordingen van NV-A'ers te bewonderen...
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-t ... ~a6a8e598/
Vaag kledingvoorschrift
Op de website van Sportoase staat dat “de toegang van bezoekers op basis van aanstootgevende kleding ontzegd kan worden.”
CEO Michaël Schouwaerts geeft toe dat het vage kledingvoorschrift soms voor onenigheid zorgt: “Het is aan onze redders om daar een duidelijke lijn in te bepalen. De redder in kwestie vond de kledij van de twee vrouwen ongepast, maar we begrijpen dat zoiets voor hen onverklaarbaar kan lijken. Dat gebeurt wel vaker.”
Schouwaerts gaat nu bekijken of het reglement te scherp werd toegepast.
Typische reactie ve onvolgroeid mannetje met titeltje dat enkel hijzelf leuk en bijzonder boeiend zal vinden.
Gooi die geobsedeerde redder met z"n klikken en klakken op de straatkeien.
Klaar.
Stel een streng onderzoek in naar de vreemde gewoontes vd redder zelf, kwestie wat er boven "water" komt...
Een zwembad moet tegenwoordig ook al een halfwassen CEO hebben?
Ja?
Bikini verbieden, hoofddoek verbieden, onderbroek verbieden, niesten verbieden, ademen verbieden...
Teletijdmachine verkeerd afgesteld in Brasschaat, en bij uitbreiding de vloenders?
Achterlijk volkje!
Wakker worden!
2018 ? 2018? 2018?
Die vuile moslims overheersen en mismeesteren hun eigen vrouwen.
Hoe vaak zijn dergelijke bewoordingen van NV-A'ers te bewonderen...
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-t ... ~a6a8e598/
Vaag kledingvoorschrift
Op de website van Sportoase staat dat “de toegang van bezoekers op basis van aanstootgevende kleding ontzegd kan worden.”
CEO Michaël Schouwaerts geeft toe dat het vage kledingvoorschrift soms voor onenigheid zorgt: “Het is aan onze redders om daar een duidelijke lijn in te bepalen. De redder in kwestie vond de kledij van de twee vrouwen ongepast, maar we begrijpen dat zoiets voor hen onverklaarbaar kan lijken. Dat gebeurt wel vaker.”
Schouwaerts gaat nu bekijken of het reglement te scherp werd toegepast.
Typische reactie ve onvolgroeid mannetje met titeltje dat enkel hijzelf leuk en bijzonder boeiend zal vinden.
Gooi die geobsedeerde redder met z"n klikken en klakken op de straatkeien.
Klaar.
Stel een streng onderzoek in naar de vreemde gewoontes vd redder zelf, kwestie wat er boven "water" komt...
Een zwembad moet tegenwoordig ook al een halfwassen CEO hebben?
Ja?
Bikini verbieden, hoofddoek verbieden, onderbroek verbieden, niesten verbieden, ademen verbieden...
Teletijdmachine verkeerd afgesteld in Brasschaat, en bij uitbreiding de vloenders?
Achterlijk volkje!
Wakker worden!
2018 ? 2018? 2018?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Gast
Als een partij zo'n voorstel doet is het om te kijken of andere partijen zich daar in kunnen vinden of willen meegaan in die redenering, in dit geval het verbieden van die islampartij.Maar los van dit misverstand.....hoor jij een andere partij voorzitter dan spreken over een verbod op zulke partijen ? Want ook De Wever weet dat dit niet zo "simpel" is zoals hij aan zijn volgers wil laten geloven !
Als een partij zegt we moeten dien voorzitter oppakken en in den bak steken wil nog niet zeggen dat dit juridisch kan. Er wordt gekeken of er een draagvlak voor te vinden en/of andere partijen dit willen steunen mits een wetswijziging en BDW weet dit inderdaad ook heel goed. Ik denk dat het merendeel van de oenen niet bij BDW zijn volgers zit maar eerder bij de partij die u aanhangt. Tenminste als ze allemaal hetzelfde redeneringsniveau hebben als u en niet verder nadenken dan hun neus lang is. En dat mijn beste zwemmerke is blijkbaar niet uw sterkste eigenschap, maar het is u dan ook vergeven.
