Kettinggesprek
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
voe nor un t'woorste te goon= om ergens naar toe te gaan leah
moejje mo ip twé (twee plaatsen)plekken vermageren zeg je??
wil da zeggen ..van voren en van nachteren ,of van benéen no beuven?
(van onder en boven)..je mag nie stoppen achter un dag of 2 é leah,je moe vul oekden zullen (volhouden hoor)
awal t'is formidabel goe wir buten....mo morgend kriegen we zipsop (regen)
dus vanden noenend gok ip me terrasse liggen ..en de reste loten brunen..anders zie'k gelik un zebra mé striepen
moejje mo ip twé (twee plaatsen)plekken vermageren zeg je??
wil da zeggen ..van voren en van nachteren ,of van benéen no beuven?
(van onder en boven)..je mag nie stoppen achter un dag of 2 é leah,je moe vul oekden zullen (volhouden hoor)
awal t'is formidabel goe wir buten....mo morgend kriegen we zipsop (regen)
dus vanden noenend gok ip me terrasse liggen ..en de reste loten brunen..anders zie'k gelik un zebra mé striepen
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Gast
Buik, bille hé hosh!
't Was eg zoumers vandoug, ma oep de bus was t vuil te werm, moar eg gepuft heub ich noch ni, da begint pas op 30 grade.
Het git (gaat) hiel goet me men regiem, zal meurge al wel ne kilo zen afgevalle, 's ouvends is het moeilekst, daaaan heub ich veur vanalles goesting, ma ich haaaa wel vol zur.
En ich eet nu mer 3 stukke fruit per dag en 100gr brood per keer, 't zal wel lukke.
Slopt wel hé hosh en davang, teed voor den tv! Tot meurge!
't Was eg zoumers vandoug, ma oep de bus was t vuil te werm, moar eg gepuft heub ich noch ni, da begint pas op 30 grade.
Het git (gaat) hiel goet me men regiem, zal meurge al wel ne kilo zen afgevalle, 's ouvends is het moeilekst, daaaan heub ich veur vanalles goesting, ma ich haaaa wel vol zur.
En ich eet nu mer 3 stukke fruit per dag en 100gr brood per keer, 't zal wel lukke.
Slopt wel hé hosh en davang, teed voor den tv! Tot meurge!
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Morg'n hoat ebitje koeldre zien, zeggen ze toch, ken vandaege wel miene kop gelik verbrand, jes zo road gelik e bleke tomatte...toe wel geen zéér wije.
Ken nog vele werk te doen, ge kut aest nie gelov'n wodde datre an ehus ollemael moe gedaen worren...
Klaegen nie zulle, mor kevoel wok dakke olle jare oedre werden...en ge kut dadde gelijk nie tegenoen...
allé, wok ne goeie navond, slap wel é ollemale...
ke zien echt moe..
Ken nog vele werk te doen, ge kut aest nie gelov'n wodde datre an ehus ollemael moe gedaen worren...
Klaegen nie zulle, mor kevoel wok dakke olle jare oedre werden...en ge kut dadde gelijk nie tegenoen...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
echt moe zie'k ik nie..ik rusten antieden un ké(rusten op tijd)
davang me zie'n miender gelik olle twee t'zalfste..ik worden euk zo rood gelik un tamatte..en k'un brunen nie é zeg...ik verstoon da nie zé
alé drienken pertangs olle daggen ..4 of 5 tassen kaffie,omda ze zeggen dajje dor
euk van kan brunen
,t'go verzekers de juuste kaffie nie zien ,dak drienken
....ken gisteren me notto gestofzuugd met de stofzugere
t'was nodig...mé ol die vulighééd (vuiligheid) ip dat dak van de carre four
das van die terremak é.(asfalt) en die korreltjies plakken ton an je schoenen
in t'vervolg doek me schoenen of zé ,vordak instappen in me spleetoge instappen
davang me zie'n miender gelik olle twee t'zalfste..ik worden euk zo rood gelik un tamatte..en k'un brunen nie é zeg...ik verstoon da nie zé
alé drienken pertangs olle daggen ..4 of 5 tassen kaffie,omda ze zeggen dajje dor
euk van kan brunen
t'was nodig...mé ol die vulighééd (vuiligheid) ip dat dak van de carre four
das van die terremak é.(asfalt) en die korreltjies plakken ton an je schoenen
in t'vervolg doek me schoenen of zé ,vordak instappen in me spleetoge instappen
-
Gast
Hosh
Vuil rauwe worteltjes ete, dor wordt ge bruin van.
