CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Allemaal waar maar niet wat moet gevonden worden. Ook deze ballon gaat dus niet op lotte.lotte schreef:KRAKEN ?
woon je er niet dan kun je de woning kraken
ook bergen kraken onder invloed van dooiwater, dan ontstaan er scheuren
ook sneeuw kraakt onder je voeten.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Nee reini ook zweven gaat niet altijd op, dat kan je ook neerwaarts doen.Reini schreef:ZWEVEN ?
Moest men in de bergen wonen zit je hoog boven de grond.
Maar zweven kan je ook in gedachten en zelfs in een luchtballon.
-
Dat kan inderdaad zelfs in de bergen lotte maar toch liefst niet tijdens het oplossen van een enigma.lotte schreef:SLAPEN ?
je hoeft niet in de bergen te wonen om er te overnachten of te rusten.
Het antwoord is zo voor de hand liggend dat een vooroordeel volstaat om het nooit te vinden.
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Hoe moeten we de woorden blijven verzinnen, mijn lijst met gegeven antwoorden wordt almaar langersocrates schreef:Dat kan inderdaad zelfs in de bergen lotte maar toch liefst niet tijdens het oplossen van een enigma.lotte schreef:SLAPEN ?
je hoeft niet in de bergen te wonen om er te overnachten of te rusten.![]()
Het antwoord is zo voor de hand liggend dat een vooroordeel volstaat om het nooit te vinden.
-
Ja lotte dat toont aan hoe ijverig jij hiermee bezig bent, als je het mij vraagt een gezonde bezigheid waarvan we eventueel meer opsteken dan van passief TV kijken.lotte schreef:Hoe moeten we de woorden blijven verzinnen, mijn lijst met gegeven antwoorden wordt almaar langersocrates schreef:Dat kan inderdaad zelfs in de bergen lotte maar toch liefst niet tijdens het oplossen van een enigma.lotte schreef:SLAPEN ?
je hoeft niet in de bergen te wonen om er te overnachten of te rusten.![]()
De mogelijkheden kunnen toch niet onbeperkt zijn ? Dus, neem maar een nieuw blaadje papier om voort te noteren.
-
Om dit te doen is het niet nodig in de bergen te wonen. ww.(6)
Heb je dit zinnetje al eens luidop gelezen lotte ?
Je hoeft niet in de bergen te wonen maar je kan het dan uiteraard ook in de bergen doen.
Heb je dit zinnetje al eens luidop gelezen lotte ?
Je hoeft niet in de bergen te wonen maar je kan het dan uiteraard ook in de bergen doen.
-
Ja blijkbaar veel moeilijker dan ik dacht dat ze zou zijn. Meer tips geven dan wat ik al gegeven heb, zou de pret bederven voor degene die de oplossing vindt.lotte schreef:INZIEN ?
moeilijke opgave
Er zijn nog woorden van 6 letters die meerdere betekenissen hebben, niet versagen.