Corona virus
-
dejules
Er is een tweede patiënt in Limburg overleden als gevolg van een coronabesmetting. De patiënt stierf deze ochtend in het Jessa Ziekenhuis in Hasselt. Over de identiteit van het tweede slachtoffer is nog niets bekend.
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Als ik dat hier allemaal lees heeft geen belang wie nu gelijk heeft of niet ; Wij zitten ALLEMAAL in het zelfde schuitje met een miserie waarvan het einde nog lang niet inzicht is en we hebben tot nu toe GEEN medicatie die daar iets kan aan verhelpen.
We kunnen maar één ding doen en dat is individueel ons aan de richtlijnen houden en hopen dat het helpt.
En bovenal STOP met elkaar hier te beschimpen!!!!, dat het hier een kinderforum was je zou het nog begrijpen, maar verdorie toch niet onder senioren .
Wil hier op niemands tenen trappen in het bijzonder maar moest mij van het hart.
We kunnen maar één ding doen en dat is individueel ons aan de richtlijnen houden en hopen dat het helpt.
En bovenal STOP met elkaar hier te beschimpen!!!!, dat het hier een kinderforum was je zou het nog begrijpen, maar verdorie toch niet onder senioren .
Wil hier op niemands tenen trappen in het bijzonder maar moest mij van het hart.
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Geen medicatie? Kom, kom. In China behandelen ze Coronapatiënten met hoge dosissen vitamine C per infuus en met succes (is nationale richtlijn).wardje schreef: ↑18 mar 2020, 06:56Als ik dat hier allemaal lees heeft geen belang wie nu gelijk heeft of niet ; Wij zitten ALLEMAAL in het zelfde schuitje met een miserie waarvan het einde nog lang niet inzicht is en we hebben tot nu toe GEEN medicatie die daar iets kan aan verhelpen.
Hier doen ze dat niet. En waarom niet, denk je? Omdat ziekenhuizen daaraan niks verdienen. Hier primeert het financieel belang boven die van de volksgezondheid. Bah.
Slik iedere dag voldoende vitamine C (drie gram verdeeld over de dag), alsook vitamine D (minstens 1000 ie per dag); drink appelazijn met honing (drie glazen /dag), vlierbessensiroop en Echinacea.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Het internet loopt over van dit soort berichten die meer schade dan goed aanrichten en/of mensen op een verkeerd spoor brengen. Stop a.u.b. met doktertje spelen .....DelaVega schreef: ↑18 mar 2020, 07:48Geen medicatie? Kom, kom. In China behandelen ze Coronapatiënten met hoge dosissen vitamine C per infuus en met succes (is nationale richtlijn).wardje schreef: ↑18 mar 2020, 06:56Als ik dat hier allemaal lees heeft geen belang wie nu gelijk heeft of niet ; Wij zitten ALLEMAAL in het zelfde schuitje met een miserie waarvan het einde nog lang niet inzicht is en we hebben tot nu toe GEEN medicatie die daar iets kan aan verhelpen.
Hier doen ze dat niet. En waarom niet, denk je? Omdat ziekenhuizen daaraan niks verdienen. Hier primeert het financieel belang boven die van de volksgezondheid. Bah.
Slik iedere dag voldoende vitamine C (drie gram verdeeld over de dag), alsook vitamine D (minstens 1000 ie per dag); drink appelazijn met honing (drie glazen /dag), vlierbessensiroop en Echinacea.
-
----------------------------Da gadde gij nie bepalen -----------------------Fred1950 schreef: ↑18 mar 2020, 08:02Het internet loopt over van dit soort berichten die meer schade dan goed aanrichten en/of mensen op een verkeerd spoor brengen. Stop a.u.b. met doktertje spelen .....DelaVega schreef: ↑18 mar 2020, 07:48Geen medicatie? Kom, kom. In China behandelen ze Coronapatiënten met hoge dosissen vitamine C per infuus en met succes (is nationale richtlijn).wardje schreef: ↑18 mar 2020, 06:56Als ik dat hier allemaal lees heeft geen belang wie nu gelijk heeft of niet ; Wij zitten ALLEMAAL in het zelfde schuitje met een miserie waarvan het einde nog lang niet inzicht is en we hebben tot nu toe GEEN medicatie die daar iets kan aan verhelpen.
