Kettinggesprek
-
Gast
Davang
In Limbuuuurg noeme ze da beest een dabs, wa ze in Antweeerpe zegge da weet ich eigelek ni, ich heub heeje eigelek feitelek noch nooit een dabs gezien, misschien koume die allein in Limbuuurg en West Vloandere veur, zou toch kunne hé!
Hosh is zekers al goan sloape!!!!
In Limbuuuurg noeme ze da beest een dabs, wa ze in Antweeerpe zegge da weet ich eigelek ni, ich heub heeje eigelek feitelek noch nooit een dabs gezien, misschien koume die allein in Limbuuurg en West Vloandere veur, zou toch kunne hé!
Hosh is zekers al goan sloape!!!!
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
slapen ..? baneink leah ,k'zie ol vroeg uut mien bedde zulle,van ten zevenen ol..tegen ton wore'k ol proper gewassen oende de doesse
en m'n oor(haar) in model geleed
dazen ék hier nog nie tegengekommen ...zekers gin daasschoenen
is da soms t'vintjie?
leah hier kajje mager eten ..ze verkeupen (verkopen) ier schuufkoos
(schuifkaas)..en da kost nie vele wé...de kilootjies vliegen der of.
je dochter is toch nie dikke? volgens de foto dak gezien én
en wa noem je dikke?..miender zeggen dortegen ..mollig
kom mor un ké no brugge...je gojje genéiren (goedvoelen)zulle,en dangsschoenen kan je ier zekers keupen!..men ier 2 dangsscholen...ROSE DE LEYN, en RAMON.messchien kannen me ne kir dangsen
en m'n oor(haar) in model geleed
dazen ék hier nog nie tegengekommen ...zekers gin daasschoenen
is da soms t'vintjie?
leah hier kajje mager eten ..ze verkeupen (verkopen) ier schuufkoos
(schuifkaas)..en da kost nie vele wé...de kilootjies vliegen der of.
je dochter is toch nie dikke? volgens de foto dak gezien én
en wa noem je dikke?..miender zeggen dortegen ..mollig
kom mor un ké no brugge...je gojje genéiren (goedvoelen)zulle,en dangsschoenen kan je ier zekers keupen!..men ier 2 dangsscholen...ROSE DE LEYN, en RAMON.messchien kannen me ne kir dangsen
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Gast
Goeie meurgend,
Ben heeje gistere ouvend ne meej gerokt, bezuuuk gehad.
Neeje hosh, doughter is ni dik, noem mich mer mollig, ich kan ni afvalle, ich eet vuil te gjan!!
Ich zal met doughter in de zooomer wel es noa Brugge komen, as ze zoe lang kan waaachte me heur schoene veur te daaanse, ich huuur (hoor) der noa wer niks ne meeje vaaan.
Davang
Ich heub gelieze (gelezen) da djie oech en kat hebt, een egte buitekat, menne koater, da is en binnekat, verder as het terras goat em ni.
Schoene zeuterdag gewens, heeje schent (schijnt) al a flauw zonneke!
Ben heeje gistere ouvend ne meej gerokt, bezuuuk gehad.
Neeje hosh, doughter is ni dik, noem mich mer mollig, ich kan ni afvalle, ich eet vuil te gjan!!
Ich zal met doughter in de zooomer wel es noa Brugge komen, as ze zoe lang kan waaachte me heur schoene veur te daaanse, ich huuur (hoor) der noa wer niks ne meeje vaaan.
Davang
Ich heub gelieze (gelezen) da djie oech en kat hebt, een egte buitekat, menne koater, da is en binnekat, verder as het terras goat em ni.
Schoene zeuterdag gewens, heeje schent (schijnt) al a flauw zonneke!
-
un fleuwe zunne ist ier euk wé leah
en t'is koed
ken vandenuchtend nor stad gewist mé de nottobuus van de lienne (de lijn)
best dak m'n dikke paletot (mantel) agedoon ét(aangedaan had)..brrrrrrr
kan echt nie warme zulle,mo ter was vil volk in stad
in de steenstrote en ze dangschoenen ..t'is wal ne diere (dure)wienkel
wanneer kom je no brugge leah??
dak da weten ip voorand é,kannen ton t'verkeer tegen oekden osje gelinder zoe kommen
ja ik k'eten euk gerne ,k'un zie'n nie kieskeurig ....maggen eten wa dak willen ...ik verdikken nie
...best wé..van k'moeten scherp stoon voe te dangsen
ken vandenuchtend nor stad gewist mé de nottobuus van de lienne (de lijn)
best dak m'n dikke paletot (mantel) agedoon ét(aangedaan had)..brrrrrrr
kan echt nie warme zulle,mo ter was vil volk in stad
in de steenstrote en ze dangschoenen ..t'is wal ne diere (dure)wienkel
wanneer kom je no brugge leah??
ja ik k'eten euk gerne ,k'un zie'n nie kieskeurig ....maggen eten wa dak willen ...ik verdikken nie
-
Gast
In de zoumer zulle we koooome hé hosh, as 't schoe wier is!