-
Phoebe - Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Opgelet : Vrijzinnige , ben je wakker ?
De regering Di Rupo was de federale regering die aan de macht was in België tussen 6 december 2011 en 11 oktober 2014 .
Tripartite CD&V/CDH - Sp.a/PS en Open Vld :MR . Regering werd geleid door ElioDi Rupo .
Los van je dwaling verandert dat dus niks aan mijn opmerking dat mede de PS niet genegen was in 2012 om groeperingen die allesbehalve vredelievend waren en opriepen tot geweld ( zoals daar bvb.toen was ,Sharia4Belgium) te doen verbieden . Dat die uiteindelijk terroristen ronselden is ondertussen door iedereen geweten en al diegenen die door hun volgelingen vermoord werden die weten het jammer genoeg NIET meer !
Ook de rest van mijn mening over de mogelijke redenen van de wonderbaarlijke ommekeer in de inzichten van PS/Sp.a blijft overeind .
Het wordt hoog tijd dat er een wettelijke mogelijkheid gevonden wordt om partijen/groeperingen die onze Westerse democratie verwerpen en buiten de Grondwet willen handelen uit beeld te houden en ze gewoonweg verbieden .
Tripartite CD&V/CDH - Sp.a/PS en Open Vld :MR . Regering werd geleid door ElioDi Rupo .
Los van je dwaling verandert dat dus niks aan mijn opmerking dat mede de PS niet genegen was in 2012 om groeperingen die allesbehalve vredelievend waren en opriepen tot geweld ( zoals daar bvb.toen was ,Sharia4Belgium) te doen verbieden . Dat die uiteindelijk terroristen ronselden is ondertussen door iedereen geweten en al diegenen die door hun volgelingen vermoord werden die weten het jammer genoeg NIET meer !
Ook de rest van mijn mening over de mogelijke redenen van de wonderbaarlijke ommekeer in de inzichten van PS/Sp.a blijft overeind .
Het wordt hoog tijd dat er een wettelijke mogelijkheid gevonden wordt om partijen/groeperingen die onze Westerse democratie verwerpen en buiten de Grondwet willen handelen uit beeld te houden en ze gewoonweg verbieden .
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
"Winterslaap gedaan, frits? Ondertussen is er wel 't een en 't ander gebeurd, hé?
- Charlie Hebdo
- Bataclan
- Nice
- Berlijn
- Manchester
- Zaventem en Maalbeek
- Londen 1, 2 en 3
- Stockholm
......
Wat denk je? Heeft dat de geesten veranderd?"
Eerlijk? Neen. Ik denk dat het overgrote deel van de mensen - als je het hen zou vragen - nu nog meer wakker liggen van hun pensioen en de sociale zekerheid. Hoe dramatisch je opsomming ook moge zijn - de mensen zijn dat al vergeten. Zo gaat dat nu eenmaal.
Fora zoals deze en besloten groepen op FB zijn bubbles waarin steeds dezelfde mantra's omtrent migranten en aanslagen en...opgedreund worden. Des te langer je daar inzit des te meer krijg je de indruk dat die meningen die in die bubble aan de orde zijn ook in de echte wereld voortdurend aan de orde zijn.Dat is natuurlijk niet zo. Hoeveel mensen zouden zich bezig houden met het internet af te schuimen om daar toch maar berichtjes van aanslagen, de "moslim ideologie" en dies meer bij elkaar te sprokkelen ? Waar het hart van vol is enz..
- Charlie Hebdo
- Bataclan
- Nice
- Berlijn
- Manchester
- Zaventem en Maalbeek
- Londen 1, 2 en 3
- Stockholm
......
Wat denk je? Heeft dat de geesten veranderd?"