---------------------------------------Laat dat duidelijk wezen-------------------------------------
Met zelfdoktertje te spelen heb ik mijn eigen leven gered.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
dejules
Zou het garantiefonds nog gelden?petrol schreef: ↑18 mar 2020, 06:15Economie redden!!
Helikoptergeld !!
https://kanaalz.knack.be/nieuws/amerika ... 78017.html
De Crem durfde er niet op antwoorden!
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Als je de hersenschade bekijkt achteraf, heb je er geen spijt van?DelaVega schreef: ↑18 mar 2020, 08:06----------------------------Da gadde gij nie bepalen -----------------------Fred1950 schreef: ↑18 mar 2020, 08:02Het internet loopt over van dit soort berichten die meer schade dan goed aanrichten en/of mensen op een verkeerd spoor brengen. Stop a.u.b. met doktertje spelen .....DelaVega schreef: ↑18 mar 2020, 07:48
Geen medicatie? Kom, kom. In China behandelen ze Coronapatiënten met hoge dosissen vitamine C per infuus en met succes (is nationale richtlijn).
---------------------------------------Laat dat duidelijk wezen-------------------------------------
Met zelfdoktertje te spelen heb ik mijn eigen leven gered.
Laatst gewijzigd door Lars op 18 mar 2020, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
dejules
Flatten the curve
De ECHTE reden waarom landen in lockdown gaan om de theorie "flatten the curve" in praktijk te brengen heeft te maken dat de verspreiding iets minder snel gaat (uiteindelijk wordt iedereen besmet behalve de resistente mensen nl ongeveer 20 à 30% vd bevolking) waardoor wij tijd kopen om nog snel een medicijn te ontwikkelen.
Zonder medicijn en vaccinatie tegen covid-19 sterft uiteindelijk 1 à 2 procent van de HELE bevolking BIJ DE EERSTE BESMETTINGSGOLF (de bevolking heeft nog geen anti-lichamen).
Voor België betekent dat tussen de 120.000 en 240.000 mensen sterven ZONDER MEDICIJN.
Corona wordt een blijvertje dwz zoals met de griep komt het virus elk jaar terug!
Bron : viroloog Koopmans en de "uitvinder van "flatten the curve" ; beiden gisteren te horen in nieuwsuur
De ECHTE reden waarom landen in lockdown gaan om de theorie "flatten the curve" in praktijk te brengen heeft te maken dat de verspreiding iets minder snel gaat (uiteindelijk wordt iedereen besmet behalve de resistente mensen nl ongeveer 20 à 30% vd bevolking) waardoor wij tijd kopen om nog snel een medicijn te ontwikkelen.
Zonder medicijn en vaccinatie tegen covid-19 sterft uiteindelijk 1 à 2 procent van de HELE bevolking BIJ DE EERSTE BESMETTINGSGOLF (de bevolking heeft nog geen anti-lichamen).
Voor België betekent dat tussen de 120.000 en 240.000 mensen sterven ZONDER MEDICIJN.
Corona wordt een blijvertje dwz zoals met de griep komt het virus elk jaar terug!
Bron : viroloog Koopmans en de "uitvinder van "flatten the curve" ; beiden gisteren te horen in nieuwsuur
Laatst gewijzigd door dejules op 18 mar 2020, 09:46, 3 keer totaal gewijzigd.
-
U bent geen arts, u mag en kan dus geen diagnose stellen over iemand anders zijn gezondheid.Lars schreef: ↑18 mar 2020, 08:55Als de hersenschade bekijkt achteraf, heb je er geen spijt van?
U mag wel:
1. zelfdiagnose stellen
2. preventieve maatregelen nemen en verkondigen.
-
Fantastisch, Aelbrecht.
Oudere mensen leven zelfs 5 jaar langer als ze extra vitamine C slikken, zie: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1591317
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
"Four more years!! Four more years!!"petrol schreef: ↑18 mar 2020, 06:15Economie redden!!
Helikoptergeld !!
https://kanaalz.knack.be/nieuws/amerika ... 78017.html

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.