CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Weeral veel mogelijkheden maar wat ik bedoelde was inderdaad VERLICHTING en dat was zowel kortbij: gewoon het letterlijk wegwerken van het donker en veraf: de culturele revolutie die begon na de Middeleeuwen en die "de" Verlichting wordt genoemd of zoals Reini het hier interpreteert "het klaar zien"
Sorry dat ik nu pas reageer ik was een tijdje off line, zoals dat tegenwoordig heet.
Ik kan dus op zoek naar een nieuwe opgave.
Sorry dat ik nu pas reageer ik was een tijdje off line, zoals dat tegenwoordig heet.
Ik kan dus op zoek naar een nieuwe opgave.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Ik had de oplossing ook maar Lotte was me voor, maar ik denk doordat de spiegel een platte lens is, dat zij ons beeld andersom zet. Onze linkerkant wordt dan in de spiegel de rechterkant enz.socrates schreef:Er boenk op !!! Maar misschien maar één punt omdat er geen verklaring bij is ? Dat zal Chérie moeten beoordelen.lotte1 schreef:Spiegelbeeld ?
-
Dat is een zeer interessante verklaring Reini, maar je komt wel te laat, wie weet mogelijk krijg je toch één punt.Reini schreef:Ik had de oplossing ook maar Lotte was me voor, maar ik denk doordat de spiegel een platte lens is, dat zij ons beeld andersom zet. Onze linkerkant wordt dan in de spiegel de rechterkant enz.socrates schreef:Er boenk op !!! Maar misschien maar één punt omdat er geen verklaring bij is ? Dat zal Chérie moeten beoordelen.lotte1 schreef:Spiegelbeeld ?
-
Ik moet mij absoluut gaan herbronnen, ik maak ze de jongste tijd te gemakkelijk. Weer Boenk op !lotte1 schreef:Verplaatsen ?
woninggroepen - verschillende plaatsen
op afstand - ver
Waar moet ik ze blijven halen ?? Perfecte verklaring, proficiat lotte1