Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

05 mar 2015, 21:03

Hosh, meestal vroag ik raad an de bloemis, ich ken ni vuil va bloeme en plante!
Primulas vind ich wel schoen, bloeme zen eigelek altijd schoen.

Lantaarnkes, dje brengt mich oep a good idee, das zoe gezellig hé.

Ben vandoug noa de coiffeuse gewees, kan er wier tege vor 5 of 6 weke, goe kort late knippe.

Cava lust ich ni, oep 't terras drenk (drink) ich ice tea, cola of water, da vind ich nog het beste. Niks keesblokskes of neutjes, doewe weurde allemoal mer dik vaaan, ma djie (gij) het doewe gene last van hé!

Sloapwel en geniet goet van het zonneke!!!

davang

05 mar 2015, 21:39

't zunnetje wos de gehele ganse dag te zien bien us...ken wok ol deerste miere were butn gestok'n...da is geweunlik tek'n van goe were...
Wat niet al lachend kan gezegd.....

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

06 mar 2015, 11:51

goe wir gomme zekers kriegen vande weke..sabientje ét gezéed,
me gon kunnen nere flokken ip t'terrasse..en kiekken nor d'aptjies die passeren :roll: den 15sten meugen ze de terrassen were zetten,worom
moeten ze da olle joren ofbreken ..worom ..voe de stootskasse te vullen,
en voe flippen ze reeze te kunnen betollen mé ons gald :?
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

06 mar 2015, 18:41

Der zen oech gemeenten en steden woar da ze nie zoe streng zen op het buiten zette van de terraskes, wa een muggezifterij, wie wilt buite zitte in de kaaaa doet da toch gewoon!

Ich goan zondag buite zitte op men terraske, as ich weg goan daaaan kan de kat ni buite en hij mag natuurlek oech geniete va het ierste lentezonneke.

Davang, welke bloemekes goat gij plante in uwe hof?

Alé manne, geniet va het weekend hé!! Saluuuutjes!!

davang

06 mar 2015, 21:25

Wok saluu...
Klavertjes, stinkertjes, pissebloem, madeliefjes en tingels die nie kun stekken...ol bloemetjes woar dan dre bietjes en vlindres noar kom... :lol:
Me madam is doar nie oltiet mee kontent, mor ol de nadre kant istre doar wok nie vele werk an é...

hoshinkido

07 mar 2015, 10:58

é se nie gerne blommen in uus dé? :roll:
ik wal wé...zekers ozze'k ze kriegen :wink: :lol:
ken ol gon kiekken no de blommewienkele,in moldegem..bie BOMBERNA
zen dor vil keuze..stienkertjies en ze euk ,mo kmoeten da nie en :?
nein euhhhh k'gon de zalfste pakken gelik verlede jore..echt schone blommetjies ??gilf (geel )van klur (kleur)mo de name kenne'k do nie van :oops: da groeid zo goed é,juuste gelik of dan de keuns(konijnen)
p....p :P :oops: en ze kosten nie zo vele.
mo me verstand zéed ..nein joene,wacht mor nog un bitjie..mé blommetjies.
t'is nog te koed snachts :roll:
Gast

07 mar 2015, 20:05

Ni vuil zon gezien heeje vandoug, menne maaaan was oep 't terras goan zitte me de kat en de venster ope, ich bevroor heeje binne, heub daaaan ferm gestokt (gestookt) om het trug werm te kreege.

Tis noch mer mjaaaat (maart) hé minse, ni te gek doen, men doughter oech al "oh, die heerlijke zon" op fb en ich zat heeje te bibbere van de kaaaa!

Tis inderdoud noch te vruug veur de bloemekes, hebbe ze vandoug oep de radio gezeed, ich denk da Frank de weermaaaan da zei, het kan noch vrieze tot ver in april, noch wa waaaachte dus!

Alée, meurge misschien toch wa wermer, heub al frisdraaaank in huis gehoald, men doughter is toch zunne zonneklopper!!

Schoene ouvend gewens hé hosh en davang en iederien!

hoshinkido

08 mar 2015, 09:19

is joen dochtere ..n' zunnekloppere?? 8O
wil da zeggen da ze ip de zunne klopt ? :lol:
ja gisteren ék gon bowlen..verdorie da was geestig ..en da gok nog doen :D
mor t'was koed gisteravond ,os me nor uur réen wé :?
vandage is de zunne uutgekommen..en t'is nu 9° ..
mo t'gon warme worden ...voelen da am m'n kleen teentjie,dus bluven me nie thuus vandage wé..me gon ip tramaar(op schok)
alé,k'gon eest no de bank..achter m'n drienkgald(zakgeld) me portefulle
is verre plat van gisteren,te trakteren :wink: :D
Gast

08 mar 2015, 10:43

As dje noa buite goat daaan kost het geld hé hosh of dje zoudt moete wandele en bleeve wandele en nerges binne goan.....

