Wat staat er op de foto

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

09 mar 2011, 21:12

vergeet-mijnietje schreef:zacht plastiek dan vanbinnen :lol: :lol: :lol:
Wel eigenlijk wel vergeet-mijnietje :lol: :lol:
Gast

09 mar 2011, 23:13

ik gok hé :lol: iets om de zon buiten te houden ,tegen de ruit van wagen,allé,je versta mij wel hé :D

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

09 mar 2011, 23:15

vergeet-mijnietje schreef:ik gok hé :lol: iets om de zon buiten te houden ,tegen de ruit van wagen,allé,je versta mij wel hé :D
Ik verste je hoor vergeet-mijnietje maar dit is het niet ,veel veel kleiner :lol: :wink:
Gast

09 mar 2011, 23:31

soort verband voor brandwonden :roll:

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

09 mar 2011, 23:35

vergeet-mijnietje schreef:soort verband voor brandwonden :roll:
Ook dit is het niet vergeet-mijnietje :lol: :wink:

:idea: PLAKKEN :lol: :wink:

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

09 mar 2011, 23:39

vergeet-mijnietje schreef:cd plakken :roll:
Neen nee,vastplakken :idea:
Gast

09 mar 2011, 23:59

:idea: :idea: :idea: t'wil niet branden hé :roll: :roll: te moe :cry:
slaapwel xxxxx

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

10 mar 2011, 00:06

vergeet-mijnietje schreef::idea: :idea: :idea: t'wil niet branden hé :roll: :roll: te moe :cry:
slaapwel xxxxx
Welterusten vergeet-mijnietje" :lol: :wink:

myleen
Lid geworden op: 27 nov 2010, 20:25
Locatie: Moorslede

10 mar 2011, 09:06

PLAKBANDROLLER 8O
of netjes gezegd TAPE DISPENDER 8O
Laatst gewijzigd door myleen op 10 mar 2011, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

10 mar 2011, 11:32

:lol: een velkro, :D 8O 8O allé je versta mij wel hé
:D myleentje zoek ze ,ik ben out tot morgen xxxx :roll: :lol:

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

10 mar 2011, 19:42

myleen schreef:PLAKBANDROLLER 8O
of netjes gezegd TAPE DISPENDER 8O
En dit is het juiste antwoord Myleen,proficiat!!!!! :lol: :wink:

Afbeelding

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

10 mar 2011, 19:43

Afbeelding

myleen
Lid geworden op: 27 nov 2010, 20:25
Locatie: Moorslede

10 mar 2011, 19:44

Kapstok met riem aan 8O

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

10 mar 2011, 20:07

myleen schreef:Kapstok met riem aan 8O
Het is wel geen riem Myleen,maar ik keur het goed :lol: :wink:

Afbeelding