onderhoud cv-brander
-
pastoor - Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
In het internet staat er her en der € 100 + BTW (6ù of 21%).
Eenmaal om de 2 jaren.
Transport.
Bruto loon werkman.
RSZ werkgever voor werknemer.r.
Afschrijving materiaal.
BTW 21 %
Belasting op bedrijfswinst.
Eenmaal om de 2 jaren.
Transport.
Bruto loon werkman.
RSZ werkgever voor werknemer.r.
Afschrijving materiaal.
BTW 21 %
Belasting op bedrijfswinst.
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Belgische frankskes zijn al bijna veertien jaar geleden afgeschaft, non-argument dus.vagelis schreef:100 euro voor half uurke werk ! dat is 8.000 oude belgische frankskens per uur hé mannen !
Wat kostte een werknemer per uur in 2001, een liter benzine? Als die technicus een uur onderweg is kost dat ook geld aan de baas. Enig idee wat meet- en regelapparatuur kost?
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
zeg jij rekent nogal door hoor 100€ = 100 x 40,33=4033€ en inderdaad we rekenen al veertien jaar in euro en alles wordt duurder
Toen ik kind was kostte een brood zeven frank... en kon je nog snoep kopen voor 25 centiemen.
Toen ik kind was kostte een brood zeven frank... en kon je nog snoep kopen voor 25 centiemen.
-
vagelis - Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46
kennen jullie nog van die zelfstandigen die 8000 bef per uur vragen ? en dan maar klagen... en sommigen van jullie vinden dat normaal ??? hoeveel verdienden jullie dan per uur ? als die 8u werkt heeft die op 1 dag meer verdiend dan ik maandelijks pensioen krijg na volledige loopbaan !
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Toemaar, jong, laat je maar eens goed gaan! Die chauffagist tuft toch rond met een Porche en zijn madam met een Range Rover, of niet soms? Heeft hij al verteld over zijn villa in Knokke-le-Zoute en zijn luxe-jacht?vagelis schreef:kennen jullie nog van die zelfstandigen die 8000 bef per uur vragen ? en dan maar klagen... en sommigen van jullie vinden dat normaal ??? hoeveel verdienden jullie dan per uur ? als die 8u werkt heeft die op 1 dag meer verdiend dan ik maandelijks pensioen krijg na volledige loopbaan !
Indien niet is het maar een sukkelaar, zunne.
Ik krijg altijd de kriebels als ik hoor hoe jullie iemand anders rekening maken terwijl je eigenlijk geen flauw benul over de werkelijkheid hebt.