Eerlijk? Neen. Ik denk dat het overgrote deel van de mensen - als je het hen zou vragen - nu nog meer wakker liggen van hun pensioen en de sociale zekerheid. Hoe dramatisch je opsomming ook moge zijn - de mensen zijn dat al vergeten. Zo gaat dat nu eenmaal.
Fora zoals deze en besloten groepen op FB zijn bubbles waarin steeds dezelfde mantra's omtrent migranten en aanslagen en...opgedreund worden. Des te langer je daar inzit des te meer krijg je de indruk dat die meningen die in die bubble aan de orde zijn ook in de echte wereld voortdurend aan de orde zijn.Dat is natuurlijk niet zo. Hoeveel mensen zouden zich bezig houden met het internet af te schuimen om daar toch maar berichtjes van aanslagen, de "moslim ideologie" en dies meer bij elkaar te sprokkelen ? Waar het hart van vol is enz..
-
'Berichtjes van aanslagen ' ? !!!
In jouw geval is je hart er in elk geval niet van vol , Frits, de manier waarop je deze verschrikkelijk aanslagen 'klein' maakt ! Typeert dit je zienswijze over deze 'ideologie' en hoe jij de verschrikkelijke impact ervan minimaliseert !?
Wat mij betreft moet dit herinnerd blijven en herhaald worden zodat de mensen het niet vergeten op welke schandalige en verschrikkelijk manier deze lafaards honderden onschuldige mensen om het leven brachten door kelen, schieten, opblazen , neersteken, martelen, met bijlen bewerken in naam van een 'Allah '
Neen , ik ben niet vergeten hoe terroristen lijken achter hun wagen aansleepten onder het roepen van 'Allah Akbar !'
Ik lig niet wakker van mijn pensioen .. waar je voor gewerkt hebt zal je krijgen en wat sociale zekerheid betreft behoren wij tot de beste van de wereld . Werklozen krijgen uitkeringen onbeperkt in de tijd. De Welvaartsenveloppe is zelfs gestegen de laatste jaren .
In jouw geval is je hart er in elk geval niet van vol , Frits, de manier waarop je deze verschrikkelijk aanslagen 'klein' maakt ! Typeert dit je zienswijze over deze 'ideologie' en hoe jij de verschrikkelijke impact ervan minimaliseert !?
Wat mij betreft moet dit herinnerd blijven en herhaald worden zodat de mensen het niet vergeten op welke schandalige en verschrikkelijk manier deze lafaards honderden onschuldige mensen om het leven brachten door kelen, schieten, opblazen , neersteken, martelen, met bijlen bewerken in naam van een 'Allah '
Neen , ik ben niet vergeten hoe terroristen lijken achter hun wagen aansleepten onder het roepen van 'Allah Akbar !'
Ik lig niet wakker van mijn pensioen .. waar je voor gewerkt hebt zal je krijgen en wat sociale zekerheid betreft behoren wij tot de beste van de wereld . Werklozen krijgen uitkeringen onbeperkt in de tijd. De Welvaartsenveloppe is zelfs gestegen de laatste jaren .
Laatst gewijzigd door Phoebe op 12 apr 2018, 13:04, 4 keer totaal gewijzigd.
-
Ice
Alsof 'de mensen' het verband niet zouden kunnen leggen tussen de kosten voor al dat vreemd gespuis dat onderhouden moet worden (en dezelfden die aanslagen plegen) en de toenemende druk op de SZ!
Hetzelfde met de pensioenen en elk sociaal vangnet waarvoor de autochtoon jaren moet kromliggen en nu moet inleveren, oa op hun pensioen...of denk je dat de mensen zo onnozel zijn dat ze dat niet weten?
Misschien zijn er inderdaad die snel vergeten tot....de volgende debiel weer een aanslag pleegt, er weer dure en strenge maatregelen komen, waarvoor de financiering dan weer bij de belastingbetaler gehaald wordt in de vorm van verdere diefstal van hun reeds schamele pensioen, afbraak van hun verworven, sociale rechten en weer verdoken verhoging van belastingen.