Ik lust gien rauwe worteltjes, geen bruine teint dus!
Davang
Dje het gelijk, om een huis goet te onderhoude, da vraagt inzet en vuil werk.
Ich ben goan shoppe vandoug, toch noch hiel schoen wier, hopelek meurge oech noch.
Slopt wel hé manne!
Vuil rauwe worteltjes ete, dor wordt ge bruin van.
Ik lust gien rauwe worteltjes, geen bruine teint dus!
Davang
Dje het gelijk, om een huis goet te onderhoude, da vraagt inzet en vuil werk.
Ich ben goan shoppe vandoug, toch noch hiel schoen wier, hopelek meurge oech noch.
Slopt wel hé manne!
-
Manne toch, worom wil je giedre oltiet zo brun werd'n...de brunne of dedeze met e bitje kleur wil zuste tomgekeerde, zie wil wit werren...
Hoske, ke brun ik zelfs deur de wint...mor ke moet'n eest e bitje rood werren..
Zeg leah, ke vrag'n mie of tegen wodde dajje gie oltiet goat tegen gan choppen...dat is nie goet vor je toppen van je schoen wijje...

Hoske, ke brun ik zelfs deur de wint...mor ke moet'n eest e bitje rood werren..
Zeg leah, ke vrag'n mie of tegen wodde dajje gie oltiet goat tegen gan choppen...dat is nie goet vor je toppen van je schoen wijje...
-
zoe ze zie da kunnen dé..sotten?
je moe do voren wal voetbolschoenen andoen zulle..of jet gebroken tenen
ken no t'zand gewist vandeneuctend..pffffffff vil volk was ter do
ken eest roenktgeleupen tussen de kraamptjies..en ken ton no de simon steve platse gewist..achter un kaffietjie of twee..en ne goeie schotse wieskie
..awal da smakte wé
en ton ek de nottobuus gepakt nor huus ..en kaant am me rekkere ,de kattelienebrugge stond omeuge (omhoog)
,eer dan die bootjes gepassird woren
.worom verbieén ze dat nu nie ip un zoterdag die brugge drooien zeg!
z'en toch tied genoeg in de weke ,voe te passeren zekers é
je moe do voren wal voetbolschoenen andoen zulle..of jet gebroken tenen
ken no t'zand gewist vandeneuctend..pffffffff vil volk was ter do
ken eest roenktgeleupen tussen de kraamptjies..en ken ton no de simon steve platse gewist..achter un kaffietjie of twee..en ne goeie schotse wieskie
en ton ek de nottobuus gepakt nor huus ..en kaant am me rekkere ,de kattelienebrugge stond omeuge (omhoog)
-
Gast
Goede avond here,
Het djielies (jullie) oech genote va het zonnige weekend, nogal a weerke hé en t git noa wier wermer weurde.
Wa is 't zand hosh, is da 'n markt of zoe iet?
Ich shop davang, ni schoppe, da's slegt veur de schoene en veur de tene.
Hosh, men daughter is disse middag hier gewest, ze vroagt of da dje in de zomer mee goat noa Marokko?
Weet het mer te zegge hé, en daaaan zeker zeurge voor zonnekreem met factor 50!
Tot meurge, slopt wel!
