CRYPTOGRAMMEN
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
dank je Reini, deze opgave moet ik toch even laten bezinkenReini schreef:Goed geprobeerd Lotte, (nog proficiat met de zebra! ) maar nog niet juist, goed de woorden bestuderen, want een goede crypto is te vinden in de beschrijving zelf.
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Dat klopt natuurlijk Lotte, maar het moet specifieker.
Wat doe je dan met uitgebreide mening ?
Het te zoeken woord dat bestaat uit 1 begrip voor de 2 tips, en de mening wordt eraan toegevoegd. Samen uiteraard een andere betekenis , maar dat is juist een crypto.
Denk nog even, het zoeken is immers ook prettig. 😊
Wat doe je dan met uitgebreide mening ?
Het te zoeken woord dat bestaat uit 1 begrip voor de 2 tips, en de mening wordt eraan toegevoegd. Samen uiteraard een andere betekenis , maar dat is juist een crypto.
Denk nog even, het zoeken is immers ook prettig. 😊
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
iK weet niet zo goed wat ik met die taxi aan moet maar doe toch maar een schuchtere poging met een elf letterwoord , dat kan ons misschien toch wat op weg helpen
BETROKKENEN ?
BETROKKENEN ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Geen idee ! Kan wol, kamgaren, katoen, zijde, kunststof, leder, latex zijn; met of zonder voering met of zonder split, met of zonder rits ???
Ik ben maar een man en verklaar mij onbevoegd in deze materie.
Ik ben maar een man en verklaar mij onbevoegd in deze materie.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
spijt me, kan de reeks van socrates nog aanvullen met kant kasjmier tweed tule linnen lin vlas
,zie geen enkel verband met taxiritten, die link moeten we vinden zo denk ik toch, morgen is een andere dag
,zie geen enkel verband met taxiritten, die link moeten we vinden zo denk ik toch, morgen is een andere dag
Laatst gewijzigd door lotte op 12 mei 2017, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.