CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Sorry voor mijn late reactie, rakelings was inderdaad de gezochte oplossing Goed gezien Reini, weer een bank vooruit, straks zit jij op de gangReini schreef:RAKELINGS ?
Da zou er al heel dichtbij moeten zitten, vlak naast de roos.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Ook een mooi woord lotte wel meestal gebruikt in het kader van immobiliën. Zou de schutter op een belendend stuk terecht komen zou hij eigenlijk helemaal naast de schietschijf zitten. Rakelings is heel dichtbij het is dan bijna raak !lotte schreef:Belendend ?
er nevenliggend aankomen
-
Ik heb een klein probleem aan mijn ogen, heb wellicht uur van voorgaande posting gezien en gedacht dat die van U kwam, Ik zie nu ook dat jouw bijdrage recent was.Reini schreef:Helemaal geen late reactie Socrates, ik was u maar enkele minuutjes voor.
Plotse ingeving die dan ook snel werd getikt.
Toch proficiat met je volharding en doorzicht.
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Bakvis ?socrates schreef:Gevangen vis wordt heel vaak meteen op ijs gelegd, voor deze soort is dat misschien niet echt nodig of toch ? (6) nw.
Bakvis is de spottende benaming voor een meisje in de puberteit, die moeten ook wel eens afkoelen
-
Goed gevonden lotte maar "ijs" lijkt mij is voor die tieners toch nog niet nodig. Als tip kan ik geven dat eigenlijk elke soort vis een bakvis kan zijn , maar dat platte vissen makkelijker in de pan liggen;lotte schreef:socrates schreef:Gevangen vis wordt heel vaak meteen op ijs gelegd, voor deze soort is dat misschien niet echt nodig of toch ? (6) nw.
Bakvis ?
Bakvis is de spottende benaming voor een meisje in de puberteit, die moeten ook wel eens afkoelen
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Sita 2 p
Reini 6 P
chérie 2 p
Lotte 4 p
HARING? (is ook vis die je kan bakken, maar ook een onderdeel voor het plaatsen van een tent, en daar moet geen ijs bij zijn tenzij je kampeert in de winter)
Reini 6 P
chérie 2 p
Lotte 4 p
HARING? (is ook vis die je kan bakken, maar ook een onderdeel voor het plaatsen van een tent, en daar moet geen ijs bij zijn tenzij je kampeert in de winter)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
Ja een mooie crypto die haring, maar misschien dan voor een iglo als tent ? Want waar blijft het ijs en hoe plat is een haring ?chérie schreef:Sita 2 p
Reini 6 P
chérie 2 p
Lotte 4 p