ZOEKTOCHT IN ONS LANDJE
-
Sita
Voormalig hoofdkantoor van de Nederlandsche Handel-Maatschappij (NHM)
aan de Vijzelstraat in Amsterdam ?
aan de Vijzelstraat in Amsterdam ?
-
Valentijn65 - Lid geworden op: 07 feb 2012, 18:57
Verrassend snel hoor Sita!
Tegenwoordig is dit 't Amsterdams Gemeente Archief.
Het blijft 'n prachtig gebouw!
Kijk nou!!
-
Sita
Dan was mijn antwoord toch fout ?niavlys schreef:Het is het Conference Center in Amsterdam, de hoofdingang.
-
niavlys - Lid geworden op: 01 jan 2014, 12:08
Sita, dat Conference Center in Amsterdam is ook in de Vijzelstraat, en ik heb gezien dat Valentijn nog niet gezegd heeft wie het nu juist heeft.
Maar dat van die Landveruizer is juist, maar ik wist niet dat het omgewaaid was want die foto komt van mezelf en er wat afgknipt.
Maar dat van die Landveruizer is juist, maar ik wist niet dat het omgewaaid was want die foto komt van mezelf en er wat afgknipt.
-
Sorry Sita en Niavlys;
Sita had het goed. Dat het gebouw van een bank was geweest wist ik. Maar de N.H.M (Nederlandse Handel Maatschappij) wist ik niet.
En dat van die landverhuizer en het Conference Center moet ik nakijken. Ik heb van éne, noch van 't andere ooit gehoord.
Ik kom er nog op terug.
Sita had het goed. Dat het gebouw van een bank was geweest wist ik. Maar de N.H.M (Nederlandse Handel Maatschappij) wist ik niet.
En dat van die landverhuizer en het Conference Center moet ik nakijken. Ik heb van éne, noch van 't andere ooit gehoord.
Ik kom er nog op terug.
Kijk nou!!
-
Het 'Conference Center' bevindt zich in het RAI-gebouw. en die 'Landverhuizer' kan ik niet vinden.Valentijn65 schreef:Sorry Sita en Niavlys;
Kijk nou!!
-
Sita
Die landverhuizer was het juiste antwoord van chérie op de opgave van niavlys, Valentijn.Valentijn65 schreef: en die 'Landverhuizer' kan ik niet vinden.
Dus alles opgelost nu