Foto's en verhalen van onze eigen huisdieren

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

zer

28 okt 2005, 21:12

http://www.spaces.msn.com/members/daicky/

hier kan je onze honden beter leren kennen
een tibetaanse terrier en een barzoi

Afbeelding
Wij hebben reeds meer dan 25 jaar barzoi's,en er loopt ook nog een tibetaanse terrier in huis,Postzegels verzamelen en 3D kaarten maken zijn ook hobby's.

majoker

30 okt 2005, 23:27

in huis heb ik 25 gerbils zitten die om beurten de tafel mogen bevolken, 15 ervan zijn nu pubers, en spelen de hele tijd. In de kas zitten 3aziaatische grondeekhoorn eigen aan bekend volk.verder had ik eerst 4 degoe's deze zomer zijn er dat 11 geworden ensinds vorigeweek zijn er weer 6 bij .dat noemen ze solitaire dieren. Ook zit er nog een mengelmoes van kippen en haantjes en tot slot onze tamme ratjes.foto's volgen wel maar ik moet ze eerst verkleinen.

groetjes majokerAfbeelding
ken je zelf,deel je kennis.

netje

05 nov 2005, 19:00

halloIk ben netje en t'is de eerste keer dat ik hier kom ..
Ik heb ook een hondje een soort yorkse maar met platte oorkes als het mij lukt stuur ik ne foto :D
tot nog eens he !!

oma beertje

24 nov 2005, 15:29

Afbeeldingdit is Lucas uit spanje van een boertjehij is bijna 2jaar

Afbeelding

dit is Beertje is 4,5jr beetje te groot?
groetjes uit groot ammers
wie het kleine niet eert
is het grote niet weert
Win7 ULT-SP1-32bits//RAM 2GB//HD 233GB//IE9//FF 17.0.1//MBAM//Ccleaner//McAfee

Geo47

24 nov 2005, 20:34

wij bezitten een friese staby,wordt 6 december een jaar oud,is geschoold,zit al in module 5 voor de kenners
Heel lieve en brave hond ,is wel een jager,trouwens een jacht hond
Is ook hond die graag bij de mensen is,heeft wel veel buitenlucht nodig en lange wandelingen

mieke48

26 dec 2005, 20:26

hello ik ben mieke 48 en ik ben de trotse bezitster van een golden retriever en niet zo maar een een hond, neen hoor hij is opgeleid als hulphond. Ik heb hem nu drie jaar en ik zou hem voor geen geld van de wereld nog willen missen.
groetjes mieke48

redpoppy
Moderator SeniorenNet

30 dec 2005, 08:25

elsa de leeuwin

Ber.: 3

Geplaatst: Do 29 Dec 2005, 23:08 Onderwerp: Wat voor huisdieren hebben jullie?

--------------------------------------------------------------------------------

Op het moment heb ik 2 kameraadjes in huis. 23 December 2005 heb ik mijn rode katertje, oud 8 jaar, moeten laten inslapen . Het jochie, had een te snelwerkende schildklier. De tumor was kwaadaardig .
url]http://www.freegoodies.nl/forum_show.ph ... page=1[url]
Nu heb ik nog maar 2 dieren: Laska, is een Poolse woord voor Mooi Meisje. En het is een mooie meid!
[/url]http://www.mijnalbum.nl/Album=QDPNU3KZ[url] En dan is Kira een Goffini kakatoe, d ... d praat! [/url]http://www.mijnalbum.nl/Album=OP73HEH7[url] Het is een dolle boel! Maar nu even n ... an de wap.[/url]

I :heart: Seniorennet

Miezelientje

30 dec 2005, 22:38

Ik heb katten, in totaal al elf gehad nu. Ja, niet allemaal tegelijk hoor. Maar ik kan gewoon niet zonder katten! Dus zodra er weer een dood ging ofzo, wou ik er ook wel weer een bij. Dat het toch een beetje rond getal bleef, zeg maar. Ja, ik ben een rare daar in hoor. Maar toen ik begon met deze verslaving, was ook het begin van mijn tijd dat ik op mezelf ging wonen. Ik ging met iemand samen wonen en we hielden allebei van katten. Inmiddels woon ik alleen, maar nog wel steeds met katten.

