Droedels

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

06 apr 2015, 11:58

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ik ben weer den 'assist'
maar ja, die verdienen evenveel hé :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
Sita

06 apr 2015, 12:51

Das ook waar, chérie :)


Eens zien wie er nu binnen kopt.

Afbeelding

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

06 apr 2015, 17:41

GEMEENTENAAM? (groep mensen noemen ze ook wel een 'gemeente,vb groep gelovigen, burgerij, en dan 'sita' = een naam)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
Sita

06 apr 2015, 21:19

Je bent nog maar aan het begin van de wedstrijd, chérie.
Het eerste schot is nog geen doelpunt.

Voor een tip nog ietsje te vroeg :wink:

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

07 apr 2015, 08:55

groep mensen en jouw naam (jij, je)

groepje?
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
Sita

07 apr 2015, 13:27

Neen chérie, nog niet juist.
Dat er Sita staat is eigenlijk ook niet van belang.

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

07 apr 2015, 13:57

op het plein is het druk
ernaast staan letters
drukletters?
Sita

07 apr 2015, 17:07

En dat is een doelpunt, hollygan :)
Juist!

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

07 apr 2015, 18:20

Afbeelding
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

07 apr 2015, 19:19

Koninginnenhapje ?

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

07 apr 2015, 19:19

Koninginnenhapje ?

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

07 apr 2015, 19:25

neen.. :lol: (maar het blijft wel in de 'familie', we zoeken een persoon))
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
Sita

08 apr 2015, 17:40

Het wordt ook wel eens een Astridje genoemd, dus ik gok op koningin Astrid.

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

08 apr 2015, 19:14

ja juist, gebakje is een 'astridje'
ik bedoelde prinses astrid, maar koningin astrid reken ik ook juist :lol:
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

14 apr 2015, 12:14

Afbeelding