Degenen die nog steeds in brood en spelen trappen verminderen met de dag, de mensen worden wakker en zeker de generatie na ons die met lede ogen zien waarvoor ze werken gaan en bestolen worden om dan geen wettelijk pensioen meer te krijgen. Of denk je dat die niet weten waar de hélft van hun gestolen loon aan uitgedeeld wordt?!
Misschien moet je de jongere generatie eens polsen op smoelenboek wat zij van je bagatelliseren van aanslagen vindt en je waan dat de mensen enkel bezorgd zijn voor hun eigen portemonnee...
Hetzelfde met de pensioenen en elk sociaal vangnet waarvoor de autochtoon jaren moet kromliggen en nu moet inleveren, oa op hun pensioen...of denk je dat de mensen zo onnozel zijn dat ze dat niet weten?
Misschien zijn er inderdaad die snel vergeten tot....de volgende debiel weer een aanslag pleegt, er weer dure en strenge maatregelen komen, waarvoor de financiering dan weer bij de belastingbetaler gehaald wordt in de vorm van verdere diefstal van hun reeds schamele pensioen, afbraak van hun verworven, sociale rechten en weer verdoken verhoging van belastingen.
Degenen die nog steeds in brood en spelen trappen verminderen met de dag, de mensen worden wakker en zeker de generatie na ons die met lede ogen zien waarvoor ze werken gaan en bestolen worden om dan geen wettelijk pensioen meer te krijgen. Of denk je dat die niet weten waar de hélft van hun gestolen loon aan uitgedeeld wordt?!
Misschien moet je de jongere generatie eens polsen op smoelenboek wat zij van je bagatelliseren van aanslagen vindt en je waan dat de mensen enkel bezorgd zijn voor hun eigen portemonnee...
-
""Misschien moet je de jongere generatie eens polsen op smoelenboek wat zij van je bagatelliseren van aanslagen vindt "
Dat doe ik voortdurend en de meesten zijn bezig met hun eigen leventje, hun job, muziek, vakantie, arbeidskansen etc. en in de verste verten niet met jullie obsessieve migrantenpsychoses.
Verder is het bijzonder grof om mij het woord "bagatelliseren" in de mond te leggen want dat heb ik niet gebruikt. Moet ik nu gaan uithuilen bij mama-moderator zoals jij deed, Ice?
Dat doe ik voortdurend en de meesten zijn bezig met hun eigen leventje, hun job, muziek, vakantie, arbeidskansen etc. en in de verste verten niet met jullie obsessieve migrantenpsychoses.
Verder is het bijzonder grof om mij het woord "bagatelliseren" in de mond te leggen want dat heb ik niet gebruikt. Moet ik nu gaan uithuilen bij mama-moderator zoals jij deed, Ice?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Frits, eerst kom je met 'bewijzen': een wetenschappelijk artikel van ISPO/KUL. Wanneer je erop wordt gewezen dat het uit een vorig tijdperk komt, dan begin je je eigen visie - zonder verder bewijsmateriaal - boven te halen.

Als jij denkt dat men het allemaal al vergeten is, dan vergis jij je nog geen beetje. Je gaat voort op je buikgevoel, maar welke bewijskracht is daaraan verbonden?
Wat ik wél mogelijk acht, is dat bepaalde politieke partijen erin slagen om hun core business naar voor te duwen tegen de verkiezingen zodat deze belangrijke thema's op het 2e plan komen.
Vorig jaar deed De Tijd een enquête en dit kwam eruit:bubbles waarin steeds dezelfde mantra's omtrent migranten en aanslagen en...opgedreund worden. Des te langer je daar inzit des te meer krijg je de indruk dat die meningen die in die bubble aan de orde zijn ook in de echte wereld voortdurend aan de orde zijn.Dat is natuurlijk niet zo.