Doughter got noa de dansles noa de middag en daaan komt ze heeje oep het terras zitte, heeje kan ze oech cola, ice tea en vanalles drinke en da is goetkoooper as oep een terras an nen café of taverne.

Bowlen doen ich oech hiel gjan, ma wa ich het liefste doen da is kegele, da vind ich zoeeee plezaaaant!

Geniet van disse zoondag hé hosh en iederien natuurlek, ich goan da oep men manier oech doen, dwz me nen boek en leze mor!!!

hoshinkido

08 mar 2015, 14:34

n' boek lezen doe kik nooit :oops: ,k'zie lievere n' film die an de ribben angt :D
en ka je dochter goed dangsen leah? :D
balet of modern? ik danksen euk gerne wé...ne slow :lol:
t'is goe wir vandage...ne mens erleefd os je de zunne ziet...alé ik toch :D
davang me gon ne ké..no leah moeten goon ip visite ....ze got verschieten os me do gon toekommen :o :wink: :D
ik gon mien ton instrieken mé savasul tegen de zunne,dak nie te bruun worden ,lichtbruun is meer of genoeg...moja...da wir go nie bluven volgens dat schient é? :(
Gast

08 mar 2015, 17:12

Joa hosh, men doughter kan hiel goe dansen, latin, danse uit Latijns Amerika dus en ballroom.
Ze danst al vuil joare, vruuuger deed ze oech mee an competities.

Ich daaas (dans) oech hiel gjan, wel vrije dans, veur mich gien opgelegde paskes!!

Ich heub wa oep 't terras gezeete me toch ne dikke golf an, haaaa (had) het ni te werm.
Noa zitte maaaan en doughter oep het terras, zo laaank (lang) stil zitte, ich kan da ni, moet alteed iet kunne doen!

Davang jong, hoe was 't op het zangfeest, hed dje vuil folderkes uitgedeeld?

Kom mer es af veur en djat (tas) kaffee te drinke, misschien afspreke in Antwerpe en landen nabij en schoen taverne...

Dje ziet mor!!

Tot meurge of zoe, heub wieral een drukke wiek veur de boeg!!

hoshinkido

08 mar 2015, 17:46

weerol un drukke weke voe de boeg zeg je? awal voe mien euk wé leah :D
morgen de trekkere en de dwil en de emer ,en kusen ,en ok gedoon en zegt ze....mag je nog strieken euk (strijken) :? en je dochter kan goed dansen ék gelezen?? zoe ze gin goeste en om mien latiens amerikoons te leren dansen? :roll: kunnen nog goed mé me eupen (heupen) zwieren ,en de reste beweegt euk nog goed...meschiens kannen me ton olletwee meedoen in begium go talent hé :lol:
je moe mo zeggen oevel dat per eure is voe lessen te volgen. :lol:

davang

08 mar 2015, 19:47

'k Volg'n pertanks geen danslessen, mor kosten vroegre dans'n gelik de best'n...kezien azo wok van straete gerocht, okke danste mè de deze woar dakke méé zien getrouwd... :roll:
Ke danste mé eur op twé tegeltjes... ineneké zei ze tegen mie...ke geloven dajje nie lange nog zult leven, van kegevoel je nende noazen... :roll: :o :oops: verschiet'n dakke gedaen en... 8O

hoshinkido

09 mar 2015, 12:59

ken dadde euk meegemakt,gelik gie davang...mor ik danksten voorts wé :lol:
en ze kwamen zalven achter mien voe te dangsen é...mo zeg gie kant goed dangsen zulle..en jet vil gevoel.en kan goed leen(leiden).k'zoend geleuven
kun gerochten (geraakte) nie van de dangsvloer..nein ik et eest gevraagd an ém..jamo jet gie ol gedangst ..alé gouw intresse aak genoeg wé :lol:
mo da was te minste go muziek en ..nu? boenke boenke...
degen gerne pollonaize :lol: en me moesten ton een oorme tussen de benen steken ,en makoor vastoeden..ja was me da ne cirque. :oops: :roll: :wink: k'zegen ton tegen de die vor mie...loot ginne vliegen é
8O :oops: :lol:
Gast

09 mar 2015, 20:46

Goet goet heere, ich verstoan ni alles moa goet.

Hosh, ich heub gebeld noa men doughter, en etentje is voldoende zeg ze, ze zal oech liere daaaanse.

Ierst den tango, da is ni stoan scheuffele oep ienen tichel (tegel) zur hosh, dje zult alle hoeke van de zoal (zaal) zien.

Daaan de salsa, de passo doble en de merengue, 't zal ni gemekkelek zen want ze is nen perpectionist, enfin, doet ur best moar.

Afsproak woensdag ouvend in daaaasschool R in Antweeerpe!

Davang

Wa betekent "van kegevoel je nende noazen".. :?:

Hed dje vandoug goet gepoets hosh, niks vergette?? (vergeten)??

Ich ben noa den dentiest (tandarts) gewes, dieje mens joent (wordt) rijk van men taaande..............

Sloapwel heere, noar vossestreken kieke dissen ouvend!!!