Kettinggesprek
-
Gast
Ich kan toch 6 weke wachte me men hoar te loate knippe zur hosh, zou aaaanders wel duur worde, oender de 85 euro gon ich doewe ni buite, as dje die prijze ziet tege vruuuger toen we joenk ware, amaaai seg!
Sloptwel hé hosh!
Sloptwel hé hosh!
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
ol vergeten ziejje nie wé davang
mo k'peesden dajje ziek was
k'zeggen in me n'egene....k'un oren niks mé..j'is verzekers ziek? da zoe best kannen é
.nein je moe je nie oengerust maken ,vergeten doeme
joen nie zé
.
leah 85€ je zie gie ne kostelikke veugel zulle amai
mien vreuwe betol mo 62€ ,waschen ,snien,en brusshen..en nog un tasse kaffie voe nietend derbie
ik betolle voe mien 23€ wassen snien en in model leggen,en euk un tasse kaffie voe nietend! die caiffeur van joen wil rap riekke worden zekers?
k'zeggen in me n'egene....k'un oren niks mé..j'is verzekers ziek? da zoe best kannen é
joen nie zé
leah 85€ je zie gie ne kostelikke veugel zulle amai
mien vreuwe betol mo 62€ ,waschen ,snien,en brusshen..en nog un tasse kaffie voe nietend derbie
ik betolle voe mien 23€ wassen snien en in model leggen,en euk un tasse kaffie voe nietend! die caiffeur van joen wil rap riekke worden zekers?
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Gast
Ah ja hé jong, dje moet hier vollen damp meebabbele hé, alée, hoe dek (dikwijls) moet djie ur hoar loate knippe en het dje nen hond of allein mor ne vis?
Stof genoeg oem te babbele hé davangske!
Hosh, zeed dje al wakker?
Stof genoeg oem te babbele hé davangske!
Hosh, zeed dje al wakker?
-
Gast
Joa ma hosh, ich loat men hoar oech kleure en mèchkes derin, daaan zit dje rap an 85 euro, en djat (tas) kaffee kreeg ich oech veur niks, alée, da zal wel in dieje prees (prijs) zitte zeker!
De zon is hier noch ni verscheene, tis mer doenkel (donker) buite!
De zon is hier noch ni verscheene, tis mer doenkel (donker) buite!
-
doenkere ist ier ook wé,ik pezen dat go regenen
mistjies ék ik nie nodig in mien oor
t'zien eerder meestjies die in me noor zitten..ken nog vil oor ip m'n hoofd stoon,en ier en do ne gries aartjie(hier en daar een grijs haartje)
mistjies ék ik nie nodig in mien oor
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
M'n naar is langst de kant'n, dus juste nevens men noren wok griesde, mor me keppe ziet dadde zuste geerne..
Ja leahsje, ke zien nu zuste gene die stiefvele klapt...tis nog gebeurd dadde we van Knokke noar Torrout réen(reiden), we geen lettre tegen mekoar an gezeit...pertank kusse zie nogol van eure tettre geven zulle...
Ja leahsje, ke zien nu zuste gene die stiefvele klapt...tis nog gebeurd dadde we van Knokke noar Torrout réen(reiden), we geen lettre tegen mekoar an gezeit...pertank kusse zie nogol van eure tettre geven zulle...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
tetteren kunnen z'ollemolle..en zekers omme der nie bie zie'n
steken ton watte in me noren ,en ik loten ze verder tetteren,ik horen ton biena nietend mé
wa zeg je...wa zeg je vrage'k ton
alé ik gon kiekken no me tillevisie ,van k'zie moe van ip die compjoetere te werken..van te schrieven bedoele'k
leah ,davang nog un agename navond voe joendere é,en toe loatere
steken ton watte in me noren ,en ik loten ze verder tetteren,ik horen ton biena nietend mé
alé ik gon kiekken no me tillevisie ,van k'zie moe van ip die compjoetere te werken..van te schrieven bedoele'k
leah ,davang nog un agename navond voe joendere é,en toe loatere
-
euk ne schone wekend gewenscht leah ,olgeliek dat ter nie vil schoons an te zien is wé..fleuwe zunne,griezde wolken
en morgend ist ol were zundag amai
,ne mensch ét niet an ne weekend pffff.
leah oe ist mé de meestjies,k'un oren der niet mé van? ist of messchiens?
en morgend ist ol were zundag amai
leah oe ist mé de meestjies,k'un oren der niet mé van? ist of messchiens?
-
Gast
Joa davang, de zomer loat wel laaaank op zich wachte hé, gin zon te zien, wieral niet!
hosh, de meiskes hebbe het druk, donderdag vertrekke ze veur 4 dage "Werchter", die va mich is heur gistere noch shorts goan kope, ze verwacht vuil zon, gon drek (direct) es noar het wierberich kijke sé!
Alei, zon of gien zon, toch ne schoene zondag gewens!
hosh, de meiskes hebbe het druk, donderdag vertrekke ze veur 4 dage "Werchter", die va mich is heur gistere noch shorts goan kope, ze verwacht vuil zon, gon drek (direct) es noar het wierberich kijke sé!
Alei, zon of gien zon, toch ne schoene zondag gewens!
-
Gast
Oei, ich haaaa pastoor ni zien stoan.
Ich ben oech ne Limburger pastoor en toch verstoan ich oech ni!
Ich ben oech ne Limburger pastoor en toch verstoan ich oech ni!