Vlaamse regering onmogelijk.
-
dejules
Crombez kiest Vlaams voor de oppositie (bron : VRT).
Gezien niemand met het Vlaams Blok wenst te regeren is enkel een Zweedse coalitie mogelijk.
De kans dat de CD&V in deze coalitie stapt is onbestaande.
Gezien niemand met het Vlaams Blok wenst te regeren is enkel een Zweedse coalitie mogelijk.
De kans dat de CD&V in deze coalitie stapt is onbestaande.
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Ga jij nu voor elke scheet die een politieker laat een draadje openen?
Ik begrijp niet dat de moderator hier niet ingrijpt in uw draadjescircus???
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
correct.
Ik denk dat dejules zwaar gefrustreerd is, ofwel doelbewust de sfeer op het forum tracht te verzieken.
Ondank is 's werelds loon
-
dejules
Waarom wel?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Omwille van je verkeerde keuzes in het verleden. Je hebt er, toen je jong was, voor gekozen om veel meer geld te kunnen verdienen dan een ambtenaar.
Dan heb je 3 jobs tegelijk gehad, maar het geld dat je verdiend hebt, heb je verbrast.
Vandaag zie je groen van jaloezie. Op wie? Op die ambtenaren die nu een degelijk pensioen hebben en waarop jij vroeger neerkeek. Dát is waar die frustratie vandaan komt.
Je therapeut mag nog zoveel zijn best doen als hij/zij wil, de genezing blijft uit. Dat merken we dagelijks.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Ja Wil, maak hem nog wat zotter.Wil. schreef: ↑29 mei 2019, 09:22Omwille van je verkeerde keuzes in het verleden. Je hebt er, toen je jong was, voor gekozen om veel meer geld te kunnen verdienen dan een ambtenaar.
Dan heb je 3 jobs tegelijk gehad, maar het geld dat je verdiend hebt, heb je verbrast.
Vandaag zie je groen van jaloezie. Op wie? Op die ambtenaren die nu een degelijk pensioen hebben en waarop jij vroeger neerkeek. Dát is waar die frustratie vandaan komt.
Je therapeut mag nog zoveel zijn best doen als hij/zij wil, de genezing blijft uit. Dat merken we dagelijks.
-
dejules
Fijn om te horen voor alle mensen die economisch actief zijn/waren dat ze een verkeerde keuze hebben gemaakt.
Ze hadden beter gaan leeglopen in de gesubsidieerde zinloosheid.
Allemaal ambtenaar!
De verkeerde keuze van dit land is dat men veel te veel leeglopers heeft benoemd in onzinnige jobs en dat men die mensen onbetaalbare en niet te rechtvaardigen voordelen heeft toegekend.
De rechtzetting van die verkeerde keuze is bezig en U zal die niet kunnen tegenhouden.
Vraag maar aan uw Voka-vrienden wat zij hiervan vinden!
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Tja, Julleke, als jij nog altijd niet begrijpt hoe een economie gestructureerd is, dan blijf je als een dolle hond je eigen staart achterna jagen en blijf je altijd maar weer kringetjes draaien.dejules schreef: ↑29 mei 2019, 09:31Fijn om te horen voor alle mensen die economisch actief zijn/waren dat ze een verkeerde keuze hebben gemaakt.
Ze hadden beter gaan leeglopen in de gesubsidieerde zinloosheid.
Allemaal ambtenaar!
De verkeerde keuze van dit land is dat men veel te veel leeglopers heeft benoemd in onzinnige jobs en dat men die mensen onbetaalbare en niet te rechtvaardigen voordelen heeft toegekend.
De rechtzetting van die verkeerde keuze is bezig en U zal die niet kunnen tegenhouden.
Vraag maar aan uw Voka-vrienden wat zij hiervan vinden!
Naar school, jongen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
dejules ligt de hele nacht te zoeken wat voor negatiefs hij 's anderendaags gaat schrijven.
De zon is gratis voor iedereen
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Heb je voor die stomme zin een snelkoppeling gemaakt want dat kan niet dat je die iedere keer zonder fouten kunt herschrijven ??? Ze begint stilaan afgezaagd te worden hoor...
De zon is gratis voor iedereen