Alfabetten
-
tante Tina - Lid geworden op: 17 sep 2007, 18:48
U Uitgezonderd deze week, dan was het racen om nog redelijk droog terug binnen te geraken 
Make today something to smile about tomorrow
-
X x-aantal jaren moeten wij onze pa al missen 
-
V Voor iedereen, een smakelijk eten gewenst

-
Stan* - Lid geworden op: 08 nov 2007, 16:58
S Stan heeft nog geluk ..............de pijn valt nog mee , maar de plaaster is te groot en te zwaar , het is een open plaaster , moet binnen 14 dagen al vervangen worden.....
Werd geopereerd door dokter Pieter Dhooghe, sportdokter , voor spierletsels en pezen , zoon van beroemde vader de heer Michel Dhooghe , voorzitter van club brugge
Hij heeft de pees terug aan elkaar gezet ,binnen vijf weken zou dit allemaal achter de rug moeten zijn , zo zei hij mij , volgens een speciaal procede......
dom geweest hé , een banaal overslaan van je voet , je verbijt de pijn, ik moest al over drie weken geweest zijn , dan was het nu al gedaan , ik bleef volharden in de pijn , reed met de fiets , voelde nu en dan een scheut , ook tijdens het wandelen in de champagnestreek , nu en dan , een flinke scheut .......
nadien blijkt dat dit de pees was die verder afscheurde.....op het einde had ik geen pijn meer , natuurlijk de pees was door, maar ik liep mank, had ik moeten nog een paar weken verder lopen , had ik een blijvend letsel zo zeiden ze me nog , dus ja , hartstikke dom geweest hé
leukste was mij laten wassen door de verpleegsters
Werd geopereerd door dokter Pieter Dhooghe, sportdokter , voor spierletsels en pezen , zoon van beroemde vader de heer Michel Dhooghe , voorzitter van club brugge
Hij heeft de pees terug aan elkaar gezet ,binnen vijf weken zou dit allemaal achter de rug moeten zijn , zo zei hij mij , volgens een speciaal procede......
dom geweest hé , een banaal overslaan van je voet , je verbijt de pijn, ik moest al over drie weken geweest zijn , dan was het nu al gedaan , ik bleef volharden in de pijn , reed met de fiets , voelde nu en dan een scheut , ook tijdens het wandelen in de champagnestreek , nu en dan , een flinke scheut .......
nadien blijkt dat dit de pees was die verder afscheurde.....op het einde had ik geen pijn meer , natuurlijk de pees was door, maar ik liep mank, had ik moeten nog een paar weken verder lopen , had ik een blijvend letsel zo zeiden ze me nog , dus ja , hartstikke dom geweest hé
leukste was mij laten wassen door de verpleegsters
M U Z I E K brengt mensen samen
-
lila - Lid geworden op: 11 mei 2005, 18:55
ja we wachten soms te lang...en die pijnscheuten dat had ik ook eens in mijn knie, moest toen ook veel vlugger naar de dokter geweest zijn....maar ja.....uitstellen hé. Gelukkig kan alles nog hersteld worden
"Bezit je niet wat je op prijs stelt, stel dan op prijs wat je bezit."
te kunnen wensen