Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

12 mei 2015, 11:28

ejje gin blommen hed van je vintjie leah :?: awal santé wé :D
da zoe'k kik nie kannen é,ik keupen af en toe un boekeetjie blommetjies ,azo mo..da moe do voren gin moedertjiesdag zie'n..
en wa ejje gekregen van je dochtere die vele ip réze goot? :lol:
euk nietend? :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

12 mei 2015, 21:08

Zet ur brilleke es oep hé hosh, ich heub toch geschrieve wa ich va men doughter gehad heb.

Bloeme kope, om de kat ze te late kapot bijte, wieje zin mer erme minse zur!!

Davang, toch ni goan weije (waaien) hé joeng!

Ich heub vandoug ijs goan ete, da is goet veur de lijn en meurge rij ich me de lijn voor men lijn hé davang!

Toedeloeeee!!

davang

12 mei 2015, 22:09

Makt ogliek dajje nog etwadde ovreoet é van je lijn...te maegre ziek wok nie geerne... :roll: :lol:
Néek, ke zien nie "goan weije".. :roll: ken veeeeel te vele werk, zundag kwàam ze were mè heel de bende, zan wel ollemaele ne bokké bloem mé vor me wuvetje, ze wiste nie waer ollemoale te zet'n, dre wos wok ne bong bie om je ne dag te laeten 'verwennen'... :?: :roll: wuk danze doar ollemale mè je utsteken...keverstaent zelfs ollemaele nie...en kemoete mé é... :roll: :(

Ke doen ekikke dadde wok hoske, ze bringt zie nu entoeneké ne bokké bloem mee...ze moese zelve kopen é... :roll: :wink: :lol:

Ken gistren en vandaege de zoldre (meugen) kuis'n...gelik olle jaere... :(
Wat niet al lachend kan gezegd.....

hoshinkido

13 mei 2015, 10:58

olle joren gok kik mien zolder nie moeten kusen wé..k'en gin zoldere :lol:
t'is ier ollemolle platvloers é, 8O :)
en je vreuwtje ét un cadeaubong hed dé..en gie ét spek an je benen voe mee te goon mé ur :lol: :lol:
mien vreuwe ,ét da verlede jore hed ,van me zeune...t'was lik un nieve vreuwe dak aan ,osse were kwam 8O heel ipgezet..kworen ant twieffelen ost wal ur was,dak were kregen :o :wink: :lol:
ze was zie stief kontent zée ze,mo das nie goekeup wé :?
best dat mor ene ké in ne joor is :wink: :lol:
ze maggen vo m'n vodertjies dag euk un bong geven..vor un thaise massage :oops: ,dat zoe wal deugd doen vor un ké :wink: :lol:

davang

13 mei 2015, 21:27

Ottet mor vo ene ké is...ewwelja, woarom nie é... :wink: zeg.. :roll: :oops: woar vrieven ze toen ollemole...biest e massage... :oops:

hoshinkido

14 mei 2015, 09:17

binst de masage ...moejje je heel ontspannen,binst danze mé d'olie
overolst je n'invrieven ,van voren ,en ol achtere..en dad deugd doet ..
kanne'k je garanderen wé...en ze klapt ton tegen je ..mo k'un verstoon ur nie :roll: thais is un rare tolle wé,ik kennen juuste n' wordtjie ..loempia,
mo ze kent ur stiel zulle,..vrieven da ze kan é..nie te doen ,nie te doen :)
:wink: :D
Gast

14 mei 2015, 11:36

Heb je dan al een Thaise massage laten doen hosh?
Ik heb één keer een massage laten doen, ik voelde me achteraf net een sardien en ben gelijk onder de douche gesprongen.

Ben weer ABN aan het babbelen!

Ich heub oech giene zolder, toen ich noch a kind was vertoefde ich gjan op de zolder thuis, al die onbekende dingen uit laaaank (lang) vervloge jaaare.

Davang, twie kilo zen der toch wier af door gistere met 'De Lijn' rond te hosse.

Fijn laaank weekend gewens veur iederien!

hoshinkido

15 mei 2015, 13:15

jaak leah ik ken ol un thaise massage hed ,mo achterno
ék mien euk gewassen wé..anders worden je kleren vuul é :?
en ik zie'n gérne preupere zulle..je wit mo nooit é :wink: :lol:
mo eerlik gezéed..je ziet toch un heel andere mens achternoor ,ojje gemassérd zie't van zo'n thaise 8O
en die massage salong van die thaise..is nie verre vamme nuus,
ze splikt nie goed iengels,juuste gelik of da ze ne warme petatte in ur moend éed :?
Gast

15 mei 2015, 20:36

Amaai hosh, ne hete patat in hare mond, die zal wel wauwelen.

En voetmassage of een hoofdmassage wil ich noch wel ma die olie oep me leef (lijf), niks veur mich.