Als jij denkt dat men het allemaal al vergeten is, dan vergis jij je nog geen beetje. Je gaat voort op je buikgevoel, maar welke bewijskracht is daaraan verbonden?
Wat ik wél mogelijk acht, is dat bepaalde politieke partijen erin slagen om hun core business naar voor te duwen tegen de verkiezingen zodat deze belangrijke thema's op het 2e plan komen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Of deze belangrijke thema's naast zich neerleggen , Wil , omdat allochtonen nu eenmaal een belangrijk deel uitmaken van hun kiespubliek ...??
Ze zullen dat nooit toegeven, méér nog , ik denk dat ze zelfs een paar rechtsere stellingen ook wat de hunne zullen maken maar ik zal er mij daardoor niet meer molentjes voor de ogen laten draaien..
De laatste decennia hebben mij ten gronde laten zien op welke manier de autochtone werkmens belangrijk bleef ..toen zij pakweg 20 jaar het land regeerden en de deuren wijdopen gezet hebben en pamperden .
Ze zullen dat nooit toegeven, méér nog , ik denk dat ze zelfs een paar rechtsere stellingen ook wat de hunne zullen maken maar ik zal er mij daardoor niet meer molentjes voor de ogen laten draaien..
De laatste decennia hebben mij ten gronde laten zien op welke manier de autochtone werkmens belangrijk bleef ..toen zij pakweg 20 jaar het land regeerden en de deuren wijdopen gezet hebben en pamperden .
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Ten minste 1 (een) die tussen de lijnen kan lezen:Wil. schreef:.
Vorig jaar deed De Tijd een enquête en dit kwam eruit:
"De Tijd" als alternatief voor de uitgerangeerde klassieke vakbonden.
Hoera, eindelijk!
Het wordt inderdaad "tijd" dat er eentje dezelfde angstpsychose wil meehelpen te verspreiden als wat de elite in het Westen zo hartsgrondig najaagt:
VERDEEL en HEERS.
Eeuwenoud maar nog heel jong van hart.
Links de BBJ (BraveBlankeJongetjes) en rechts de AKM (AndersKleurigeMedemens).
Beiden proberen zo goed mogelijk het hun toevertrouwde werk uit te voeren, maar willen, gezamenlijk, hiervoor een betere verloning, eerlijker afhoudingen voor belastingen en sociale lasten.
Ze weten immers: gezamenlijk sta je sterker dan individueel?
En dat ziet de "elite" als een grote bedreiging voor hun beestachtig graaien naar nog meer!
Vandaar dat "De Tijd" hierbij graag een, financieel, handje wil toesteken.
Net als de diverse ons omringende regeringen.
Zelfs Wil. zijn € viel donderend op zijn dikke teen.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
-
Ice
Bezoek je de minderjarigen? Oppassen dan dat ze je niet aanzien als pedofiel..frits1955 schreef:""Misschien moet je de jongere generatie eens polsen op smoelenboek wat zij van je bagatelliseren van aanslagen vindt "
Blijkbaar begrijp je ook al de 'volgende generatie' niet, dat zijn dus degenen die NU werken, die NU bijdragen aan SZ, die NU gepluimd worden en wel degelijk interesse hebben in politiek...dat zijn onze kínderen en NIET onze kleinkinderen die bezig zijn met muziek, school, toekomstige ARBEIDSKANSEN etc....amai...een hele generatie overslaan...
En? Hoe voelt het koekje van eigen deeg dan? Woorden in de mond leggen?
Trouwens, ook daarmee sla je weer de bal mis, ik beweer nérgens dat je dat gezegd hebt, dat is mijn méning, niet zoals jouw veronderstelling en verwijt van 'onze obsessieve migrantenpsychoses' dat behalve onterecht, onbeschoft en ongegrond is ook nog eens aantoont dat je zelfs de betekenis van de onzin dat je uitkraamt niet eens mee hebt..
