CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Nu moet je het ook niet meer weten want dat is wat koningen en presidenten soms uit vrije wil soms gedwongen door een protocol, moeten ondergaan. Zie je wel dat de aanhouder wint lotte. Proficiat voor je volharding;lotte1 schreef:Volksbad
En nu weet ik het echt niet meer
Ik noem het een Gallicisme omdat het een manke vertaling is van "bain de foule" ik denk zelfs dat het niet als algemeen Nederlands wordt erkend.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Wij zaten op hetzelfde moment te typen, ik had het al aangepast.lotte1 schreef:aub aantal letterkes ReiniReini schreef:Hij was nog niet oud toen hij met die leuke sport startte![]()
ik doe toch maar een gok
Jongleren ?
Bijna goed Lotte !
-
Socrates zocht naar wat anders omdat hij vindt dat jongleren geen sport is, maar dat is natuurlijk een kwestie van definitie. Tussen sport en spel is de scheidingslijn soms immers erg dun. Je kan een sport bedrijven voor het spelplezier maar je kan ook spelen in een als sport beschouwde competitie.lotte1 schreef:Toch altijd leuk zo een tussendoortjeReini schreef:Ik moet de moeilijke aan socrates overlaten.
Een prettige start voor de dag Lotte, puntjes zijn verdiend .
Kan men als senior ook figuurlijk jong-leren ? Of is dat toch voorbehouden voor de jeugd ?
-
Hier weer eentje dat jullie misschien moeilijk gaan noemen, ik probeer het af te leren maar ook dat is niet makkelijk voor senioren.
Dit adjectief kan betekenen, dat deuren en ramen gesloten kunnen blijven. (9)
-
Socrates zocht naar wat anders omdat hij vindt dat jongleren geen sport is, maar dat is natuurlijk een kwestie van definitie. Tussen sport en spel is de scheidingslijn soms immers erg dun. Je kan een sport bedrijven voor het spelplezier maar je kan ook spelen in een als sport beschouwde competitie.
We zullen er een Salomons oordeel van maken en het houden op "handigheid" ik zag het eigenlijk als een spel, maar met acht ballen jongleren is al haast een sport.
We zullen er een Salomons oordeel van maken en het houden op "handigheid" ik zag het eigenlijk als een spel, maar met acht ballen jongleren is al haast een sport.
-
Van als het moeilijk wordt, verandert spel dus in sport ? In casu jong leren met 6 ballen is nog geen sport ?Reini schreef:Socrates zocht naar wat anders omdat hij vindt dat jongleren geen sport is, maar dat is natuurlijk een kwestie van definitie. Tussen sport en spel is de scheidingslijn soms immers erg dun. Je kan een sport bedrijven voor het spelplezier maar je kan ook spelen in een als sport beschouwde competitie.
-
DOORLUCHT ?socrates schreef:Hier weer eentje dat jullie misschien moeilijk gaan noemen, ik probeer het af te leren maar ook dat is niet makkelijk voor senioren.
-
Goed praktisch geredeneerd Reini, als in een ruimte de lucht ververst is, kunnen inderdaad de ramen gesloten blijven en soms ook de deuren, maar dat is dan te weinig overdrachtelijk geredeneerd.Reini schreef:DOORLUCHT ?socrates schreef:Hier weer eentje dat jullie misschien moeilijk gaan noemen, ik probeer het af te leren maar ook dat is niet makkelijk voor senioren.