CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Dat is gewoon volkomen logisch geredeneerd chérie, geef Chérie maar de twee dik verdiende punten.chérie schreef:AFVALBERG? (helaas dichter bij ons, en hoog door de vele afval is hij 'verheven', en toch 'figuurlijk'( en berg is hoger dan heuvel) )
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Dit voorstel gaat naar mijn inzien toch dezelfde richting uit als het vorige, er moet in een heel ander register worden gezocht lotte.lotte schreef:KROONOPVOLGERS ?
is een belangrijke leidinggevende functie
kroon - een lauwerkrans.
-
Nu meteen raak! 😀 al bedoelde ik, KRANSslagaders, maar ik denk dat de andere spelers het wel eens zullen zijn dat jij de 2 punten hebt verdiend😇lotte schreef:Van een andere orde![]()
KROONSLAGADERS ?
aders, belangrijke leidingen voor het bloed
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Gebruikte het woord "krans" niet omdat ik ervan uit ging dat we geen woordsocrates schreef:Nu meteen raak! 😀 al bedoelde ik, KRANSslagaders, maar ik denk dat de andere spelers het wel eens zullen zijn dat jij de 2 punten hebt verdiend😇lotte schreef:Van een andere orde![]()
KROONSLAGADERS ?
uit de opgave mogen overnemen
-
Ik vind het vaak moeilijk genoeg om niet ook nog die restrictie in te voeren. Wie behalve de deelnemers, bepaalt wat mag en wat niet?lotte schreef:Gebruikte het woord "krans" niet omdat ik ervan uit ging dat we geen woordsocrates schreef:Nu meteen raak! 😀 al bedoelde ik, KRANSslagaders, maar ik denk dat de andere spelers het wel eens zullen zijn dat jij de 2 punten hebt verdiend😇lotte schreef:Van een andere orde![]()
KROONSLAGADERS ?
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Kan me inbeelden dat het niet altijd eenvoudig is om een opgave uit te dokteren, alle respectsocrates schreef:Ik vind het vaak moeilijk genoeg om niet ook nog die restrictie in te voeren. Wie behalve de deelnemers, bepaalt wat mag en wat niet?lotte schreef:Gebruikte het woord "krans" niet omdat ik ervan uit ging dat we geen woordsocrates schreef:Nu meteen raak! 😀 al bedoelde ik, KRANSslagaders, maar ik denk dat de andere spelers het wel eens zullen zijn dat jij de 2 punten hebt verdiend😇lotte schreef:Van een andere orde![]()
KROONSLAGADERS ?