Foto's en verhalen van onze eigen huisdieren

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

Gittje

18 mar 2005, 17:34

Als huisdieren hebben wij 2 honden & 2 katten. Zou wel meer dieren willen hebben, maar beperk mij bewust omdat wij in een rijwoning met koer wonen.

Foto's van onze troetels zijn te zien op http://home.scarlet.be/baudrez/gallery.htm

Tillie

18 mar 2005, 23:18

Wat een mooie rosse poes. Ik heb er zelf ook één. De andere is een Pers. Ik heb een boontje voor rosse katten.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse

bagheera

19 mar 2005, 00:39

Ik beb een zwarte kat genaamd bagheera
naar de zwarte panter uit het jungle boek
hij is bijna 11 jaar, en een echte schat!

groetjes van bagheera uit antwerpen

Afbeelding
enjoy life! this is not a rehersal !

corry

20 mar 2005, 22:44

Afbeelding

Mijn naam is Zita, ik ben een chihuahau hondje en woon reeds 3jaar bij men baasje.
Als ik klein was noch maar 6maanden hebben ze me in een asiel geplaatst, ik was daar heel ongelukkig, maar op een dag ben ik door lieve mensen mee naar een boerderij genomen, het was wel even schrikken toen ik daar aankwam er waren paarden op de boerderij en ook een grote zwarte hond die het niet leuk vondt om met mij zijn leven te delen, maar ik heb me heel stil gehouden en we zijn de beste maatjes geworden, mocht zelf als het koud was tussen zijn poten slapen.

Daar er een baby kwam en ze voor ons geen tijd meer hadden,
mocht ik mee naar zee, bij de ouders van baasje.
Daar woon ik nu 3j en ben heel gelukkig, ren op het strand ga soms in zee, het mag gezegd worden ik ben klein maar dapper.

Afbeelding

een dikke kuffel van mijn baasje aan alle dierenvrienden.
ik tel alleen de zonnige dagen.

Klaartje

20 mar 2005, 23:34

:wink: Wat een aandoenlijke geschiedenis CHIHUAHUA !!
Je hebt vast een reuze thuis gevonden aan zee. Ik heb vroeger een
Chihuahua van een vriendin in opvang gehad als ze met vakantie was naar Engeland, en dat was een geweldig lief schatje; hij verstopte zich steeds in zijn nestje onder zijn dekentje en was gek van mij !!
Hij is vrij oud geworden die lieve Minkey (was kortharig) !
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

ILJAS63

30 mar 2005, 20:36

:D Hallo dierenvrienden, meestal ben ik actief op andere vlakken in het forum, maar als poezenliefhebbers dragen we graag hierbij een steentje toe. Voor we het beseften zaten we met 5 salontijgers, onze oudste en boerderijleeuw Jef, onze halve siameese lapjeskat Sophie, door ons te vermurwen Archie de schotse hangoorkat(Scottish Fold), Lucy een halfzusje van Sophie en Ida de jongste die volledig onderkomen gevonden werd en gebleven is. Ok, het zijn er 5 en ze brengen heel wat leven in de brouwerij en elk hebben ze hun verzorging nodig maar waarom niet, wij kunnen ze niet meer missen.
Poezegroeten, ILJAS63. :D
Gisteren is voorbij en morgen moet nog komen!
putterke

04 apr 2005, 22:43

hoi mijn naam is putterke en als dierenvriend wil ik ook mijn steentje bijdragen
buiten mijn vrouwtje en mijn zoontje leven er hier 2 schipperkes(kwik en flupke),
1 wolfsgrauwe duitse herder(rexy) ,1 maine coon kater (kimba), 3 damhertjes, 4 nandoe's , 3 volieres met allerlei vogels,6 konijntjes , 2 fazanten ,30 tal sierkippen, 1 aquarium met tropische vissen , een vijver met goudwinde en een 20 tal sierduiven dus alle dagen feest hier, behalve verleden jaar toen wij moesten afscheid nemen van ons lady een dwergpoedeltje dat hier 17 gelukkige jaren heeft gekend

groetjes putterke

Quickie

05 apr 2005, 17:43

Hallo beste dierenvrienden,
Wij hebben een kamertijger! Een kater, ros met veel wit. Hij is bijne 2 jaar, en we hebben hem Quickie gedoopt. Hij is vooral actief 's nachts,
en zijn liefhebberij is vechten. We probeerden hem binnen te houden
's nachts, maar hij ging te keer als een duiveltje. Toch heeft hij ons hart
gestolen, die rakker.
Groetjes.
Quickie uit Roeselare

Kth

05 apr 2005, 18:31

Hier een van mijn krielhanen.
Afbeelding

pepper

05 apr 2005, 20:44

Hallo ,het is de eerste keer dat het mij lukt om zonder hulp op het forum te raken. Dom ,maar je moet maar weten hoe het in elkaar zit. Ik heb vier honden,zeven katten en kippen. Mijn honden zijn: twee riesenschnauzers ,
.en twee bastaardjes,mijn poezen zijn:een Pers een straatkatje en vijf siamezen.

Klaartje

05 apr 2005, 20:53

pepper schreef:Hallo ,het is de eerste keer dat het mij lukt om zonder hulp op het forum te raken. Dom ,maar je moet maar weten hoe het in elkaar zit. Ik heb vier honden,zeven katten en kippen. Mijn honden zijn: twee riesenschnauzers ,
.en twee bastaardjes,mijn poezen zijn:een Pers een straatkatje en vijf siamezen.
:wink: hallo Pepper ! Wat moet het zalig zijn met al je diertjes om je heen; genieten maar !!!
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."

gerro

06 apr 2005, 21:45

en dit is onze Diesel. Ierse Setter en dol op water, modder, sneeuw,....
Afbeelding
]
Laatst gewijzigd door gerro op 08 apr 2005, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
..."ieder nadeel heb zijn voordeel"... ( Johan Cruyff )

Klaartje

06 apr 2005, 22:12

gerro schreef:en dit is onze Diesel. Ierse Setter en dol op water, modder, sneeuw,....
Afbeelding
:wink: Oh wat is hij mooi en bloedmooi EN zeker zéér lief zoals ze allemaal zijn die jachthonden !
pruts13

24 apr 2005, 17:58

corry wat heb je een mooi hondje ik hou heel veel
van dieren zeker van honden ik ben 53 jaar getrouwd
altyd honden gehad het laaste was een dobber man pincher
een schat van een hondje en mooi ook maar Nu neem ik geen meer
ik ga er van uit dat ge er goed moet voor zorgen maar als ik
een zou nemen was het een zita een pracht van een beestje
veel geluk er mee dat wens ik U van harte pruts13

Tillie

25 apr 2005, 01:02

Wat een mooie fiere haan Kth.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse