CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
We zijn weer vertrokken voor een nieuwe race naar de 10, hopelijk groeit het peloton toch wat aan want te veel lezers blijven nog aan de zijlijn staan.
Met zo'n geletterd klavier kan je de wapens tijdelijk doen zwijgen (7) naamwoord
Met zo'n geletterd klavier kan je de wapens tijdelijk doen zwijgen (7) naamwoord
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Een leuk en interessant spelletje, dat wel, maar ... dat ik weinig tijd heb om opzoekingswerk te doen, begrijp je wel hé :socrates schreef:We zijn weer vertrokken voor een nieuwe race naar de 10, hopelijk groeit het peloton toch wat aan want te veel lezers blijven nog aan de zijlijn staan.
Dank je wel, chérie
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Geletterd klavier - toetsenbordsocrates schreef:We zijn weer vertrokken voor een nieuwe race naar de 10, hopelijk groeit het peloton toch wat aan want te veel lezers blijven nog aan de zijlijn staan.
sneltoetsen gebruiken om in bestanden te bladeren
als de wapens tijdelijk zwijgen is er een bestand
BESTAND
-
Die was dan weer te doorzichtig, supersnel gevonden en correct gededuceerd. Ik zal dan maar weer een nieuwe bedenken.lotte1 schreef:Geletterd klavier - toetsenbordsocrates schreef:We zijn weer vertrokken voor een nieuwe race naar de 10, hopelijk groeit het peloton toch wat aan want te veel lezers blijven nog aan de zijlijn staan.
sneltoetsen gebruiken om in bestanden te bladeren
als de wapens tijdelijk zwijgen is er een bestand
BESTAND
-
Ha ha ! Eindelijk nog eens een nieuwe detective die het kleine clubje komt vergroten. Wat een entree ! Ik moet je wel teleurstellen, gemoedsrust heeft inderdaad het juiste aantal letters en is ook een zelfstandig naamwoord, maar niet het woord dat ik 'voor ogen had'. Nu vooral niet opgeven.denook schreef:GEMOEDSRUST
-
Ook een goeie gok lotte1 maar die blijft in dezelfde sfeer als de voorgaande. Dat is niet de goeie richting, zoek het elders, het is tegelijk veraf en toch dichtbij.lotte1 schreef:Aanvaarding ?