CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Bronkuur wat een zeldzaam woord ! Is wellicht inderdaad een Gallicisme maar helaas toch niet het woord dat moest gevonden wordenlotte1 schreef:Bronkuur
is een functionele - specifieke - aangelegenheid
beroep tegen vernietiging van een besluit-besluit dat iemand anders nam
en ook een kuur doen.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Ja, sorry dames maar jullie zoeken het te ver, een tip misschien, denk eens aan 21 juli.lotte1 schreef:Reini schreef:VOERTAAL ?
De taal die men dan gebruikt om elkaar te begrijpen als de ander normaal een andere taal gebruikt.
Socrates moeten we nu nog verder zoeken ?
-
Ja Lotte, is een gallicisme dat klopt maar is geen antwoord op de opgave, 21 juli was maar een tip, maar in de opgave is ook sprake van presidenten. Het gaat dus om iets wat die hooggeplaatsten soms kunnen of moeten doen.lotte1 schreef:Defilé
Is een gallicisme en een vertoning waar eminenten moeten aanwezig zijn
-
Ja we zitten nu wel op de goeie weg, maar we zijn nog niet helemaal schoon.Reini schreef:Presence ?
Zich presenteren voor het leger bv.
Deze opgave is weer zo makkelijk dat ze weer moeilijk opgelost raakt net zoals het Taalbad in de vorige
-
Ja weeral goed geredeneerd lotte maar dat moeten koningen dan weeral niet dus dat past niet voor beide personages uit de opgave. Niet opgeven, de aanhouder wint hier toch altijd. En ik heb so wie so al een nieuwe opgave klaar staan dus geef maar van katoen.lotte1 schreef:Campagne
Voldoet aan gallicisme aan aantaal letters en misschien ook aan wat presidenten moeten doormaken
-
Nu wordt het wel heel warm lotte, nog even doorzetten, Maar dit soort bad is wel niet exclusief voor dat soort mensen, zij zitten dan trouwens in de schaduw, terwijl het gewone volk in de brandende zon moet staan.lotte1 schreef:Zonnebad
Gebeurt wel meer op 21 juli als het al geen regenbad is
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
SCHOUWEN ?
Moeten koningen zowel als presidenten doen, en het woord is ontleend aan het Franse : eschauder , ( het woord warm zie je daarin ), dat betekent wassen met warm water.
Ik denk dat deze klus nu proper gewassen en geklaard is, na de tip van 21 juli.
Zo niet, geef ik mijn pijp aan Maarten, of Lotte, of Chérie.
Moeten koningen zowel als presidenten doen, en het woord is ontleend aan het Franse : eschauder , ( het woord warm zie je daarin ), dat betekent wassen met warm water.
Ik denk dat deze klus nu proper gewassen en geklaard is, na de tip van 21 juli.
Zo niet, geef ik mijn pijp aan Maarten, of Lotte, of Chérie.