CRYPTOGRAMMEN
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Daarvan uitgaande probeer ik
IJKEN .
Elk meettoestel werd eerst geijkt alvorens het in serie mag vervaardigd worden. Dus ook 1 meter en 1 cm moet aan bepaalde voorwaarden voldoen.
En als ik goed kijk, zie ik nu dat ettelijke postings vooraf, socrates de oplossing tikte : k'ijken.
Op hoop van zegen dus.
IJKEN .
Elk meettoestel werd eerst geijkt alvorens het in serie mag vervaardigd worden. Dus ook 1 meter en 1 cm moet aan bepaalde voorwaarden voldoen.
En als ik goed kijk, zie ik nu dat ettelijke postings vooraf, socrates de oplossing tikte : k'ijken.
Op hoop van zegen dus.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ja Reini, proficiat, ik dacht dat het nooit zou worden gevonden, chérie was er zo dichtbij met haar "eken" en ik gaf inderdaad een tip aan lotte via k'ijken' maar daar werd overgekeken.
In de opgave zat "eiken en bemeten"
Oef dan toch gevonden. Ik kan weer gaan brainstormen over een nieuwe opgave;
Oef dan toch gevonden. Ik kan weer gaan brainstormen over een nieuwe opgave;
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Ondertussen weer eentje van mij, mogelijk weer snel gevonden door de Die Hards .
. Dit "onderdeel is " voor haar onontbeerlijk en voor vele anderen een prima hulpmiddel (7).
. Dit "onderdeel is " voor haar onontbeerlijk en voor vele anderen een prima hulpmiddel (7).
Laatst gewijzigd door Reini op 10 mar 2017, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Zou kunnen lotte1 al zie ik dat niet zo gauw bij dieren en lijkt het mij al evenmin onontbeerlijk waarom trouwens verkleinwoord? Maar wie weet Sarkozy was een perfect voorbeeld van zo iemand;lotte1 schreef:terug van een dag Antwerpen
en een concert in de Singel![]()
misschien
Hieltje
kan een hulpmiddel zijn voor wie groter wil lijken
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
Moest ik een dierlijk geluid nabootsen, kwam er zeker snel klaarheid; het is geen verkleinwoord socrates, maar iedereen is vrij dat te gebruiken.lotte1 schreef:Looprek ?
"dit onderdeel is " het loopbeen - lang pijpbeen
het looprek is zeker voor velen een hulpmiddel.
-
Prachtig Socrates.socrates schreef:KOEVOET ?
Is voor haar, de koe, onontbeerlijk en voor velen een handig breekijzer.
Ik laat nu de hoofdletter S maar staan, want men verbetert uw nick hier automatisch .
De punten zijn voor u. Proficiat !