Droedels
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
ook zonder spiegelen, zonder dubbelen is de oplossing dezelfde, nochtans, in de praktijk, hoe minder volk hoe minder toepasselijkchérie schreef:ik zie die spelende jongens (in spiegelbeeld) dubbel..(dacht dat het niet uitmaakte)
het suggereert dat ze ??????(maar wat doet dat draadje in hun hand)
-
het is mogelijk dat de personen op de een of andere manier verbonden zijn, maar niet bij mijn weten
dus zeker niet met de touwtjes, die zijn trouwens maar symbolisch
de voorstelling is een bekabelde versie, maar meestal is het draadloos
de voorstelling is een bekabelde versie, maar meestal is het draadloos
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
en dat zag jouw jongste binnen de drie seconden? chapeau! 
(ik zie je zo genieten nu
)
SITA!
is het dan gewoon (COMPUTER)-NETWERK? ik zie ook twee cursors, =aanwijzing op internet, en internet =communicatie tussen personen zonder eigenlijke verbondenheid (die meestal op hetzelfde moment htzelfde doen)
(ik zie je zo genieten nu
SITA!
is het dan gewoon (COMPUTER)-NETWERK? ik zie ook twee cursors, =aanwijzing op internet, en internet =communicatie tussen personen zonder eigenlijke verbondenheid (die meestal op hetzelfde moment htzelfde doen)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
inderdaad mijn jongste zag het onmiddelijk, en die is nog net geen 50chérie schreef:en dat zag jouw jongste binnen de drie seconden? chapeau!
is wel mijn goed recht, dacht ik; met zo'n slimme dochter(ik zie je zo genieten nu)
in de laatste kleine lettertjes zag ik wel een waarheid staan, enkel nog wat bijschavenpersonen zonder eigenlijke verbondenheid (die meestal op hetzelfde moment hetzelfde doen)
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
synchronisatie?
(van het Grieks=samen) zelfde zaken samen laten lopen op verschillende locaties, vb telesynchronisatie, computersynchronisatie enz
een voorbeeld ervan: uurwerken op stations, veilingen..)
(van het Grieks=samen) zelfde zaken samen laten lopen op verschillende locaties, vb telesynchronisatie, computersynchronisatie enz
een voorbeeld ervan: uurwerken op stations, veilingen..)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
is niet toepasselijk, de personen zijn samen gebracht op één afbeeldingzelfde zaken samen laten lopen op verschillende locaties, vb
wat een moeilijke woorden, waarom niet ontmoeten, vergaderen, zich verzamelen, samen scholen?telesynchronisatie, computersynchronisatie enz
-
Sita
chérie, ik vrees dat je het te ver gaat zoeken
Ik denk dat het gewoon hangjongeren zijn.
Al kan mijn oplossing ook fout zijn natuurlijk
Ik denk dat het gewoon hangjongeren zijn.
Al kan mijn oplossing ook fout zijn natuurlijk
-
natuurlijk Sita, hangjongeren, bravo
natuurlijk cherie, zo eenvoudig is het
dagen stilte en plots slaat Sita weer toe, ik hen de indruk dat ze het al dagen wist maar nog geen tijd had gevonden om het te posten
------------------------------------------------------------------------

natuurlijk cherie, zo eenvoudig is het
dagen stilte en plots slaat Sita weer toe, ik hen de indruk dat ze het al dagen wist maar nog geen tijd had gevonden om het te posten
------------------------------------------------------------------------

-
Sita
Ha ja, hollygan, die stilte had een reden
Maar nu kom ik een assist geven aan chérie, ik kan me moeilijk inbeelden dat deze eerste gok juist is.
Ik zie iemand met een bloot achterwerk en meen ook een spijker te zien
Geen nagel om aan zijn g.. te krabben
en een stuk kaas.
nagelkaas?
Zal wel fout zijn denk ik

Maar nu kom ik een assist geven aan chérie, ik kan me moeilijk inbeelden dat deze eerste gok juist is.
Ik zie iemand met een bloot achterwerk en meen ook een spijker te zien
Geen nagel om aan zijn g.. te krabben
nagelkaas?
Zal wel fout zijn denk ik