Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
-

E.T.
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
-

miccla
- Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
- Locatie: Assebroek
-
*Joy*
02 nov 2024, 13:45
REKENBLOKKEN ?
REKENBLOKJES ?
Met Rekenblokken kun je lesgeven volgens de nieuwe rekeneisen van het mbo. Met deze vernieuwde methode leer jij studenten om met een kritische blik naar rekensituaties in het dagelijks leven te kijken. Zo laat jij hen sterker in de wereld staan.
-

E.T.
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
-

miccla
- Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
- Locatie: Assebroek
02 nov 2024, 14:12
E.T. schreef: ↑02 nov 2024, 14:10
MISREKENING
Je bent al op de goede weg.
-

miccla
- Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
- Locatie: Assebroek
02 nov 2024, 14:15
E.T. schreef: ↑02 nov 2024, 14:14
Telfout - Rekenfout
Telfouten - Rekenfouten
Welke kies je?
-

E.T.
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
-

E.T.
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
02 nov 2024, 14:17
Telfouten!
je kan de blokjes gewoon tellen, toch?
En ze zijn beide fout.
-

miccla
- Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
- Locatie: Assebroek
02 nov 2024, 14:19
E.T. schreef: ↑02 nov 2024, 14:17
Telfouten!
je kan de blokjes gewoon tellen, toch? En ze zijn beide fout.
De blokjes zijn er voor de fantasie.
-

E.T.
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
02 nov 2024, 14:27
DYSCALCULIE
is erg moeilijk schrijven voor iemand met dyslexie
-

miccla
- Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
- Locatie: Assebroek
02 nov 2024, 14:33
E.T. schreef: ↑02 nov 2024, 14:29
doe dan maar REKENFOUTEN
Inderdaad, de fouten zitten in de berekening.