Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang

16 mar 2015, 20:36

'Savens zoek zekre last kriege'n mè miene buik...ken pertanks vroegre wok vele savens warme geten... nu eet teet'n gelik vele méér tiet nodig om te vertèren...of is me mage tenachtre... :(

(Zeg leahsje, ojt nie verstoat gif mor e seintje é... :wink: )
Wat niet al lachend kan gezegd.....

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

17 mar 2015, 11:28

tenachtere zie'k nooit mé mien betoliengen (betalingen) k'maken da d'olles ip tied betold is....t'is no zo geestig osje gerust zie't :)
awal t'is wal schoon wir vandage...k'zien zoender veste weggegoon..
en t'is nie koed :wink: ken eest un kaffietjie of 3 gedroenken ip me gemak ..
en ken vil schoon volk gezien 8O .t'go verzekers vil volk an de kust zie'n;
en ip strand ligge'd verzekers ol redelik vol...helegangs ingesméerd met
van die zunnecreme van t'kruutvat..t'schient dajje der zere bruun van word? 8O .t'is verzekers ofgedrooide moteur olie dan ze gebruken :wink:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

17 mar 2015, 20:42

Joa zur Davang, ich begin oech al hiel goet te verstoon.

Wij ete oech 's ouvends werm en snoenens ('s middags) bookes, veur mich me hollandse kees, platte kees of gelei.
Eet nooit vlees (toespijs) bij de bookes, vind da ni lekker.

Hosh

Ich denk toch da der in Brugge andere temperaturen heersen dan heeje in Antweeerpe.
Ben vandoug weg gewest me de bus en ich kost (kon) menne sjaal noch goet verdroogen.

Oep 't strand ligge me 17°, da is veur 't fleurus oep te scheire (op te scharrelen)!!

En noa al zonnecrème, moa hosh, menneke toch!!

Meurge zal 't al minder goet weurde en donderdoug noch minder, tis daaan vaderkensdag in Antweeerpe, ventje mag een schoen trui goan koupe van zen doughter en va mich kregt 'm ne grote ijs.

In Limbuuurg is 't oech vaderkensdag in juni hoor, just gelek in Brugge, in Antweeerpe dun ze gjan aaanders hé!!!!

Sloapwel hé manne, tot meurge ouvend of zoe!!

davang

17 mar 2015, 21:21

of zo...klig'n int hospitaal, 'tzal verzekers moeilik gaen om ier vele te kom, met die wifi, of toch etwodde dieter up geliekt, ist nie gemakkelik...'tis topn dat nie lange deurt... :( :cry:

hoshinkido

18 mar 2015, 10:52

lig je in t'ospitol davang? :? hopelik nie voe lange é.
bedankt dajje ons dor van ip d'heugte briengt..sterkte moot :wink: :)
je moeijje nie oengerust maken ,ost nie goot om ier langs te kommen,t'belangerikste is dat je gow were thuus ziet...me dumen der voren 8) leah eet je gin toespieze bie je stuten ? 8O ,k'zoen ton best me toespieze meebriengen zekers ,ok ne ké langskommen :lol: :lol:
vant ik moen wa bie m'n stuten en wé :lol:
en ier ist ter wa redelik vil mist in brugge :? ,en t'is nog al fris :)
Gast

18 mar 2015, 20:29

Oei Davang, in de kliniek, nu verschiet ik toch wel.

Ich wens oech hiel vuil beterschap en hopelek zijt dje hiel gauw wier thuis.

Hosh

Menne maaaan eet oech toespijs bij zen bookes, ich heub vanalles in huis, en op men nieuw adres woon ich vlak tegenover een supermarkt, dje moet dus niks mieje brenge, dje zult ni me honger noar huis moete goan.

Hier was vandoug oech vuil mist, en rond de noen is er ne kaaaa weind opgekoume, 't was ineins hiel guur en kaaaad!
De lente is noch ni veur sebiet denk ich, speetig genoeg!

Sloapt wel hé mannen, djie oech hé Davangske, ocherme, in en vreumd (vreemd) bed! Hed dje kamergenoten? Das toch gezelliger as alein te ligge vind ich.

Silver Wolf

19 mar 2015, 06:31

*leah* :roll: Sloapt wel hé mannen, djie oech hé Davangske, ocherme, in en vreumd (vreemd) bed! Hed dje kamergenoten? Das toch gezelliger as alein te ligge vind ich.
EINDE CITAAT

Joasht, das zekerst dadde!
Euk as ge vreeie koppijn èt terwil de koamergheneut ludde supportert veur a matchken voetbal eup den teevee. :wink:

Of dadde eup dezeilfde pot meut goane en alltwei wa last èt vaon den afleup.

Euk plezant as g' efkes è middagdutje doedde en de buur bezeuk krigt von zin wuf en al z'n keinders me eunder klinsten der bi. Oiltid leute!