Dje meugt daaaan gids speeele as dje wilt!
Daaaste (dansen), amaaai, ich heub heeje peen en doewe peen, het moug (mag) wel es wermer (warmer) weurde want men botte en spiere zin af (van afzien) van da kaaaad wier.
Ich zou wel noa Spanje wille trekke in de wintermoande maaa menne maaan wilt ni mieje! (peen = pijn)!
Vandoug is het heeje carnaval, de stoet is uit gegoan, ich heub vuil laweit geheurd (gehoord) ma niks gezien, goan doar veur de stroat ni oep zur.
Ich moet noch wa pc werk doen veur maaan lief en daaan zal 'k rap in menne zietel (zetel) zitte!
Gelukzak da dje zeet, kunne ete wa dje wilt en ni dik weurde, ich weurd al dik van ne glaaas wetter (water)! Verdekke, verdekke toch!
Dje meugt daaaan gids speeele as dje wilt!
Daaaste (dansen), amaaai, ich heub heeje peen en doewe peen, het moug (mag) wel es wermer (warmer) weurde want men botte en spiere zin af (van afzien) van da kaaaad wier.
Ich zou wel noa Spanje wille trekke in de wintermoande maaa menne maaan wilt ni mieje! (peen = pijn)!
Vandoug is het heeje carnaval, de stoet is uit gegoan, ich heub vuil laweit geheurd (gehoord) ma niks gezien, goan doar veur de stroat ni oep zur.
Ich moet noch wa pc werk doen veur maaan lief en daaan zal 'k rap in menne zietel (zetel) zitte!
Gelukzak da dje zeet, kunne ete wa dje wilt en ni dik weurde, ich weurd al dik van ne glaaas wetter (water)! Verdekke, verdekke toch!
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
verdomme toch leah, zo vloek'n...
'tis gie ollene nie wé die verdikkert van 'n glas waetre...ken dre wok van...
't wos ier vandaege verdimme stief koet, de zunne wos vannuchtent wel ant schien, mor vanachtre noene kroop ze gedeurig achtre mistbanken..
de latste twé zit'n nu zuste è nolfure in undre bedde...en stille dat ier in enenké is.....

't wos ier vandaege verdimme stief koet, de zunne wos vannuchtent wel ant schien, mor vanachtre noene kroop ze gedeurig achtre mistbanken..
de latste twé zit'n nu zuste è nolfure in undre bedde...en stille dat ier in enenké is.....
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
in eneké ist zundag....ozze'k wakker wierden vanneuchtend
k'verschoten mien oost un bulte..weerol tende van de weke
eest ék oender de doesse gewist...voe wakker te kommen,ton ék me noor gedreugd...zundagse kleren angedoon..en no de bakkere gewist achter beuterkoeken,en brood .want morgen ist gesloten é
en t'is koed buten ...gin zunne te zien..noegabollen
en roend te 1OH5O zette'k ton an ...voe te gon apperitieven mé m'n schoonbroere
toe roend te 12H3O,en ton gok nor uus,om t'eten
greed te maken ...en ten 13H schuven me ton an tafel ,gelik de riekke
k'verschoten mien oost un bulte..weerol tende van de weke
eest ék oender de doesse gewist...voe wakker te kommen,ton ék me noor gedreugd...zundagse kleren angedoon..en no de bakkere gewist achter beuterkoeken,en brood .want morgen ist gesloten é
en t'is koed buten ...gin zunne te zien..noegabollen
en roend te 1OH5O zette'k ton an ...voe te gon apperitieven mé m'n schoonbroere
greed te maken ...en ten 13H schuven me ton an tafel ,gelik de riekke
-
'k riek'n tot ier ot frietekot è strate verdre open goat...'twil zeggen dat de wient van 't oost'n woait...tging verbetren an ze gezeit..mor koren juste dat morgen wok nie te best zoe zien... 
-
Gast
Neije davang, morgen noch gien goet wier, ma diensdag, woensdag en den donderdag 17°, da's toch wel eg lente ni woar!
Heeje heube ze oech me 2 frieten zitte ete, ich ni, wil toch wa afvalle tege de zomer ma of da 't zal lukke, da is noch mer de vroag!
hosh,
Heb ge ne gezellige zoundag gehad? Ich wel, ma ich heub toch liever ne wiekdag, wienkels oepen en zoe, da vind ich toch plezanter.
Doughter is just gewest, ze vroagt of da ge woensdag noch noar de daaaasles komt!!
Sloapwel hé heere, tot meurge of zoe!
Heeje heube ze oech me 2 frieten zitte ete, ich ni, wil toch wa afvalle tege de zomer ma of da 't zal lukke, da is noch mer de vroag!
hosh,
Heb ge ne gezellige zoundag gehad? Ich wel, ma ich heub toch liever ne wiekdag, wienkels oepen en zoe, da vind ich toch plezanter.
Doughter is just gewest, ze vroagt of da ge woensdag noch noar de daaaasles komt!!
