Het meest gezochte profiel zijn poetshulpen
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik was niet op jacht naar gouden bergen. Jij blijkbaar wel. Dat viel je dik tegen, want je besefte niet dat de fiscus jouw ijver wel heel erg apprecieerde.
Aangezien je heel je leven gekrekeld hebt, spuw je nu je jaloezie uit over de ambtenaren die tevreden waren met hun leven. Jij bent geen man die zijn zelfgekozen lot draagt. Je hebt inderdaad nood aan psychische hulp.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ik was op zoek naar een uitdaging! Hoe kan ik de gemeenschap het best dienen? Door pakjes van links naar rechts te verslepen, of door me als dienaar van de burger nuttig te maken zodat deze laatste met tevredenheid weerkeert wanneer hij een beroep op me gedaan heeft?
At your service, julio!
At your service, julio!

dejules
-
Julleke, Julleke toch …
tsss, tsss…
Wees niet zo jaloers op iemand die een mooi gevulde carrière heeft beëindigd. Ja, ik weet het, jij had het ook kunnen doen, maar je koos voor de lokroep van de Mammon maar dat is verkeerd uitgepakt.
Verman je nu toch eens en draag je lot met opgeheven hoofd. Ik doe dat ook
Wees niet zo jaloers op iemand die een mooi gevulde carrière heeft beëindigd. Ja, ik weet het, jij had het ook kunnen doen, maar je koos voor de lokroep van de Mammon maar dat is verkeerd uitgepakt.
Verman je nu toch eens en draag je lot met opgeheven hoofd. Ik doe dat ook

Horus1 - Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Dejules, jij wordt toch al jaren gesubsidieerd, zonder een poot uit te steken. Hoe lang al was de vraag? Wij zijn heel tevreden met onze poetshulp en zij met de job die ze doet, dus. En uiteraard is het mooi meegenomen dat wij daar een deel van kunnen inbrengen. Moet jij zeker ook doen om je in en uit je hangmat te helpen of heb je daarvoor een assistentiebudget?
-
dejules
Economische groei in eurozone halveert.
https://www.hln.be/geld/economie/econom ... ~afd4d3bb/
Het aantal vacatures in de poets en strijk gaat flink oplopen de volgende maanden!
https://www.hln.be/geld/economie/econom ... ~afd4d3bb/
Het aantal vacatures in de poets en strijk gaat flink oplopen de volgende maanden!