Groetjes,
Het djielies (jullie) oech genote va het zonnige weekend, nogal a weerke hé en t git noa wier wermer weurde.
Wa is 't zand hosh, is da 'n markt of zoe iet?
Ich shop davang, ni schoppe, da's slegt veur de schoene en veur de tene.
Hosh, men daughter is disse middag hier gewest, ze vroagt of da dje in de zomer mee goat noa Marokko?
Weet het mer te zegge hé, en daaaan zeker zeurge voor zonnekreem met factor 50!
Tot meurge, slopt wel!
Groetjes,
-
Oeieoeiejoe...
hoske naer Marokko...we gaen em rieken toet ier...ge wit giedre zekerst nie oe warme dat gundre ke zien...en je brunt ier ol nie...
Voila leah goat olwere gan slopen...tis mè ruze ovend gewor'n...
Voila leah goat olwere gan slopen...tis mè ruze ovend gewor'n...
-
t'is mé ruze avond gewist joot..mo me zien olgeliek were moondag vandage é
..leah t'zand is inderdood woor dat der de zoterdag markt is,das goed gekend wé
oejje no marocco zeg je ???? moek kik ne tapiet (tapijt) meedoen euk?
ik zien gin tapietlekker zulle,(tapijtlikker) ik zie'n mien dor nie olle dagen;3of 4 keren bidden ,en da eten do..pffffffff ,vil béééééééh vlees é(schapevlees)
ken liever me biefstik wé
en wien got ter mien insmeiren mé zunnecreme ?..ik kunnen olgeliek niet am me rik é.(ik kan niet aan mijn rug)
ik zoe'n gerne meewillen ...mo k'zien ant twieffelen
de vorige reeze was zo geestig..mé heel de bende..
oejje no marocco zeg je ???? moek kik ne tapiet (tapijt) meedoen euk?
ik zien gin tapietlekker zulle,(tapijtlikker) ik zie'n mien dor nie olle dagen;3of 4 keren bidden ,en da eten do..pffffffff ,vil béééééééh vlees é(schapevlees)
ken liever me biefstik wé
ik zoe'n gerne meewillen ...mo k'zien ant twieffelen
de vorige reeze was zo geestig..mé heel de bende..
-
Bende volk up de mart in Brugge, ken doar gewist zaterdage...
Ken toen wis gan eten in 't gulden spoor, nie slicht en nie te diere, twos goei kabeljouw, me vruwke é biefstik geten.
Ze sloeg ineneké up me vingers, moesten van eur friten bluven...
Ke zien je ol vlieg'n hoske up da tapiet...mak mor dajje ne pisdoek an doet...ke zoen nie durv'n, gie wel leah..

Ken toen wis gan eten in 't gulden spoor, nie slicht en nie te diere, twos goei kabeljouw, me vruwke é biefstik geten.
Ze sloeg ineneké up me vingers, moesten van eur friten bluven...
Ke zien je ol vlieg'n hoske up da tapiet...mak mor dajje ne pisdoek an doet...ke zoen nie durv'n, gie wel leah..
-
Gast
Neije zur davang, gin vliegend tapeet vor mich, ich heub danige hoogtevrees!
Ich goan ni noa Marokko hosh, de meiskes goan doar hinne (heen).
Noa Marrakech!
Ge zeet toch ginne Marokkaan, wa zou dje daaaan 3x per dag moete bidde?
Het ete, tja, da's persounlek hé, ich veng (vind) couscous oech te droug, schapevlies veng ich hiel lekker.
Wie weet wa ze noch allemoal heube, tajines heeje en tajines douwe.
Zoe davang, ur vrouwke het oep ur vingers gekletst, ich zit oech alteed an menne maaaaan zen fritte, maaaa dieje derft (durft) ni oep men pikkelkes sloan want daaan kregt 'm en smeer trug.
Alée, sloptwel manne, een drukke wiek waaaacht oep mich!
Toedeloeeee!
