kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

19 nov 2015, 20:17

Oei davang, is da zoe, das ni zoe goet hé, brrrr.

Ich moest gistere avond nog weg, hoorde da er een bomauto op de rink (ring) stond, voelde mich helemoal ni meer gerust, ne mens durft amper noch buite te goan. Wa ne wereld, eg triest.

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

20 nov 2015, 10:01

triestig ist inderdood leah..mo dovoren gok nie thuus bluven zulle,
os die makakken pezen ,danze ier boos gon spelen??
got ter vil volk moeten kommen kiekken :x
ne mens mag verdomme biena nie mé ip strote lopen é?
me zie'n der bielange nog nie van of van die bandieten. :)
alé ,t'is vriedag vandage,me gon nie mé zagen.
sebiets gok comissies doen ..ken vele nodig..dus euk vil geld voe te betollen.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

21 nov 2015, 17:48

Ich kan moeilek stoppe me zage hosh, ich ben redelek boos. Dat, en dat en dat weurd afgelas veur de veiligheid ma men doughter moet euvermeurge noa Spanje, ich begreep die firma ni da ze hun mense an zoe risico's blootstelle. Da weurd een wiek va schrik heube.

Hed dje veul gekoch oep de kersmert? Ich ben just in den Action gewes, heub e schoen kersstuk gekrege va doughter. As de kat er noa mer wilt afbleeve. Katermans het nochtans oech iet gekrege oem mee te spele.

Hopelek veur meurge "nen droge zoundoug" gewens, wa e wier, ......

davang

21 nov 2015, 19:21

Ja, wukke were, mor ge vergit zekerst datet ol herfst is é... :wink:
We zien ebitje te veel gewent geword'n , 't is nu were lik dat zoe moet'n zien...regen wint oogle en snjèw en nogeké wint...
Wiedre kun nu ol moeilik de kestebwoom zet'n é :roll:, ke zien ol zworte piet mè ze mutse an de bwoom opren... :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

22 nov 2015, 17:45

Merci veur de talrijke geruststellingen, ich gon men wiek va schrik tegemoet!

davang

22 nov 2015, 19:02

Ke weetn leah, tis nie geestig mé lik of dat ollemale droait en keert, otmoe gebeur'n goat wok gebeur'n, wodde dajje wok mor doet... :(

Mor lat et nie tevele an je nerte kom, ken ier e klugtje int zuivre Wesrtvlams...oit nie verstaet moeje tmor zeggen é...

Ik stond gisteren aan de lichten ...
-----------------------------------------

'k Stoan gistern aan de roo luchten achter zuk een ottootje zonder ploate, ge weet wel, nen Aixam of zuketwot.

't Is groen en 'k zien dat'n de neiginge et voo te vertrekken, moar e bluuft stoan.

'k Zegge in mijn eigen, allej, tefèté is 't weere rood. Ja, lap, 't was zo loate!

't Verspringt were groen moar hij bluuft were stoan.

'k Zegge in mijn eigen, allej, straks is't weere rood veur den tweede keer. Ja, lap, 't was were van dadde!

't Wordt were groen en hij bluuft were stoan.

't Woartn nu beu , 'k Spring uut mijn otto e 'k klopn op zijn ruite en 'k roepn:

"Ei matje, stoa joen andfrein up misschien?"

"Benneen", zegt nem, ''Mo 'k stoan verzekers op een sjieklette!
Gast

22 nov 2015, 19:49

Normaal laat ik dat allemaal niet aan mijn hart komen Davang, maar dat een bedrijf in deze periode zijn werknemers naar het buitenland stuurt (Zaventem is ook Brussel), awel, dat begrijp ik niet.
Dochter is net buiten, morgen vertrekt ze, naar Spanje!

davang

22 nov 2015, 20:08

*leah* schreef:Normaal laat ik dat allemaal niet aan mijn hart komen Davang, maar dat een bedrijf in deze periode zijn werknemers naar het buitenland stuurt (Zaventem is ook Brussel), awel, dat begrijp ik niet.
Dochter is net buiten, morgen vertrekt ze, naar Spanje!
Kan me het voorstellen leah...het is toch je dierbaarste bezit op de wereld...
Heb ook een iets te verwerken, m'n vrouwtje moet morgen binnen voor een delicate maar hoogstnodige medische ingreep...een iets kan je nog doen...afwachten op de goede afloop, niet meer of minder.
Wel totaal verschillend met het vertrek van je dochter, maar met een mogelijks zelfde afloop...hoop doet ons leven... :)
Gast

22 nov 2015, 20:19

Oei davang, dat is niet zo leuk, ik duim voor je vrouwtje. Ik wens haar alvast een spoedig herstel toe.

Mijn hart zal niet normaal meer kloppen voor vrijdag, als ik dochter-lief terug zie.

hoshinkido

23 nov 2015, 09:45

niet ongerust zijn leah,je dochter komt gezoend were, :wink:
ik verstoon dat zulle,t'is je kiend é..ik zie'n euk azo wé,os me zeune weg is ip réeze..pffffffff;mo t'is lik dat liedje van die katte...maar de kat komt weer,ze kon niet langer wachten .de kat komt weer de volgende dag :lol:
davang das ne goeie ;mé die siekkelitte :lol: kosten em euk :lol: :lol:
alé t'eed ier serieus gevrozen vannacht 8O
Gast

23 nov 2015, 20:35

hosh,
ze is toch al veelig in Spanje gerokt (geraakt), 12° is het daar.

davang,
hoe is het met je vrouwtje, het ze den ingreep goet deurstoan? (goed doorstaan), da hoop ich va harte.

davang

25 nov 2015, 21:20

Dank je leah, morgen mag ze waarschijnlijk op haar kamer, ze ligt nog altijd op intensieve zorgen, ook moeten er nog verdere onderzoeken gebeuren.
Alles moest plots heel snel gaan, het gaat wel over een typisch vrouwelijke aandoening, verder zal ik er niet over uitwijden.

'k Zuln wel verzekerst een tiedje mindre kom computeren...kehop'n ier antieden nog eké te kun komeren, wok mè de hosh... :)
Gast

25 nov 2015, 21:47

Neem al je tijd maar davang, jouw familie betekent ook alles voor je, bij mij is dat ook zo, ik begrijp je dus.
Zorg goed voor je vrouwtje en dat ze maar vlug opknapt.
Vele groetjes en nogmaals veel beterschap en een vlotte genezing gewenst voor je echtgenote.

hoshinkido

26 nov 2015, 13:30

leah ,davang k'zien ier euk were,ken gin tied hed voe langs te kommen wé..sorry :oops:
mo k'zien blie dajje dochter veilig geland is in spanje,en kan je nu gerust zie'n :wink: :D
davang eest en voerol ..vil beterschap gewenst voe je vrouwe,en da ze goed mag genezen..vil sterkte gewenst..en me begriepen mor ol te goed ,dat da voorrang eed ,je vrouwe komt ip d'eeste platse,pc komt nadien :wink:
doe ze de groetjes van ons ,os je wilt 8)
Gast

26 nov 2015, 17:21

Joa hosh, doughter het het goet in Spanje, lope in t-shirt, buite zitte tot savonds, schoen wier, zon, ......
Meurge gon ze Madrid verkenne en savonds loat hopelek en veelige vlugt noar huis. Ze mist heur katjes schreef ze. Kan ich gelove natuurlek.

En hoe git het me oech hosh? Alles goet? Noch gin griep?

Ich gon meurge en spuit hoale be den doktoor, in men schouder, den ouwen daaaaag kan flink peen doen, artrose!!

Groetjes,