Woordenpiramide
-
25überschritten - Lid geworden op: 13 jul 2009, 23:49
lokvossenhoerennestlastsnolmeidenpahiellikstoofvisverkeersspeelniesstenenstereokloekjes
-
lokvossenhoerennestpaalsnolmeidenhiellikstoofvisverkeersspeelniesstenenstereokloekjes
-
vossenhoerensnolmeidenslaapnesthiellikstooflookvisverkeersspeelniesstenenstereokloekjes
-
vossenhoerensnolmeidenslaapnesthielenlikstoofkoolvisverkeersspelenniesstenenstereoklokjes
Een mooi woord om te eindigen ?
-
oei, een spijtig gezicht, wil je nog voortgaan ? Mij goed hoormeloentoe schreef:We stoppen ermee!25überschritten schreef:vossenhoerensnolmeidenslaapnesthielenlikstoofkoolvisverkeersspelenniesstenenstereoklokjes
Anders, zet jij het nieuwe beginwoord ?
-
meloentoe - Lid geworden op: 03 mar 2011, 00:39
O.k.........maar ik ga wel proberen wat minder schutttingtaal te gebruiken!25überschritten schreef:oei, een spijtig gezicht, wil je nog voortgaan ? Mij goed hoormeloentoe schreef:We stoppen ermee!25überschritten schreef:vossenhoerensnolmeidenslaapnesthielenlikstoofkoolvisverkeersspelenniesstenenstereoklokjes
Het nieuwe begin:
al
-
Ach, zo nu en dan .... ,ook al zijn we senioren , nog een beetje speels blijven hémeloentoe schreef:O.k.........maar ik ga wel proberen wat minder schutttingtaal te gebruiken!25überschritten schreef:oei, een spijtig gezicht, wil je nog voortgaan ? Mij goed hoormeloentoe schreef:We stoppen ermee!25überschritten schreef:vossenhoerensnolmeidenslaapnesthielenlikstoofkoolvisverkeersspelenniesstenenstereoklokjes
Het nieuwe begin:
al
dal