Ich heub gelieze da de bloedprocessie in Brugge afgelast is, wel jammer, 't het gistere toch ni geriegend en vandoug oech ni, schoen wier, en die wiermanne en wiervrouwe mer zegge da het got regene, ich geleuf die ne meeje zur.

Davang, ich vind da ech tof da dje me ur vrouw mie goat noa zoe e welnesscentrum, da wilt menne maaaan dus ni doen!
Och joa, ze heube allemoal hun gebreeeke hé!

Noa wieral weekend, ich heub den hielen doug gedach da het vandoug zooooterdag was!

Sloptwel veur strakke hé minse.

hoshinkido

16 mei 2015, 10:06

jamo leah ,t'éed ier wal geregend wé in brugge! :) je weund gie zekers in spanje dajje zo warme et? :roll: best danze de stoet ofgelast en :)
ol die sieke kleren,en oede kleren kosten vil gald wé :?
da kom nie van de C&A of de ZEEMAN é :wink: :D
neen ik willen ne volledige masage..van kop toe teen ,achter noor ozze'k
ton thuuskommen ,doek ol m'n kleren of...en gok oender de doesse...
en wassen me van kop toe teen mé badzepe.
van da plakt die olie :D
t'begint ier were te spetteren buten :( ,en t'is nog voe 1O dagen slicht wir.
ik lusteren wal nor sabientje hagendoorn zulle,ur gelove'k oltied :wink: :lol:
alé k'gon eest m'n oor dreugen ,van t'is nog nie heel dreuge van oender de doesse..de reste wal :lol:

davang

18 mei 2015, 22:03

Awal...zieje giedre ol gan slopen... :roll: tis ier stille zulle, of is hoske ant smelten deur de natte... :roll: :lol:
Twos gistren ier zunnebrand... :) vandoge wos de zunne verzekerst were naer leah eur streke om te schien...

Vor mie is de besten om 't were te vorspellen deen dajje up vtm dikkers kunt zien, kun z'n name nie ol tegoet utspreken, kgaent eké proberen zulle...dehenenauw, neen Dehenauw dadde is betre...en juste :roll: :)

Kun em wok vele ore'n up radio 2, tis de enigsten die zondre etwodde te zevren zegt lik dat tis, nie dakke eké dre nie tegen zoen kun onze dre klugtjes bie vertellen zulle, mor né, dendien, David, zegt oltiet klaer en duidelik... en meestol juste é...ke zeg'n wel "meestol" é... :wink: :D

hoshinkido

19 mei 2015, 10:33

meestol ist oltied juuste,ostjie zegt t'go regenen..ist van dadde...

of je god de koekd d'en ,awal t'is van dadde..kent goed zitten ..oesten ,niezen,ne snotvollienge..ollemolle voe nietend hed :P
oost nie kannen slapen vande nacht,k'zien ipgestoon roenkt de twolvenolf(12H3O) me neuze die verstopt zat..verd... :x
mo ken hier van olles tuus liggen ,dreupels ,pillen..zakdoeken.. :)
Gast

19 mei 2015, 17:03

Joa, hosh, verzeurgt oech daaaan mer goet, zoe da het gien bronchite wordt.

Davang en hosh, heeje is dus oech ne zieke, tis de kat, ze het den afgang, heur derme ligge in ne knoup (knoop).

De dierenarts is heeje just gewest, ze het en spuit gehad en moet gedurende 5 dage pillekes inneme.

Daaa zal noch wa geeeve, ze houdt ech ni va pillekes slikke, erm beeske.

In 't wiekend ben ich goan werke in het nief appartemeeent, mich verveele is noch ni veur seffes.

Tot meurge of zoe....

Vuil groetjes,

hoshinkido

19 mei 2015, 18:28

leah gojje verruuzen dé,nor un nief appartement meschiens? :?
kom je dichter weunen bie ons? :lol:
ja k'un zien heel goed ziek :( das van vriedag ol wé :? ken oost nie geslapen vannacht ,k'un kosten nie goed oosemen langs m'n neuze, olles is verstopt ,en ken ne zwore noest :)
mo tegen vriedag ,got wal beter zie'n peeze'k :roll:
vele rusten zegt den doktur,en da doek kik é :wink:
Gast

19 mei 2015, 20:42

Joa hosh, dje moet da letterlijk uitzieke hé, goed drinken (plat water!!) en veel rusten.

Ich goan inderdoud verhuize in juli en menne maaaan en men kat oech. We goan dichter bij de doughter woene en tusse de winkels, doa droom ich al zoe laaank van.

Ich woen al hiel men leve zoe afgelege en ich ben da in feite flink beu geworde, we blijve in het Antwerpse hoor, is thuishaven va menne maaaan hé en ich pas mich euveral wel oan.

Sloptwel, neem ne goeie grog!!