Droedels

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

18 apr 2015, 13:15

chérie schreef:ik zie die spelende jongens (in spiegelbeeld) dubbel..(dacht dat het niet uitmaakte)
ook zonder spiegelen, zonder dubbelen is de oplossing dezelfde, nochtans, in de praktijk, hoe minder volk hoe minder toepasselijk
(maar wat doet dat draadje in hun hand)
het suggereert dat ze ?????? :lol:

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

18 apr 2015, 16:24

(verbonden zijn, samenhoren)

VERBONDENHEID?
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

18 apr 2015, 18:49

het is mogelijk dat de personen op de een of andere manier verbonden zijn, maar niet bij mijn weten :wink: dus zeker niet met de touwtjes, die zijn trouwens maar symbolisch
de voorstelling is een bekabelde versie, maar meestal is het draadloos :lol:

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

18 apr 2015, 19:33

en dat zag jouw jongste binnen de drie seconden? chapeau! :oops:
(ik zie je zo genieten nu :lol: )

SITA!

is het dan gewoon (COMPUTER)-NETWERK? ik zie ook twee cursors, =aanwijzing op internet, en internet =communicatie tussen personen zonder eigenlijke verbondenheid (die meestal op hetzelfde moment htzelfde doen)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

18 apr 2015, 22:55

chérie schreef:en dat zag jouw jongste binnen de drie seconden? chapeau! :oops:
inderdaad mijn jongste zag het onmiddelijk, en die is nog net geen 50
(ik zie je zo genieten nu :lol: )
is wel mijn goed recht, dacht ik; met zo'n slimme dochter :D
personen zonder eigenlijke verbondenheid (die meestal op hetzelfde moment hetzelfde doen)
in de laatste kleine lettertjes zag ik wel een waarheid staan, enkel nog wat bijschaven

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

19 apr 2015, 09:08

synchronisatie?

(van het Grieks=samen) zelfde zaken samen laten lopen op verschillende locaties, vb telesynchronisatie, computersynchronisatie enz
een voorbeeld ervan: uurwerken op stations, veilingen..)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

19 apr 2015, 11:18

zelfde zaken samen laten lopen op verschillende locaties, vb
is niet toepasselijk, de personen zijn samen gebracht op één afbeelding
telesynchronisatie, computersynchronisatie enz
wat een moeilijke woorden, waarom niet ontmoeten, vergaderen, zich verzamelen, samen scholen?

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

19 apr 2015, 12:47

VERENIGING? (van vrienden, zoals bij de scouts= bijeenkomen)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

19 apr 2015, 20:22

nee cherie, jammer hé

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

20 apr 2015, 08:05

ze doen hetzelfde:

collega's?
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
Sita

20 apr 2015, 09:12

chérie, ik vrees dat je het te ver gaat zoeken :?
Ik denk dat het gewoon hangjongeren zijn.

Al kan mijn oplossing ook fout zijn natuurlijk :lol:

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

20 apr 2015, 11:21

natuurlijk! vandaar dat symbolisch draadje! ne krak ben je! :lol:
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

20 apr 2015, 12:54

natuurlijk Sita, hangjongeren, bravo
natuurlijk cherie, zo eenvoudig is het
dagen stilte en plots slaat Sita weer toe, ik hen de indruk dat ze het al dagen wist maar nog geen tijd had gevonden om het te posten :lol:
------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Sita

20 apr 2015, 13:56

Ha ja, hollygan, die stilte had een reden :?
Maar nu kom ik een assist geven aan chérie, ik kan me moeilijk inbeelden dat deze eerste gok juist is.

Ik zie iemand met een bloot achterwerk en meen ook een spijker te zien 8O
Geen nagel om aan zijn g.. te krabben :oops: :P en een stuk kaas.

nagelkaas?

Zal wel fout zijn denk ik :o :lol:

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

20 apr 2015, 15:28

inderdaad Sita, je zit er naast :lol:
komaan he cherie doorgaan nu, Sita is in een vrijgevige bui :evil: