Spelletjes

Droedels

Gestart door zuske op 02 mar 2007, 21:34 45213 berichten 1.935.089 keer gelezen Reageer
*Joy* 17 nov 2021, 11:02
Vogelmuur

Vogelmuur is een lage, eenjarige plant uit de anjerfamilie. De bloeitijd loopt van januari tot december met een piek in het voorjaar. De plant is vaak wijdvertakt, maar heeft slechts een wortelstelsel. De 3–40 cm lange stengels zijn groen of rood. De bladeren zijn groen, eirond met een spitse top, en vaak gesteeld.
    Citeer
    pattje 17 nov 2021, 11:13 20.194 berichten
    *Joy* schreef: ↑
    17 nov 2021, 11:02
    Vogelmuur

Vogelmuur is een lage, eenjarige plant uit de anjerfamilie. De bloeitijd loopt van januari tot december met een piek in het voorjaar. De plant is vaak wijdvertakt, maar heeft slechts een wortelstelsel. De 3–40 cm lange stengels zijn groen of rood. De bladeren zijn groen, eirond met een spitse top, en vaak gesteeld.
    Afbeelding

Proficiat Joy
    Leef ! En laat leven ! ♥♥♥
      Citeer
      *Joy* 17 nov 2021, 12:26
      Rollenspel

Bij een rollenspel spelen twee of meer deelnemers elk minstens één rol. Een rollenspel kan gebruikt worden als psychologische test of onderwijskundige methode, maar ook echt als recreatief spel. In dat laatste geval wordt vaak gesproken van een roleplayinggame).
        Citeer
        miccla 17 nov 2021, 12:31 Assebroek 10.053 berichten
        *Joy* schreef: ↑
        17 nov 2021, 12:26
        Rollenspel

Bij een rollenspel spelen twee of meer deelnemers elk minstens één rol. Een rollenspel kan gebruikt worden als psychologische test of onderwijskundige methode, maar ook echt als recreatief spel. In dat laatste geval wordt vaak gesproken van een roleplayinggame).
        Maar dat ROLLENSPEL is vlug gevonden.
        Proficiat en tot morgen voor een nieuwe opgave.
          Citeer
          *Joy* 17 nov 2021, 12:59
          Afbeelding

Nogmaals dank aan Pattje, Miccla, Socks , Remie (Sita en Socrates) voor de leuke "droedels".
          Zonnige groet vanuit de " Westhoek" :D

Smakelijk ...
            Citeer
            socks 17 nov 2021, 14:50 4.372 berichten
            Foto RUBENS
            kalender = JAAR

RUBENSJAAR dat was 1977 als ikmij niet vergis, toen werden speciale postzegels uitgegeven
              Citeer
              pattje 17 nov 2021, 15:58 20.194 berichten
              socks schreef: ↑
              17 nov 2021, 14:50
              Foto RUBENS
              kalender = JAAR

RUBENSJAAR dat was 1977 als ikmij niet vergis, toen werden speciale postzegels uitgegeven
              Middenin het Rubensjaar is bij toeval een bijzondere tekening uit het atelier van de Vlaamse meester opgedoken.
              Proficiat socks

Afbeelding
                Citeer
                socks 17 nov 2021, 16:28 4.372 berichten
                ooooh jullie doen me blozen! :oops:
                Ik doe maar wat jullie ook doen hé
                En bij mij is het zo van ofwel zie ik het direct of zie ik het niet.
                Alvast bedankt allemaal!
                  Citeer
                  miccla 18 nov 2021, 01:28 Assebroek 10.053 berichten
                  Goede morgen,
                  vandaag plaats ik geen nieuwe puzzel omdat ik gans de dag afwezig ben.
                  Maar dan krijg je er morgen twee.
                    Citeer
                    pattje 18 nov 2021, 06:12 20.194 berichten
                    miccla schreef: ↑
                    18 nov 2021, 01:28
                    Goede morgen,
                    vandaag plaats ik geen nieuwe puzzel omdat ik gans de dag afwezig ben.
                    Maar dan krijg je er morgen twee.
                    Thx om het te melden miccla en een fijne dag ook zoals aan iedereen hier

Afbeelding
                      Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.