Sloapwel hé heere, tot meurge of zoe!
-
leah zeg mo tegen je dochtere ,dak stoon te popelen voe te dangsen mé ur wé
t'is weerol moondag sé,en t'ziet ter goed uut...de zunne schient..mo ter is wal un bitjie wiend (wind) ja t'got beteren van de weke..17°
me gon stilletjies lichter gekleed maggen leupen é...were ne bruun klurtjie(kleurtje) kriegen ...tegen de zeumere
best damme miender gin sultiens moeten dragen,anders emme twé witte plekken ip onze bost(borst)
davang ,da zoe gin zicht zie'n é ip strand van knokke
.
stoon der ol strandcabienen ? of ist nog te vroeg ?
leah vil woter drieken ,je vermagerd do van wé..anders no de fitness
achter 3weken zie je de overtollige kilo's kwiet
t'is weerol moondag sé,en t'ziet ter goed uut...de zunne schient..mo ter is wal un bitjie wiend (wind) ja t'got beteren van de weke..17°
me gon stilletjies lichter gekleed maggen leupen é...were ne bruun klurtjie(kleurtje) kriegen ...tegen de zeumere
best damme miender gin sultiens moeten dragen,anders emme twé witte plekken ip onze bost(borst)
stoon der ol strandcabienen ? of ist nog te vroeg ?
leah vil woter drieken ,je vermagerd do van wé..anders no de fitness
achter 3weken zie je de overtollige kilo's kwiet
-
Gast
Ich goan al 2 kiere per wiek turne hosh, ma vanaaf nu ga ich serieus oep men iete beginne te lette, diese oevend begin ich al me quinoa te eete ipv petaaaaate! Maaaan krigt (krijgt) natuurlek zen petaaate, dieje kan doewe ni zonder!!!
Ich veng (vind) het noch ferm kaaad vandoug, 't mag eg wermer weurde zur, dunner kleere oan dun, ich denk doewe noch ni an, da is noch vuil te vrug (vroeg).
Is ur rugpeen verbei? (voorbij), ich heub al wieke peen in menne linker erm, heub al en spuit gehad, ma da helpt just niks, och, da is den ouwen daaag hé, weinig oan te duun!
Alée salut, ich goan petaaaaate schelle!!
Toedeloeeee!!!!
Ich veng (vind) het noch ferm kaaad vandoug, 't mag eg wermer weurde zur, dunner kleere oan dun, ich denk doewe noch ni an, da is noch vuil te vrug (vroeg).
Is ur rugpeen verbei? (voorbij), ich heub al wieke peen in menne linker erm, heub al en spuit gehad, ma da helpt just niks, och, da is den ouwen daaag hé, weinig oan te duun!
Alée salut, ich goan petaaaaate schelle!!
Toedeloeeee!!!!
-
patatten schallen ék ik ol gedoon vandage roend ten vieren (4H)
t'zien patatten mé schorsenelen en biefsteak
ik ben de kok thuus...en euk kuuschen (kuisen) en wassen en strieken(strijken) alé ze noemen da ne moderne man
..amai m'n voeten
mo k'doen da vreed gerne...ken gin twé lienske angden(heb geen twee linkse handen)...mé me rik(rug) gaat het wat beter ..dank zij masage
alé t'eten is verre greed,toe lotere wé
t'zien patatten mé schorsenelen en biefsteak
ik ben de kok thuus...en euk kuuschen (kuisen) en wassen en strieken(strijken) alé ze noemen da ne moderne man
mo k'doen da vreed gerne...ken gin twé lienske angden(heb geen twee linkse handen)...mé me rik(rug) gaat het wat beter ..dank zij masage
alé t'eten is verre greed,toe lotere wé
-
Toe loatre ?!?...eetje giendre oltiet mor sovens warme meschien ...das pertanks nie zo gezond zulle...wiedre eten snoens warme, sovens zien geweunlik stutten mé toespieze, wok de restjes van snoens, gelik zwienevlees of zukke ding.
Vannoene wost schelletjes zwiene vlees mè karotjes mè erwet'n en gekokte petatjes...
Ke gaen nu de kafje aanzet'n, van 't begunt ol te ruttel'n in men buik...
Vannoene wost schelletjes zwiene vlees mè karotjes mè erwet'n en gekokte petatjes...
Ke gaen nu de kafje aanzet'n, van 't begunt ol te ruttel'n in men buik...
-
ruttelen dée m'n buuk topas ..van de noengere
neink ik zie'n warm eten gewent savens ,ik eten nooit snoens warm eten wé
das van vroegere é,oze'k nog werkten...ton ate'k warm eten ,oze'k thuus kwamen van werken..en ken ik da gewend gebleven é
da klienkt meschiens rare,moja..k'zie'n ik euk mor un rare
stuten mé toespieze snoens,petatten snaves
neink ik zie'n warm eten gewent savens ,ik eten nooit snoens warm eten wé
da klienkt meschiens rare,moja..k'zie'n ik euk mor un rare
stuten mé toespieze snoens,petatten snaves