Ich goan ni noa Marokko hosh, de meiskes goan doar hinne (heen).
Noa Marrakech!
Ge zeet toch ginne Marokkaan, wa zou dje daaaan 3x per dag moete bidde?
Het ete, tja, da's persounlek hé, ich veng (vind) couscous oech te droug, schapevlies veng ich hiel lekker.
Wie weet wa ze noch allemoal heube, tajines heeje en tajines douwe.
Zoe davang, ur vrouwke het oep ur vingers gekletst, ich zit oech alteed an menne maaaaan zen fritte, maaaa dieje derft (durft) ni oep men pikkelkes sloan want daaan kregt 'm en smeer trug.
Alée, sloptwel manne, een drukke wiek waaaacht oep mich!
Toedeloeeee!
-
zoe je nog ip je vint z'n viengers sloon leah?
jawadde nu kriege'k ik beneuwd wé van joen
ken zoterdag achter blommen gewist voe im me blombakken ;no moldegem
bie bomberna,en men ton terplatse ..pannekoeken geten ..t'smakste wé
en van dor uut ,zieme tons no intratuin gewist euk...juuste ne ké gon kiekken ,onze dor nietend aan ..die me aanstoend é,kworen rap were buten zulle,zen dor gin pannekoeken
leak Marokko is den ieslam é..en ik zien do nie voren wé,on de meestjies ne ké nor spanje goon ..ola mo ton gok mee
jawadde nu kriege'k ik beneuwd wé van joen
ken zoterdag achter blommen gewist voe im me blombakken ;no moldegem
bie bomberna,en men ton terplatse ..pannekoeken geten ..t'smakste wé
en van dor uut ,zieme tons no intratuin gewist euk...juuste ne ké gon kiekken ,onze dor nietend aan ..die me aanstoend é,kworen rap were buten zulle,zen dor gin pannekoeken
leak Marokko is den ieslam é..en ik zien do nie voren wé,on de meestjies ne ké nor spanje goon ..ola mo ton gok mee
-
Gast
Joa hosh, we kletsen al eens op mekaars vingers, om te lache hé, be ons weurd er vuil gelache, we houde va humor.
Davang ze vrouwke zal da oech wel gedoan heube veur de grap.
Dje moet va mich giene schrik heube, ich bin noch zoe a lief vrommes (vrouw-mens).
Veur half mei gin bloembakke buite zette, 11, 12, 13 mei kome de ijsheilige noch, da zen gien simpele manne zur, 't kan daaaan nog vrieze en sneeuwe, vanalles kan het daaan nog doen.
Ich gon potjes met lavendel oep men terras zette en nen nie te grote buxus, da riekt zoe goet hé!
De meiskes zulle daaan wel zoender oech noa Marokko goan, ze zulle wel grinsen (wenen) as ich het hun loat wete!
Tot meurge of zoe!
Davang ze vrouwke zal da oech wel gedoan heube veur de grap.
Dje moet va mich giene schrik heube, ich bin noch zoe a lief vrommes (vrouw-mens).
Veur half mei gin bloembakke buite zette, 11, 12, 13 mei kome de ijsheilige noch, da zen gien simpele manne zur, 't kan daaaan nog vrieze en sneeuwe, vanalles kan het daaan nog doen.
Ich gon potjes met lavendel oep men terras zette en nen nie te grote buxus, da riekt zoe goet hé!
De meiskes zulle daaan wel zoender oech noa Marokko goan, ze zulle wel grinsen (wenen) as ich het hun loat wete!
Tot meurge of zoe!
-
Ken nie gewacht toet morgen...ken grond gekocht met e deel van derfenisse van n' nonkle van me...ne sukkre nonkle noem ze dadde...

Kgaen wel vele moet'n drup werk'n, ke weten nie ok nog vele tiet gaen en om ier te kom..

Kgaen wel vele moet'n drup werk'n, ke weten nie ok nog vele tiet gaen en om ier te kom..