Droedels
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Links A Rechts D is dus LARD
Lard is een Amerikaanse hardcorepunk-/industrial-band die in 1988 werd opgericht als nevenproject door Jello Biafra (zang), Al Jourgensen (gitaar), Paul Barker (bass) en Jeff Ward (drums). Biafra is vooral bekend als voormalig voorman van punkrockband Dead Kennedys. Jourgensen is oprichter van Ministry waarvan Barker tussen 1986 en 2004 ook deel uitmaakte. Ward toerde ook met Ministry. Over de jaren hebben diverse andere leden van Ministry meegedaan in Lard, waaronder Bill Rieflin, Mike Scaccia en Rey Washam.(bron:wikipedia)
Lard is een Amerikaanse hardcorepunk-/industrial-band die in 1988 werd opgericht als nevenproject door Jello Biafra (zang), Al Jourgensen (gitaar), Paul Barker (bass) en Jeff Ward (drums). Biafra is vooral bekend als voormalig voorman van punkrockband Dead Kennedys. Jourgensen is oprichter van Ministry waarvan Barker tussen 1986 en 2004 ook deel uitmaakte. Ward toerde ook met Ministry. Over de jaren hebben diverse andere leden van Ministry meegedaan in Lard, waaronder Bill Rieflin, Mike Scaccia en Rey Washam.(bron:wikipedia)
-
Sita
Hollygan, ik leer hier heel wat bij!
Jammer genoeg zijn de oplossingen weer niet juist.
Bekijk de A en de D en zie hoe ze erbij staan, zoek een bijvoeglijk naamwoord.
En dan maar puzzelen.
Jammer genoeg zijn de oplossingen weer niet juist.
Bekijk de A en de D en zie hoe ze erbij staan, zoek een bijvoeglijk naamwoord.
En dan maar puzzelen.
-
Sita
"Ego te absolvo a peccatis tuis" hollygan
Ik had wel mooie letters gemaakt maar daarna een beetje beklad
Daarmee ga ik akkoord, of dit de juiste oplossing is???
-
Sita
Geen idee!hollygan schreef: het kan eenvoudiger hoor
aalmoes ???
iets tot moes knijpen en een aal
-
Sita
Neen, 't is een kei (denk ik toch).hollygan schreef:Sita, Cherie, jullie spreken niet over paling, wel aal, da's terecht
het ander gedeelte moeten jullie nog eens goed bekijken
Cherie zag al een steen, goed gezien, maar da's toch gene gewone hé
Een kei is ook een genie, dus zou het geniaal kunnen zijn.
Ook te ver gezocht zeker