Of oas de buur eup a panne moet goin enne èn halveu eure lègt te woachte tot ze zin konte keunen kome woasschen... Mè brunne zeippe!!!

sw
Gast

19 mar 2015, 09:51

Joa, das oech woar sw!

Ich haaa gister ouvend zeikers menne roooze bril wier oep!

hoshinkido

19 mar 2015, 10:49

ik liggen nie gerne olene in bedde wé :oops:
k'geraken ton zo moeilik in slape,en kriegen ton koed :lol:
ik én liggen pezen ip mien moot davang,k'zie.n benieuwd oe dat t'is mé em :( ,schient dat de wifi ip nie vele trekt in t'ospitol :roll: .
davang osje da berichtje ka lezen...vlugge beterschap moot..me missen joen zé :(
subiets worden miender ier nog biezoender ip sennet..qua dialect bedoele'k.
ik vienden damme da meer moeten doen..abn is mien tolle nie wé :oops:
ik spreken ol heel ze levens brugs...en ik oeden dadde in ere.. :wink:
alé,ken ol kommisies gedoon ,van kaan gin toespieze mer in uus leah :lol: :lol:

hoshinkido

19 mar 2015, 17:29

eest en voerol (vooral) komme'k me matje davang beterschap wensen :wink:
want k'zitten ol heel de dag ip em te pezen :(
k'weten nie oe lange dajje in t'ospitol moe bluven :roll:
en dat moeilik is om un t'wa te loten weten..mor angezien dajje gezéed det,
dat de WiFi ip nie vele trekt dor??? veroender stalle'k (veronder stel )
dajje onze berichten misschiens kan lezen moot.
kom mor eugow thuus zulle :wink:
Gast

19 mar 2015, 20:52

Joa hosh, ich wens ozzen (onze) Davang oech a spoedig herstel toe!!

Ich ben den hielen (hele) daaaag op trot (er op uit) gewest, oem 19 uur was ich pas trug thuis, amaaai, what a day.

Zal heeje mer ni schreeve woar ich euveral gewest ben, dje weet nooit wie der allemoal mie lest hé!

We bleeve me drei die gjan dialect schrijven en gjan zoe converseren, denk da de minse da ni gjan doen of zoe iet.

Hosh, béééééste vriend, tot meurge hé, sloapwel en gij oech hé Davang!

davang

19 mar 2015, 20:58

't is nie zo slicht of dan ze gepeist an, kezien nog e klé bitje blauw an me nogen en me nore is wok nog oltiet azo rood gelik e tomatte ...'k zien olgliek olwere ebitje gelik vroegre... :D

Wodde istre gebeurt, 'k ging in ne assenseur mè miene moat, ineneké stoat tre è medam juste achtre me om wok in de lifte mee te gaen...
Mor wukke medam zeg, zat ne ferme voruit wéje, me nogen viel oast ut undre kassen...

Ze bekiekte zie mie menne ne blik, ke peisde dakke keure an, mok zoen nu wel ol meugen wet'n dak vele keure en, mor oltiet keure vo te wagten...

Ineneké vroeg ze an mie "wil je op één duwen"... :roll: :o 8O
In gene tiet akkik dadde subiet gedaan...verdre wete kik van niet ne mee...ken verzekerst up de verkeerde één geduwd é...
Mien moat é wel ne foto getrokken van die medam...

Afbeelding

Mor allé, kzien blie dajje giedre copasje eet mè mie... :D :lol: :lol:
Gast

19 mar 2015, 21:18

Ich begreep oech davang, doewe (daar) kunt ge serieus ziek van weurre!!

Ondeugd, ligt ge nu eg, eg, in de kliniek of moakt dje oez (ons) bloasjes (blaasjes) wijs?
Ich ben content da dje precies toch ni erg ziek zeet zur, kiert (keer) moar rap trug noa moeder de vrouw!

davang

19 mar 2015, 21:33

:lol: :lol: :lol: ke gaent niemé doen...belooft... :oops:
Kweun nu wel dichte bie de klinieke, passerendre olle dage, dawel, mor ke zoen verzekerst nie durven up zukke vrimde knoptjes duw... :oops: :lol:

hoshinkido

20 mar 2015, 11:01

Afbeelding

j'et gie getwieffeld wal'k van die knoptjies je most duwen é,t'is nie moeilik ,dajje ene ip je fentinele(rolluik) gekregen ét :lol:
je wit da nu voe lotere..osje je nog un ké in de lifte stapt,brilletjie ipzetten ,ton zie je de juuste knoppen :wink: :lol:
ja leah ,wit je worom danze hier nie durven schrieven in under dialect???
awal om danze te preuts zie'n :wink: ,ik vagen dor ol mien voeten an zulle :?
davang je ka nie geleuven oe blie dak ik zie'n é..dajje derwere bovenip ziet :wink: :D ter vold un heel pak va m'n erte (hart)