Uiteraard wordt elke kritiek op moslims/terroristen als obsessief en psychose bestempeld door gelijkgezinden om ons de mond te snoeren, ondanks onweerlegbare bewijzen door talloze, dodelijke slachtoffers.
Je moest je schamen om de nabestaanden van al de onschuldige slachtoffers zo te schofferen!
-
""
"Bezoek je de minderjarigen? Oppassen dan dat ze je niet aanzien als pedofiel.."
Laat dit voldoende zijn om het niveau van betreffende poster te duiden - voor wie dat nog niet moest weten.
""dat zijn onze kínderen en NIET onze kleinkinderen die bezig zijn met muziek, school, toekomstige ARBEIDSKANSEN etc"
Lezen is ook al te hoog gegrepen en je ziet vooral graag staan wat je wil zien staan. Ik schreef namelijk:"de meesten zijn bezig met hun eigen leventje, hun job, muziek, vakantie, arbeidskansen etc.
Laat dit alweer voldoende zijn om het niveau qua leesvaardigheid van betreffende poster te duiden.
""Je moest je schamen om de nabestaanden van al de onschuldige slachtoffers zo te schofferen"
Gelieve een voorbeeld te geven van dat "schofferen".
"Bezoek je de minderjarigen? Oppassen dan dat ze je niet aanzien als pedofiel.."
Laat dit voldoende zijn om het niveau van betreffende poster te duiden - voor wie dat nog niet moest weten.
""dat zijn onze kínderen en NIET onze kleinkinderen die bezig zijn met muziek, school, toekomstige ARBEIDSKANSEN etc"
Lezen is ook al te hoog gegrepen en je ziet vooral graag staan wat je wil zien staan. Ik schreef namelijk:"de meesten zijn bezig met hun eigen leventje, hun job, muziek, vakantie, arbeidskansen etc.
Laat dit alweer voldoende zijn om het niveau qua leesvaardigheid van betreffende poster te duiden.
""Je moest je schamen om de nabestaanden van al de onschuldige slachtoffers zo te schofferen"
Laatst gewijzigd door frits1955 op 12 apr 2018, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je kunt dat proberen weg te redeneren omwille van die korte periode van 4 jaar, maar de wereld is grondig veranderd in West-Europa en dit precies omwille van (het beperkte staal dat ik heb vermeld van) de moslimterreur die over ons werd uitgestrooid.frits1955 schreef:""dat het uit een vorig tijdperk komt,"
Na de verkiezingen van 2014 - een ander tijdperk? Nou...
Dat werd dan ook duidelijk gemaakt via die enquête van De Tijd.
[Terzijde maar vergelijkbaar: de houding tegenover alles wat aan #metoo kan worden vastgehangen is dramatisch veranderd op minder dan 1 jaar. Zeg je daar ook 'sinds 2017 - een ander tijdperk?' Ja, absoluut een ander tijdperk!]

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ice
En jawel hoor, daar is het te verwachten vingertje weer, hehe....om af te leiden van de domheid dat een hele generatie wordt overgeslagen om een punt pogen te kunnen maken dat mislukte, dat is weeral bijkomstig.frits1955 schreef:""
Met lezen heeft het overslaan van een generatie niks te maken, leg de schuld voor je blunder maar weer bij de ander.
De generatie van onze KINDEREN is bezig met HUN kinderen, niet meer als zodanig met hún muziek, hún vakantie, hún arbeidskansen want die werken al zelf meer dan 10 jaar, nitwit.
Spartel nog maar wat.
Zijt ge weer daar met het vragen om tekeningskes omdat je niet begrijpt wat je zelf schrijft?!
Door elke kritiek op de gruwelijke beestachtigheden van moslim terreur af te doen als 'obsessieve migrantenpsychoses' en dus te bagatelliseren/ontkénnen, zelfs een OBSESSIE en PSYCHOSE durven te noemen om kritiek de mond te snoeren, schoffeer je ieder méns die deze religieuze gruwel afkeurt!
Nogmaals: schaam jezelf!