Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
-
Gast
01 mar 2011, 20:14
GOED KIJKEN HE GASTEN, DIT WAS TOCH NIE MOEILIJK !!!!!!!!!!!!!!
heb nochtans een bril aan !!!
CD houder
-

Klaartje
- Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
- Locatie: Brecht
01 mar 2011, 20:16

ik denk dat men door de band een lamp niet zo vergroot gaat bekijken

"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
-

myleen
- Lid geworden op: 27 nov 2010, 20:25
- Locatie: Moorslede
-

myleen
- Lid geworden op: 27 nov 2010, 20:25
- Locatie: Moorslede
01 mar 2011, 20:24
Klaartje schreef:
ik denk dat men door de band een lamp niet zo vergroot gaat bekijken

IK KIJK BLIJKBAAR ZEER GOED (SOMS)
-

myleen
- Lid geworden op: 27 nov 2010, 20:25
- Locatie: Moorslede
01 mar 2011, 20:27
Wel, het lijkt toch wel op een vering, maar zal wel heel iets anders zijn

-

kaatje
- Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
- Locatie: koekelare
01 mar 2011, 20:28
vergeet-mijnietje schreef:
amaai !! een soort buis
En waar zie je die soort buizen dan wel?

-

Klaartje
- Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
- Locatie: Brecht
01 mar 2011, 20:29
in een lift misschien of beddenbak

zit of ligstoel

"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
-

myleen
- Lid geworden op: 27 nov 2010, 20:25
- Locatie: Moorslede
01 mar 2011, 20:44
kaatje schreef:vergeet-mijnietje schreef:
amaai !! een soort buis
En waar zie je die soort buizen dan wel?

VOOR ME? OP MIJNE COMPUTER.....................LOL
-

myleen
- Lid geworden op: 27 nov 2010, 20:25
- Locatie: Moorslede
-

myleen
- Lid geworden op: 27 nov 2010, 20:25
- Locatie: Moorslede
01 mar 2011, 20:51
KAPSTOK
Ik raad er maar op los, k'zou bij god niet weten wat het is !!!
-
Gast
01 mar 2011, 20:57
geen buis dan
zal nekeer ook raden
mmmmmm kan nie meer zien ,foto aub