mur

10 jan 2006, 16:18

Aan Youry1
die foto van de retriever die pracht van een hond
mag ik zijn naam weten ik ken er een die juist het zelfde is
maar is hij het of niet ik denk dat U de foto geplaast hebt
op vraag van iemand anders wandt zo schoon beest en juist het zelfde
dat zou een wonder zijn zijn naam begind met een S
ik dank U van ganse harte mur

MyriamC

10 jan 2006, 17:05

Wij hebben twee katten die ons bezitten (bij katten is dat nu eenmaal zo ...). Moeder poes, genaamd Mop (links op de foto), is 11 en ze lijkt nogal zeldzaam te zijn volgens de dierenarts omdat ze ros is. Uit haar eerste en enige nestje hebben we een kater bijgehouden, genaamd Zino (rechts) die nu 10 jaar is. Hoewel ze moeder en zoon zijn komen ze van geen kanten overeen. Hij is heel aanhankelijk en ondanks zijn 10 jaar nog altijd vrij speels. Zij is zo'n 'kom-niet-te-dicht-of-ik-krab' type en wil het liefst met rust gelaten worden. Knuffelen mag alleen als het haar past! Hem kan je doodknuffelen, de hele dag lang.
We hebben veel plezier van onze beestjes.
Afbeelding

mur

12 jan 2006, 15:35

Aan Youry 1

youry1 ik heb al een artikek geplaats voor te vragen van
wie die schoone foto is van die retriever die Ugezet hebt
pragtig hij zou van mijn kleindochter kunen zijn wand die
sta op het forum maar nu weet ik het niet dat het onze sam is of niet
het zijn 2 dezelfde beeste en even mooi maar dan klopt het andres
niet of heeft ons P gevraagt om het te doen of dat je het niet graag doet
laat eens iets weten mijn andres is bommadeurne@pandora.be
hartelijk dank mur

mac

13 jan 2006, 11:08

wij hebben cavalier king charles spaniels. Das echt een mond vol he. Maar kortweg noemt men ze cavaliertjes. Wij hebben er 3 , 1 reutje (wit-bruin) van 9 jaar, 1 teefje (zwart-bruin) van 5 jaar en 1 duiveltje in een doosje, ook een teefje , (roodbruin) van 6 1/2 maanden. Je kan mij, mijn schatten en wat leuks lezen op mijn blog : blog.seniorennet.be/cavaliertjes/
Ik verwelkom jullie daar van harte en hoop dat je mij een berichtje achterlaat, zodat ik daarna op jullie blog eens kan komen kijken. Ik weet niet hoe ik hier een foto kan bijzetten, dus kom maar eens bij mij kijken. :D
groetjes; Kitty

Roots 55

13 jan 2006, 14:36

Hallo,

Wij hebben vissen (Guppy, Siamese Kempvis, Zebrabarbeel en Kardinaaltjes) en een Konijn en een paard (ruin van 7 jaar).

Groetjes.

Donja

18 jan 2006, 19:14

Hallo,

Wij hebben hier èèn hond , een Jack Russell Terrier van 7 jaar oud, een aanrader voor wie zich thuis verveeld, het zijn heel actieve hondjes, maar ze hebben wel een harde leider nodig daar ze heel dominant kunnen zijn, anderzijds heb je er toch ook veel vriendschap van terug.

Groetjes

runne

19 jan 2006, 14:14

Wij hebben 3 honden: een Hovawart, Ase: een teefje van 12 jaar, een Berner Sennenhond, Robbe: een reu van 1,5 en een golden retriever, Reintje: een teefje van 1 jaar oud. Allemaal schatten van honden. We hadden ook nog een Mechelse herder, Friedel, een teefje van 9, maar die is onlangs gestorven. Bovendien hebben we vier katten: twee katers en twee katinnen. Die accorderen wonderwel met de honden. En dan ook nog twee parkieten. In lente, zomer en herfst staan er in de tuin ook nog fjordenpaarden... Er lopen ook nog 3 hazen rond, een stel reeën en af en toe passeert er een roedel damherten die ergens in de buurt ontsnapt zijn en nu al een aantal jaar van de ene tuin naar de andere paraderen. Echt mooi om te zien. Niet tam meer, maar ook niet heel schuw. Je kan ze vrij dicht benaderen. Af en toe zien we ook een vos. Heerlijk leven he...
Groetjes, Runne.